Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SønderjyskE - OB kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    KEP bliver indberettet for batalje efter kampen. Så han ryger vel i karantæne igen. Spillede ellers godkendt kamp igen.
    Hvis ham får karantæne så tillykke til vores brede trup. Om Tverskov bliver klar til næste kamp tror jeg ikke. Så bliver det kun JP ved siden af Tingager. Og JP var ja ikke i stand at slå en bold væk i dag. Ikke at jeg ville savne ham som vb, men tror ikke at ham hører en bedre figur som cf...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Jeg håber, at der i evalueringen kommer til at indgå en seriøs granskning af, hvorfor vores hold er så forkrampet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Helt enig, Haysen er et mandfolk, han har vundet min respekt. Men hvis DBU straffer Kenneth Emil for at udvise passion, så kunne de godt miste den sidste smule respekt, jeg har for dem. Vis nu, at i ikke er et totalitært styre, der begrænser ytringsfriheden og straffer alle der opfører sig anderledes end curlingbørn. Kenneth Emil og Haysen har jo ordnet det indbyrdes, ingen grund til at bruge mere tid på det.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Jeg håber, at der i evalueringen kommer til at indgå en seriøs granskning af, hvorfor vores hold er så forkrampet
          En af manglerne er en styrmand på midtbanen
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Jeg håber, at der i evalueringen kommer til at indgå en seriøs granskning af, hvorfor vores hold er så forkrampet
            Håbet dør sidst men frygter den er allerede begravet. Vi får lige det som "evaluering" hvad vi får to år nu: god med, uheldig, truppen har kvalitet, skal øve os videre...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Kontrollør stod for kampens detalje :-)

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...gang-i-sagerne
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Fortjent nok, bare bittert, når det er så sent.

                Men kæft vi har lidt fysik på banen. Vi er ikke stærke fysisk og når vi mangler Izu, Tverskov, Casper Nielsen og Desler ved det sidste mål, så vælter læsset, så er der slet ikke nok muskler til at spille mod Sønderjyske.

                Vi var dybest set heldige, at Sønderjyske stod så sent op.

                Vi mangler kvalitet på banen - NU

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  En af manglerne er en styrmand på midtbanen
                  Hæj, du må ikke skrive mere herinde i dag. Det var dig, der startede med at jinxe sejren ;)

                  Men ja, en stor mand på min 185 cm, der kan tackle og spille lidt, ville sgu være dejligt

                  Comment


                    Efter at have hørt Kent efter kampen havde han jo sagt det rigtige til spillerne, men de kunne ikke levere det. !?
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      En af manglerne er en styrmand på midtbanen
                      Den absolut største mangel i min verden. Der er mange andre mangler men dette er den største

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Havde SønderjyskE spillet de første 70 som de sidste 20 havde vi tabt 5-0.

                        Vi har så meget held med vores scoringer, og i en time opsøgte vi det held - men derefter er der ingen styring i hverken pres eller omstilling. Det gav for mange indlæg - og så måtte sådan noget jo ske.

                        Jeg vil mere fokusere på, hvordan man kunne tillade det indlæg ved at stå på flade fødder.

                        Vi fik da scoret. Men vi er ikke gode nok over 90 minutter - og bliver det heller aldrig.

                        MvH ChrisOB
                        helt enig - alt det held der normalt bliver efterspurgt var i den grad til stede i dag. Frispark der bliver afrettet, de brænder straffe mens vi score på vores.

                        OG alligevel kan vi ikke vinde.....sølle

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Efter at have hørt Kent efter kampen havde han jo sagt det rigtige til spillerne, men de kunne ikke levere det. !?
                          Fordi vi som hold ikke er gode nok.. Der er for mange mangler som fx ledere og en offensiv katalysator..
                          På et tidspunkt kan man ikke blive ved med liiige at mangle det sidste, vi skal bare have sat det sammen osv osv..
                          Som jeg har sagt en del gange nu er vi kun marginalt bedre end sidste sæson og kommer ikke i nærheden af Top 6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            En af manglerne er en styrmand på midtbanen
                            Ja vi manglede i den grad Izunna i dag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Ja vi manglede i den grad Izunna i dag.
                              Vi manglede helt sikkert Izunna idag. Men han er umiddelbart heller ikke løsningen på vores udfordringer med at opnå en midtbane der har Top 6 niveau..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vi manglede helt sikkert Izunna idag. Men han er umiddelbart heller ikke løsningen på vores udfordringer med at opnå en midtbane der har Top 6 niveau..
                                Jeg synes i den grad Izunna har stemplet op i år, samtidig er vi nødt til at satse på Jens Jakob, for han bliver kun bedre med mere spilletid. Det største problem på midten er at vi skal have hentet en ny kreativ spiller på venstre midt, så må Jønsson sendes hjem til Sverige.

                                Comment

                                Working...
                                X