Oprindeligt indsendt af Prins Henrik
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonkort
Collapse
X
-
Last edited by Leander; 12-05-2014, 15:03.
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægJeg må nok erkende at udover denne sæson, så er det nogle år siden jeg har haft sæson, da der har været så mange gratisbilletter i omløb at det ikke har kunne betale sig.
OB har været vågne og sat prisen ned som resultaterne begyndte at svigte. Det tror jeg mange klubber kunne lære noget af
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægDa betingelserne for at få kortet til samme lave pris er at det bliver skannet alle 16 kampe, så skal du selvfølgelig forvente at dit sæsonkort 14/15 kommer til at koste 12-1400,- som er normalprisen for et sæsonkort til OB.
Fesent? Nej. Du kendte betingelserne. Sæsonkortet er ikke personligt, så du kunne skam bare have lånt det ud til første kamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægNu er jeg i samme situation som Bengaard, og der var ikke noget at gøre. Jeg var på sommerferie til første kamp, kortet lå postkassen, der er en nøgle, den har jeg. Så medmindre du mener, at jeg burde have bedt min nabo om at smadre min postkasse og tage på stadion, så kunne jeg altså ikke gøre noget ved det.
Skulle man gøre en undtagelse med folk som var på ferie ved første kamp, så kunne man også argumentere for at der skulle gøres undtagelser for dem som var nødt til at arbejde på 4 kampdage og ikke havde nogen venner at låne sit kort til.
Betingelserne var at få skannet kortet 16 gange, længere er den ikke...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægDu kunne også have givet din nabo din nøgle for du drog afsted.
Skulle man gøre en undtagelse med folk som var på ferie ved første kamp, så kunne man også argumentere for at der skulle gøres undtagelser for dem som var nødt til at arbejde på 4 kampdage og ikke havde nogen venner at låne sit kort til.
Betingelserne var at få skannet kortet 16 gange, længere er den ikke...
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægDet vigtigste er for mig også at kortet koster 395,- igen næste sæson, men jeg er enig i at jeg godt gad stå i kø for et limited skarf eller en trøje."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægjeg er som sådan ikke uenig, men mener ikke, der var noget at gøre, det er da surt show, men betingelserne er klare nok. Jeg opponerer bare imod, at jeg kunne have gjort noget, det kunne jeg ikke. Så kan godt forstå Bengaards frustration.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægKan det passe du måske mangler et "ikke" et passende sted i den sætning? ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægSpændende hvad det unikke OB merchendise er, til os der har været på stadion 14 gange i denne sæson og har club carlsberg 1887
det er en fodbold . :
Tillykke med dit unikke merchandise!
Først og fremmest vil vi gerne sige tak!
Tak fordi du har støttet Odense Boldklub til 14 hjemmekampe i denne sæson – det betyder, at du har fået udløst din næste bonus.
Du har været så loyal, at vi gerne vil belønne dig med et stykke unikt OB merchandise. Produktet er lavet kun til Club Carlsberg 1887, og det bliver kun produceret til de medlemmer, der kommer til mindst 14 kampe i sæsonen. Én gang Odense – altid Odense!
Som du kan se herunder er dette års unikke merchandise en unik OB-fodbold lavet i samarbejde med Carlsberg. Vi håber meget, at du bliver glad for den flotte OB-bold, der bærer autografer fra OB's spillertrup.
Du kan afhente din OB-bold hos Danbillet i Overgade i Odense fra mandag den 8. juli 2015. Åbningstiderne er mandag- fredag fra 10.00 til 17.30 og lørdag fra 9.00 - 13.00. Husk, at det først er fra 8. juli, at du kan afhente din OB-bold hos Danbillet.
Du henvender dig blot hos Danbillet, hvor du ved fremvisning af dit Club Carlsberg 1887-medlemskort får udleveret din OB-bold.
Du kan følge din bonusstatus her!
Med venlig hilsen
Club OB817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment