Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCN Karakterer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Skal vi bruge denne til MOM??
    Selvom det hele er lort skal vi alligevel holde afstemning så Matti kan få lavet noget statistik sidst på sæsonen..

    Jeg stemmer altså på Ryan som spiller 90 min for første gang i 2 år og lignede efter min mening en der bliver god for os på et tidspunkt når han kommer helt igang
    Så stemmer jeg på vores keeper, som er den eneste på holdet, der har et navn, der minder om " Pim de Keysergracht "

    Comment


      #17
      Kampens knap så ringe OB'er. Tverskov
      Kamoens ringeste Joan og CN må dele .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Skala 1-10

        Gryte 3

        Ryan 4
        Tverskov 5
        Tingager 5
        Desler 4
        Joan 2
        Izu 4
        Casper 5
        Jønsson 5
        AK 5
        Helenius 2
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          Grytebust 3
          Ryan 3
          Tingager 4
          Tverskov 5
          Desler 4
          Joan 3
          Jønsson 4
          Izunna 4
          Casper N 2
          Anders K 3
          Helenius 3

          Comment


            #20
            Min MoM er JJT.
            Uden ham er vi åbenbart ikke i stand at skabe noget.
            Hvad er det amatøragtigt at bygge succesen på om en 21årig dreng er kampklar og i form i en prof. fodboldklub.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Umiddelbart tænker jeg Helenius er et godt køb. Ude af stand til noget som helst. Et røverkøb.
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Min MoM er JJT.
                Uden ham er vi åbenbart ikke i stand at skabe noget.
                Hvad er det amatøragtigt at bygge succesen på om en 21årig dreng er kampklar og i form i en prof. fodboldklub.
                Enig. Og så sindssyg god er han altså heller ikke sammenlignet med flere andre unge på 21 i superligaen. Men selv med hans niveau betyder han meget for vores hold. Og det siger jo alt om hvor vi mangler kvalitet på banen

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Enig. Og så sindssyg god er han altså heller ikke sammenlignet med flere andre unge på 21 i superligaen. Men selv med hans niveau betyder han meget for vores hold. Og det siger jo alt om hvor vi mangler kvalitet på banen
                  Men Kent og Jesper er ja tilfreds med truppen. Jeg må kaste op når jeg hører de to herrer.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Men Kent og Jesper er ja tilfreds med truppen. Jeg må kaste op når jeg hører de to herrer.
                    Hvis truppen er god nok må problemet jo ligge andre steder... Vi har sådan set mange gode spillere.. Problemet er at der mangler en general der styrer vores spil og generelt mere lederskab på banen.. Og vi spiller en stil som de ikke er gode nok til...
                    Jeg får fucking lange løg af at man tror 4 ugers sommerpause træning har givet os den kontinuitet der gør at vi skal lege med om de sjove pladser

                    Comment


                      #25
                      Jeg håbede virkelig at der var bedring i OB, men det er der ikke. Det var stadig boldtrilleri, sløjt og langsomt spil. Jeg tror, at OB har fundet de mest anonyme spillere i verden. Ingen gejst, ingen fart, intet noget som helst. Det er så dødssygt at se på. De taber til et hold i dag, som ikke kom med noget som helst. Sløjt sløjt sløjt

                      Comment


                        #26
                        De kom med det, som vi er blevet tudet ørerne fulde af: kontinuitet

                        Comment


                          #27
                          Der var decideret dårlig stemning på stiften under hele kampen. Nøøøj hvor var folk negative lige fra starten af. Og det blev helt naturligt kun værre som kampen skred frem.

                          Comment


                            #28
                            Alle møder op med forventningen at denne sæson bliver anderledes. Nu kan de ganske dygtige spillere spille sammen og efter en god plan, som de kæmper for. Men hurtigt viser det sig at være same shit.
                            Hvis det ikke har ændret sig i løbet af et par kampe peger pilen (også) på Kent.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #29
                              Karakterer? MOM? Jeg har sgu svært ved det.
                              Grytebust spiller ukarakteristisk svagt. Ved det første mål ser det ud til, at han bliver fanget langt ude i feltet, da der bliver slået langt af FCN. Og så bliver det hverken fugl eller fisk. Og så havde han mange opspilsfejl, synes jeg.
                              Forsvaret... I betragtning af, hvor meget FCN var ved at løbe gennem vores midterforsvar, er jeg ikke super imponeret over Tingager og Tverskov.
                              Langt hen i kampen havde jeg en af vores to backer som MOM. De kom lidt for ofte igennem i vores højre side, men jeg er rimelig fortrøstningsfuld på baggrund af Ryans første fulde kamp. Jeg synes der var tegninger til noget.
                              Desler gjorde det nok lige en snert bedre, og i den korte periode, hvor vi faktisk presser tempoet op og får scoret, er han meget involveret. Til gengæld tæller hans alibipres ved scoringen til 2-1 ned. Der havde en ishockey-manøvre med at kaste sig ned altså været på plads. At vende sig halvt om og reelt gøre sig så lille som muligt, giver FCN'eren langt, langt bedre muligheder.

                              Så er der Izunna. Rigtig mange fejlafleveringer, men jeg vil give ham at han prøve at tage ansvar. Og han fik rodet meget af det op selv. Men ligesom Tverskov og Tingager må han også tage ansvar for, at FCN løb lige igennem os gentagne gange.
                              Det ansvar må Casper Nielsen også tage på sig. Der var ikke synderligt meget, der lykkedes for ham.
                              Jönsson var Jönsson. Væk indtil han laver et par geniale ting og så væk igen.
                              Joan på modsatte side var Jönsson på en dårlig dag.

                              Helenius ramte ikke noget videre; det gjorde AK heller ikke indtil målet. De to angribere fik så heller ikke meget at arbejde med, men det var ikke imponerende, bortset fra målet, hvad der kom ud af de smuler de fik.

                              Fra 1-10
                              Grytebust 4
                              Ryan 4
                              Tverskov 3
                              Tingager 3
                              Desler 4
                              Joan 1
                              Izunna 5
                              Casper 4
                              Jönsson 5
                              Helenius 4
                              AK 5... Målet giver ham en ekstra: 6

                              Indskiftede spillere udenfor bedømmelse. Der var ingen af dem, der gjorde en forskel.

                              MOM: AK. Kun fordi han udfører det primære formål for angribere i dag: Score mål. Izunna og Jönsson får runner-up; Izunna for at (forsøge på at) svinge taktstokken og i enkelte aktioner minde og Djemba-Djemba når han lige vandt en bold tilbage ved at dreje modstanderen væk. Jönsson for flere gode pasninger offensivt, inkl. indlægget der førte til målet.

                              Det er uretfærdigt at udnævne Joan til kampens dårligste, for han var jo ikke med. Men jeg er uretfærdig, er jeg.

                              OB giver i øvrigt 3. højeste odds hos Danskespil som nedrykker: 18 gange pengene igen. For første gang nogensinde har jeg spillet mod et hold, jeg holder med. Hvis elendigheden fortsætter, vil jeg i det mindste have små 500 kr. at varme mig med. Og jeg kan sagtens se os ende i bund-tre og lave en Viborg.

                              Comment


                                #30
                                MOM må være Izu.. Kæmper faktisk for det og prøver at få folk med.. Hvem skulle have troet det var ham man skulle se til for fight og gejst..

                                Comment

                                Working...
                                X