Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg har længe overvejet et ølspil, hvor man skal drikke hver gang Poul Hansen siger det samme ord 2 eller flere gange i streg ...
    Men er lidt nervøs for mit helbred!
    Du ville slå dig selv ihjel.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Vigtigt! Det klædte os at lægge tryk på med fire mand i feltet. Så opstår de har tilfældigheder og nedfaldschancer bare oftere.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Sådan, 2-1... Greve.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Greve!!!!

    Leave a comment:


  • Rijkaard
    replied
    Vores pasnings spil er jo decideret elendigt

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Mine øjne bløder, og jeg har ikke lavet en øvelse med saltsyre..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    At se Izunna og Thrane forsøge at sætte spillet sammen centralt, er sådan en øvelse der får saltsyre i øjnene til at virke lindrende...
    Ja vi er usansynligt ringe derinde. Øj øj øj øj øj

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    At se Izunna og Thrane forsøge at sætte spillet sammen centralt, er sådan en øvelse der får saltsyre i øjnene til at virke lindrende...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nu må vi bare ikke gå ud og dumme os! Det kunne blive en rigtigt grim udvikling med et pokalnederlag til et 1. divisionshold for 4. år i træk, og så en kamp mod et Randers-hold, der kan gå hele vejen fra sidstepladsen og forbi os med en tomåls-sejr. Det kunne jeg godt undvære at skulle se.
    Men ikke et usansynligt scenarie

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    TV-Poul mener, at keeperen ikke har en chance på det skud, hvor han får begge hænder på. Godt så.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Nu må vi bare ikke gå ud og dumme os! Det kunne blive en rigtigt grim udvikling med et pokalnederlag til et 1. divisionshold for 4. år i træk, og så en kamp mod et Randers-hold, der kan gå hele vejen fra sidstepladsen og forbi os med en tomåls-sejr. Det kunne jeg godt undvære at skulle se.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Kommentator: "Vi har et fantastisk opgør i vente"

    MvT

    Leave a comment:


  • JeppeBendix
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Nej, det er han ikke. Men han har alle dage været en god angriber.
    Festersen fik tilsvarende chance efter 5 minutter og sparkede lige på keeperen. Helenius har scoret - flot flot - men ikke i åbent spil.

    AK er kommet lidt igang - fint fint.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    TV-Poul mener, at keeperen ikke har en chance på det skud, hvor han får begge hænder på. Godt så.
    Han kan slet, slet, slet, slet, slet ikke nå derud ... øj. øj, øj, øj, øj,øj.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Det må være godt for sportsdirektør fra første division at se OB's hold. Der er jo flere af spillerne som viser, at De endnu ikke er klar til første division, men at De skal spille en eller 2 sæsoner i 2. Division før skridtet til første division kan tages.

    Leave a comment:

Working...
X