Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SønderjyskE - OB kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Men okay det jo stadig En "proces"

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Hvordan kan tre mand stå så fri?
      Det fatter jeg heller intet af.

      Jeg er rasende!!! Kæft hvor er det fallit!!!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Det er sgu da jammerligt!
        OBeliever

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
          Det var også lige min tanke, hvem fanden er det som der slipper.
          Tingager er ude af balance og står alt for langt ude i siden. Endnu en overivrig begynderfejl.

          Comment


            Kn /jh raus n u".....
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              ja det er godt vi har SÅ godt et forsvar......baaaaaah
              Ja. Kan i huske den gang for et par uger siden, hvor vi gik og bildte hinanden ind, at vi havde et godt forsvar, og at det ikke var et udtryk for, at vi havde mødt dårlige offensiver og hold der var tilfredse med 0-0? Det var sgu eller lållern tid.

              Comment


                Det er simpelthen Pereira der koster i dag. Han clearer ikke godt, har dårlig positionsspil og virker ikke sikker. Han får ikke sparket væk til sidst, hvilket bibeholder presset i vores ende.

                Når det er sagt, er det holdmæssigt en katastrofe uden lige, at man ikke kan stå igen de sidste 3 minutter.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Tingager koster mål. Katastrofalt ringe indsats i 2. Halvleg med pasningsspil for 3-årige.
                  Hvorfor gør han det? Scoringen faldt lidt hurtigt, så jeg fik ikke set 100 %, hvordan spillerne stod.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    Det var også lige min tanke, hvem fanden er det som der slipper.
                    Det er Tinager som står HELT forkert. Denne gang var der ikke en anden til at redde hans røv.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Fra nu af går jeg officielt ind for en fyring af Kent Nielsen.
                      Yup - er også nået dertil. Han kan ikke rykke OB!

                      Comment


                        Hold nu fast i kontinuiteten OB

                        Comment


                          Sindssygt, at man i det 93 minut kan score ved at blive ramt i hovedet 3-4 m fra mål. Han header jo ikke engang. Han står bare helt fri - ganz allein - og får bolden i hovedet så tæt under mål, at den ikke kan undgå at gå ind. Vildt!

                          Comment


                            "Vi føler vi lige mangler det sidste i nogle afgørende faser. Men ellers føler vi, at vi er godt med og den kunne gå begge veje. Vi får vist at vi har en god bredde i truppen, der kæmper hårdt".

                            Byd selv ind med flere. Her er det ikke svært at være spåkone.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                              Det er Tinager som står HELT forkert. Denne gang var der ikke en anden til at redde hans røv.
                              Skulle han da dække tre spillere op?
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Hvorfor gør han det? Scoringen faldt lidt hurtigt, så jeg fik ikke set 100 %, hvordan spillerne stod.
                                Tror han gerne vil understøtte Pereira og derforer løbet for langt ud i siden. Men han glemmer tilsyneladende at han står der, så han putter hænderne bag ryggen for ikke at lave straffe og ser bolden ryge over hovedet og ind til de helt frie folk.

                                Comment

                                Working...
                                X