Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBstruktion møder Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr helt enig . Du kan så iøvrigt Joao med som OB doblede lønnen med for at få ham til klubben , hvorfor gå ind og overbyde så voldsomt på en spiller med så lav kvalitet ?
En anden spiller som spiller som er tiltrukket med en ret stor løn og klar overbud ift den løn han fik tilbudt i SIF er Helenius .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægendnu engang det rene vanvid. Jeg er altså ligeglad med, hvor god en mand Jesper Hansen måske er på de indre linjer i forholdet til amatørklubben, når han foretager så vanvittige beslutninger hele tiden.
Comment
-
Tillykke til OBstruktion med kilde kreditten til en Tipsbladet.dk artikel
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-sker-der-her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTillykke til OBstruktion med kilde kreditten til en Tipsbladet.dk artikel
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-sker-der-her
Det er rigtigt fedt, at der er nogle der viser på vegne af os alle, at fankulturen og interesseren i det mindste ikke er helt død. Peg mig gerne i retningen af faninitiativer på linje med OBstruktion og Stemmer fra Ådalen, fra andre klubber, som er kommet igennem til mainstreampressen med historier og omtale. Jeg har svært ved at få øje på dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, det er helt fortjent efter et glimrende interview. Generelt må vi sige, at der er gang i nogle rigtigt positive ting på fansiden, hvor der med OBstruktion og Stemmer fra Ådalen nærmest bliver lavet et PR arbejde for OB der overgår det klubben selv kan diske op med. Jeg håber virkelig også på, at Fanpanelet kan være med til, at vi generelt får løftet stemningen og atmosfæren på stadion, og at vi kan få vækket nogle af de større eller mindre celler der tidligere har været med til at tegne fanscenen, og som desværre har ligget i dvale i længere tid.
Det er rigtigt fedt, at der er nogle der viser på vegne af os alle, at fankulturen og interesseren i det mindste ikke er helt død. Peg mig gerne i retningen af faninitiativer på linje med OBstruktion og Stemmer fra Ådalen, fra andre klubber, som er kommet igennem til mainstreampressen med historier og omtale. Jeg har svært ved at få øje på dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFuldstændig enig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, det er helt fortjent efter et glimrende interview. Generelt må vi sige, at der er gang i nogle rigtigt positive ting på fansiden, hvor der med OBstruktion og Stemmer fra Ådalen nærmest bliver lavet et PR arbejde for OB der overgår det klubben selv kan diske op med. Jeg håber virkelig også på, at Fanpanelet kan være med til, at vi generelt får løftet stemningen og atmosfæren på stadion, og at vi kan få vækket nogle af de større eller mindre celler der tidligere har været med til at tegne fanscenen, og som desværre har ligget i dvale i længere tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægJa, der er godt nok nogle medier, der har citeret vores interview med Jesper Hansen. Så er det jo nok ikke en helt dum historie :-)
Hvad med Kent? Skal han snart igennem vridemaskinen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTænker der vil komme flere citeringer hvis det lykkedes at få et interview med Thorborg
Hvad med Kent? Skal han snart igennem vridemaskinen?
Vi vil meget gerne lave flere interviews, og vi arbejder da også på at lave nogle historier med tidligere folk fra klubben. Først og fremmest er vi dog blevet akkrediteret til Superligaen, så i morgen bliver vores første 'arbejdsdag' på Stadion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægJeg tvivler sgu på, at vi kan få Thorborg i tale, men man kunne jo selvfølgelig prøve :D
Vi vil meget gerne lave flere interviews, og vi arbejder da også på at lave nogle historier med tidligere folk fra klubben. Først og fremmest er vi dog blevet akkrediteret til Superligaen, så i morgen bliver vores første 'arbejdsdag' på Stadion.
Comment
Comment