Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SønderjyskE - OB kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    SønderjyskE - OB kamptråd

    Vi skal have 3 point og vi skal score! Kent har rysten posen gevaldigt.
    Gryte
    Desler KEP Tingager JP

    Greve Thrane JJT CN

    Fester Edmundson

    #2
    Thrane... Hmm..
    OBeliever

    Comment


      #3
      lækkert og tankevækkende med en kamptråd før kickoff, det har vi vist ikke haft de sidste par kampe. Så på trods af at vi notorisk har det svært mod SønderjyskE, så er der en fornyet gejst eller forventning til de par ændringer eller justeringer der er foretaget til dagens opgør. Jeg forventer at Fester og Joan lægger pres, at vi minimerer kraftigt de lange håbløse afleveringer:) Om Thrane så bliver bevendt i at vende spillet hurtigt når vi tvinger modstanderen til at slå lange afleveringer. Jeg tvivler, men håber da at blive positivt overrasket..

      Comment


        #4
        JH og TC på tribunen

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          lækkert og tankevækkende med en kamptråd før kickoff, det har vi vist ikke haft de sidste par kampe. Så på trods af at vi notorisk har det svært mod SønderjyskE, så er der en fornyet gejst eller forventning til de par ændringer eller justeringer der er foretaget til dagens opgør. Jeg forventer at Fester og Joan lægger pres, at vi minimerer kraftigt de lange håbløse afleveringer:) Om Thrane så bliver bevendt i at vende spillet hurtigt når vi tvinger modstanderen til at slå lange afleveringer. Jeg tvivler, men håber da at blive positivt overrasket..
          - argh mon ikke lige det er at stramme den. Fornyet gejst fordi der er en kamptråd inden kampen går i gang - en smule søgt ;)

          har ikke selv den store tro på det lykkedes - og slet ikke med thrane på midten - det viser bare hvor smal vores trup er.

          men jeg skal da trods alt se kampen.....meeeen kan godt være den ryger over på en "second screen" efter 20 min hvis stilen fra de sidste par runder vare ved

          Comment


            #6
            Alt jeg forventer er fight, indsats og modet at prøve noget. Hvis bare det bliver ikke den idéforladt og hjælpeløse boldskubberi. Op på hesten drenge: vis mod og hjerte. Og når I bringer point med hjemme er det endnu bedre.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              TEMAET for denne kamp: at blive positivt overrasket.

              På trods af hvad jeg har gentaget efter de sidste kampe sidder jeg atter håbefuldt ved skærmen på min ø istedet for f.eks. noget sol.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                gryte er da vågen - tak for det

                Comment


                  #9
                  Puuha 2 minutter og de har allerede haft 2 åbne chancer...

                  Comment


                    #10
                    Skidt start-
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Jeg tror dog på Joan og Fester i front
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #12
                        CN skadet??!

                        Og nu humper han ud uden at kunne støtte på foden. Lort
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Casper Nielsen skadet...

                          Comment


                            #14
                            nielsen skal vidst ud....

                            Comment


                              #15
                              Casper Nielsen åbenbart skadet.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X