Enig, han skulle have være ud i stedet for Brink. Brink ville af med LO men TC satte sig imod.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det sportslige setup, ønsketænkning
Collapse
X
-
Hvad ville folk sige til Gaxe som sportsdirektør? Jeg kender ham kun overfladisk fra hans optrædener i medierne, men han virker kompetent og fyldt med passion. Er der nogen, der kender ham lidt bedre? Jeg vil selvfølgelig gerne have ham, men det siger efterhånden ikke så meget, da alle vidst godt ved, at jeg synes, at tiden er rendt fra Jesper Hansen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHvad ville folk sige til Gaxe som sportsdirektør? Jeg kender ham kun overfladisk fra hans optrædener i medierne, men han virker kompetent og fyldt med passion. Er der nogen, der kender ham lidt bedre? Jeg vil selvfølgelig gerne have ham, men det siger efterhånden ikke så meget, da alle vidst godt ved, at jeg synes, at tiden er rendt fra Jesper Hansen.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlægDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJeg kender ham kun som spiller for os. Han var temmelig gal'ho'det og god til at flæske modstanderne. Hvis han har taget noget af den galskab med som sportsdirektør synes jeg det er at foretrække fremfor JH - han er alt for sindig og jysk til min smag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægGaxe udstråler i mine øjne vinderinstinkt, når han udtaler sig, hvilket er noget, jeg i høj grad savner. I OB er det ofte Jesper Hansen, der udtaler sig, og han efterlader ikke ligefrem indtrykket af en, som vil sparke en modstander ned bagfra, hvis det kunne sikre sejren.
Comment
Comment