Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg er verdens største idiot. Gæt hvem der står ude foran Ceres Park nu, fordi han troede kampen var kl. 16?
    Stor indsats!!! Og i hvert fald bedre for tidligt end for sent. 👍👍👍
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Izunna og Joan på bænken

Comment

Ingen Izunna og Casper på midten igen... Never Change a non-scoring team?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Izunna og Joan på bænken
          hmm, det ligner lidt at Joan får armen vredet om i et eventuelt kontraktudspil?

Comment

Er tilbage i Tyskland og tænker om at være på stadion eller have et link til kampen...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Hvorfor er Izunna dog på bænken? Vi kommer til at mangle fysik på midtbanen. Forstår virkelig ikke Kent Nielsen og hans forskellige dispositioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Hvorfor er Izunna dog på bænken? Vi kommer til at mangle fysik på midtbanen. Forstår virkelig ikke Kent Nielsen og hans forskellige dispositioner.
                Izunna satte holdet i forlegenhed ved at få et dumt og unødvendigt rødt kort på et potentielt dyrt tidspunkt. Selvom han har vist bedre takter her i efteråret, så synes jeg, at det er fair nok, at han ikke bare kommer tilbage og vipper en af de andre af pinden efter sådan en dumhed - så god har han heller ikke været

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Izunna satte holdet i forlegenhed ved at få et dumt og unødvendigt rødt kort på et potentielt dyrt tidspunkt. Selvom han har vist bedre takter her i efteråret, så synes jeg, at det er fair nok, at han ikke bare kommer tilbage og vipper en af de andre af pinden efter sådan en dumhed - så god har han heller ikke været
                  Han har været markant bedre end Casper Nielsen! Hvis han skal bænkes som en form for irettesætning for det 'unødvendige' røde kort, hvorfor skal KEP så ikke for det supertotaltunødvendige røde kort han fik kæftet sig til?? Hvor er den røde tråd henne???

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Ja så har jeg nok set nogle andre kampe. Casper Nielsen har været utroligt ringe i de kampe jeg har set. Han har i mine øjne ikke spillet sig på holdet i stedet for Izunna.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ja så har jeg nok set nogle andre kampe. Casper Nielsen har været utroligt ringe i de kampe jeg har set. Han har i mine øjne ikke spillet sig på holdet i stedet for Izunna.
                      Helt enig . CN er blot endnu en middelmådig ligegyldig spiller som ikke flytter os nogen steder overhovedet ..det ligner lidt at Jønne og CN for alt i verden skal være i start 11'eren uanset indsats
                      Last edited by Magge; 13-08-2017, 16:55.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Helt enig . CN er blot endnu en middelmådig ligegyldig spiller som ikke flytter os nogen steder overhovedet ..
                        Retfærdigvis skal siges at det ikke er hans favorit plads. Ret typisk disposition for Kent, i dag frygter jeg vi bliver kvast defensivt

Comment

JH, Thorborg og TC sammen på tribunen... Nogen der har en spand?

Comment

"Kent Nielsen plejer at være meget afdæmpet, når han er på job i forbindelse med OB fodboldkampe."

Jep Carsten Werge... du ser tydeligvis stort set ingen OB-kampe.

Comment

Hvorfor må Izunna ikke spille imod AGF? Den beslutning har jeg godt nok svært ved at følge. Hvordan skal man kunne se det som andet end en svækkelse, at man erstatter vores eneste defensive midtbane med en ellers udemærket men stadig middelmådig fløj?

Comment

Kent Nielsen interviewed! Mjahh, mmnn vi skal komme stille og roligt ud af starthullerne, trille bolden lidt rundt og....

Pis!!!!

Comment

Working...
                                X