Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Den fik jeg mail om efter sidste kamp , da det jo var nr 14 ;-)
    det er en fodbold . :







    Tillykke med dit unikke merchandise!
    Først og fremmest vil vi gerne sige tak!


    Tak fordi du har støttet Odense Boldklub til 14 hjemmekampe i denne sæson – det betyder, at du har fået udløst din næste bonus.


    Du har været så loyal, at vi gerne vil belønne dig med et stykke unikt OB merchandise. Produktet er lavet kun til Club Carlsberg 1887, og det bliver kun produceret til de medlemmer, der kommer til mindst 14 kampe i sæsonen. Én gang Odense – altid Odense!


    Som du kan se herunder er dette års unikke merchandise en unik OB-fodbold lavet i samarbejde med Carlsberg. Vi håber meget, at du bliver glad for den flotte OB-bold, der bærer autografer fra OB's spillertrup.


    Du kan afhente din OB-bold hos Danbillet i Overgade i Odense fra mandag den 8. juli 2015. Åbningstiderne er mandag- fredag fra 10.00 til 17.30 og lørdag fra 9.00 - 13.00. Husk, at det først er fra 8. juli, at du kan afhente din OB-bold hos Danbillet.


    Du henvender dig blot hos Danbillet, hvor du ved fremvisning af dit Club Carlsberg 1887-medlemskort får udleveret din OB-bold.


    Du kan følge din bonusstatus her!


    Med venlig hilsen


    Club OB
    Det lyder da ret godt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Det lyder da ret godt
      Ja , den er fed nok .. Kan ikke lige uploade et billede .
      Den er grøn med Carlsberg logo og spillernes autografer .
      Det trækker dog voldsomt fra at den skal afhentes hos danbillet .. Jeg har 135 km til Odense ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Ihvertfald et fremskridt fra sidste år, hvor gaven var en tacky keychain og kortholder.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det trækker dog voldsomt fra at den skal afhentes hos danbillet .. Jeg har 135 km til Odense ;-)
          Ja, det er lidt upraktisk
          Der står ikke hvornår de senest skal være hentet, men det kan være du skal lokke en anden (der alligevel skal hente sin egen bold) til at hente din også.

          Comment


            hejsa er der nogen der ved hvor man kontakter club carlsberg , jeg var til kampen i går men fik et minus og en mail trist vi ikke så dig,og skulle da gerne have den ændret så jeg kan få den bonus den udløste,og lidt underligt,for de 2 bonusser jeg indløste i går er blevet registreret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæg
              hejsa er der nogen der ved hvor man kontakter club carlsberg , jeg var til kampen i går men fik et minus og en mail trist vi ikke så dig,og skulle da gerne have den ændret så jeg kan få den bonus den udløste,og lidt underligt,for de 2 bonusser jeg indløste i går er blevet registreret
              clubob@ob.dk

              Comment


                Er det ikke idag club 1887 sæsonkortene bliver sat til salg ?

                Comment


                  De er sat til salg.

                  http://www.ob.dk/artikel/saa-er-det-nu-24275.aspx

                  Comment


                    Havde håbet der var forkøbsret til dem der iforvejen havde det..

                    Comment


                      når jeg taster mit kortnummer siger den at der ikke er specificeret pris for kortet og derfor kan man ikke forny
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                        når jeg taster mit kortnummer siger den at der ikke er specificeret pris for kortet og derfor kan man ikke forny
                        Har du et Club Carlsberg 1887-kort? Hvis ja er det derfor. Det skal du ikke forny ved at klikke "Forny sæsonkort" (det er kun for de "rigtige" sæsonkort). Du skal bestille nyt medlemskab af Club Carlsberg 1887.

                        Comment


                          Takker, det hjalp :-)
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Havde håbet der var forkøbsret til dem der iforvejen havde det..
                            Du skal bare købe nu, som jeg lige har gjort

                            Comment


                              Nogen der ved hvilken fra hvilken dato man kan hente bolden? Der står mandag d. 8. juli i mailen, men den 8. juli er en onsdag, mens det var mandag d. 8. her i juni.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                                Nogen der ved hvilken fra hvilken dato man kan hente bolden? Der står mandag d. 8. juli i mailen, men den 8. juli er en onsdag, mens det var mandag d. 8. her i juni.
                                Kender et par stykker, der allerede har hentet den. Så gætter på, de bare har skrevet forkert måned.
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X