Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonkort
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægDet lyder da ret godt
Den er grøn med Carlsberg logo og spillernes autografer .
Det trækker dog voldsomt fra at den skal afhentes hos danbillet .. Jeg har 135 km til Odense ;-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet trækker dog voldsomt fra at den skal afhentes hos danbillet .. Jeg har 135 km til Odense ;-)
Der står ikke hvornår de senest skal være hentet, men det kan være du skal lokke en anden (der alligevel skal hente sin egen bold) til at hente din også.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæghejsa er der nogen der ved hvor man kontakter club carlsberg , jeg var til kampen i går men fik et minus og en mail trist vi ikke så dig,og skulle da gerne have den ændret så jeg kan få den bonus den udløste,og lidt underligt,for de 2 bonusser jeg indløste i går er blevet registreret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægnår jeg taster mit kortnummer siger den at der ikke er specificeret pris for kortet og derfor kan man ikke forny
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlægNogen der ved hvilken fra hvilken dato man kan hente bolden? Der står mandag d. 8. juli i mailen, men den 8. juli er en onsdag, mens det var mandag d. 8. her i juni.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment