Oprindeligt indsendt af Matti1887
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AGF-OB
Collapse
X
-
Er tilbage i Tyskland og tænker om at være på stadion eller have et link til kampen..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvorfor er Izunna dog på bænken? Vi kommer til at mangle fysik på midtbanen. Forstår virkelig ikke Kent Nielsen og hans forskellige dispositioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægIzunna satte holdet i forlegenhed ved at få et dumt og unødvendigt rødt kort på et potentielt dyrt tidspunkt. Selvom han har vist bedre takter her i efteråret, så synes jeg, at det er fair nok, at han ikke bare kommer tilbage og vipper en af de andre af pinden efter sådan en dumhed - så god har han heller ikke været
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægIzunna satte holdet i forlegenhed ved at få et dumt og unødvendigt rødt kort på et potentielt dyrt tidspunkt. Selvom han har vist bedre takter her i efteråret, så synes jeg, at det er fair nok, at han ikke bare kommer tilbage og vipper en af de andre af pinden efter sådan en dumhed - så god har han heller ikke været
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa så har jeg nok set nogle andre kampe. Casper Nielsen har været utroligt ringe i de kampe jeg har set. Han har i mine øjne ikke spillet sig på holdet i stedet for Izunna.Last edited by Magge; 13-08-2017, 16:55.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment