Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalen 17/18
Collapse
X
-
TV-Poul mener, at keeperen ikke har en chance på det skud, hvor han får begge hænder på. Godt så.
-
Amen, og det er grotesk dårligt forsvarsspil. En fuldstændigt stillestående angrebssituation, hvor der ingen løb er omkring forsvarerne, som kunne forvirre eller og trække det skævt. Og så skal der ikke mere end en simpel høj bold lige ned mellem stopperne, til at spille i endanket Nordstrand helt blank...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAbsolut ingen pres på boldholderen. Vi har det dårligste og mest uorganiserede presspil ever i OB's historie
Leave a comment:
-
En anden iagttagelse: Nordstrand er trods grå stænk og 34 år ca. dobbelt så god som alle vores angribere til sammen.Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægDen analyse er jeg enig i
Leave a comment:
-
Stenhårdt*.Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægKonklusion på første halvleg: Hvis vi kæmper hårdt og har lidt held med os, så kan vi måske godt overleve i 1. division.
MvT
Leave a comment:
-
Jeg har længe overvejet et ølspil, hvor man skal drikke hver gang Poul Hansen siger det samme ord 2 eller flere gange i streg ...Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg"øj, øj, øj, øj. Uh, uh, uh, uh. Uha, uha, uha. Øj, øj, øj, øj" - udtaler Poul Hansen i forbindelse med kampen Fremad Amager - OB, og tilføjer:"Der er ingen tvivl om at Fremad Amager er et klassemandskab. Øj, øj, øj"
Men er lidt nervøs for mit helbred!
Leave a comment:
-
Absolut ingen pres på boldholderen. Vi har det dårligste og mest uorganiserede presspil ever i OB's historie
Leave a comment:
-
Den analyse er jeg enig iOprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægKonklusion på første halvleg: Hvis vi kæmper hårdt og har lidt held med os, så kan vi måske godt overleve i 1. division.
MvT
Leave a comment:
-
Hvis Zorniger ikke ser noget større lys i Kabongo, kunne vi godt lægge billet ind der. Minder meget om Tingager fysisk og i sit spil med bolden.
Leave a comment:
Leave a comment: