Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    TV-Poul mener, at keeperen ikke har en chance på det skud, hvor han får begge hænder på. Godt så.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Hvor mange OB-tilskuere vil du tro er til stede?

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    En anden iagttagelse: Nordstrand er trods grå stænk og 34 år ca. dobbelt så god som alle vores angribere til sammen.
    Nej, det er han ikke. Men han har alle dage været en god angriber.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Absolut ingen pres på boldholderen. Vi har det dårligste og mest uorganiserede presspil ever i OB's historie
    Amen, og det er grotesk dårligt forsvarsspil. En fuldstændigt stillestående angrebssituation, hvor der ingen løb er omkring forsvarerne, som kunne forvirre eller og trække det skævt. Og så skal der ikke mere end en simpel høj bold lige ned mellem stopperne, til at spille i endanket Nordstrand helt blank...

    Leave a comment:


  • JeppeBendix
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Den analyse er jeg enig i
    En anden iagttagelse: Nordstrand er trods grå stænk og 34 år ca. dobbelt så god som alle vores angribere til sammen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg har længe overvejet et ølspil, hvor man skal drikke hver gang Poul Hansen siger det samme ord 2 eller flere gange i streg ...
    Men er lidt nervøs for mit helbred!
    Spilles kun om fredagen

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Konklusion på første halvleg: Hvis vi kæmper hårdt og har lidt held med os, så kan vi måske godt overleve i 1. division.

    MvT
    Stenhårdt*.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Tverskov mister overblikket

    MvH ChrisOB
    Men hvor er presset på boldholderen? Han står på sidste 1/3 og har alt tid i verden til at slå den aflevering

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    "øj, øj, øj, øj. Uh, uh, uh, uh. Uha, uha, uha. Øj, øj, øj, øj" - udtaler Poul Hansen i forbindelse med kampen Fremad Amager - OB, og tilføjer:"Der er ingen tvivl om at Fremad Amager er et klassemandskab. Øj, øj, øj"
    Jeg har længe overvejet et ølspil, hvor man skal drikke hver gang Poul Hansen siger det samme ord 2 eller flere gange i streg ...
    Men er lidt nervøs for mit helbred!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Absolut ingen pres på boldholderen. Vi har det dårligste og mest uorganiserede presspil ever i OB's historie

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Konklusion på første halvleg: Hvis vi kæmper hårdt og har lidt held med os, så kan vi måske godt overleve i 1. division.

    MvT
    Den analyse er jeg enig i

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Konklusion på første halvleg: Hvis vi kæmper hårdt og har lidt held med os, så kan vi måske godt overleve i 1. division.

    MvT
    Ja.... en del held skal der nok til.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hvis Zorniger ikke ser noget større lys i Kabongo, kunne vi godt lægge billet ind der. Minder meget om Tingager fysisk og i sit spil med bolden.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Målt på spil og chancer er 1-1 meget retvisende.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Tverskov mister overblikket

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:

Working...
X