Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 17/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    20 mands trup

    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...and-27456.aspx

    Comment


      #62
      FCN truppen

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...-premieretrup/

      Comment


        #63
        Nu er det ikke fordi jeg går meget op i andre klubbers trupper. Har lige for sjov taldt efter i fcn truppen. 7 spillere jeg kender navnet på. Men er da ikke i tvivl om at det er et udmærket hold. Det kan vel blive alt fra 5 - 10 I grundspillet.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Nu er det ikke fordi jeg går meget op i andre klubbers trupper. Har lige for sjov taldt efter i fcn truppen. 7 spillere jeg kender navnet på. Men er da ikke i tvivl om at det er et udmærket hold. Det kan vel blive alt fra 5 - 10 I grundspillet.
          Der er så et par u-landsholdsspillere imellem dem du ikke kender ... men fair nok, vi kan ikke alle nørde den slags :D.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Der er så et par u-landsholdsspillere imellem dem du ikke kender ... men fair nok, vi kan ikke alle nørde den slags :D.
            Hvor ved du fra, hvilke spillere han kan navnet på?

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Hvor ved du fra, hvilke spillere han kan navnet på?
              Det ved han heller ikke. Men tror nu nok han har ret... dem jeg kender er vist ikke de nye unge ...

              Comment


                #67
                Mon vi kan blive 5000 til premieren i morgen aften? Ved det måske er svært her i ferien.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Mon vi kan blive 5000 til premieren i morgen aften? Ved det måske er svært her i ferien.
                  Ja ca 1/2 af hvad sidste års sæsonåbner bød på lyder meget rigtigt

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Mon vi kan blive 5000 til premieren i morgen aften? Ved det måske er svært her i ferien.
                    Gætter på i underkanten af 4000
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      FCN er trods alt et af de få attraktive hold at se på så mon ikke der kan dukke ekstra op af den grund - men de har dog mistet nogle profiler.

                      Selv kommer jeg ikke. Men tv. Desværre.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #71
                        Lille kuriositet: 11 højrebenede fra start i morgen?

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Lille kuriositet: 11 højrebenede fra start i morgen?
                          Ja det er ikke så unormalt. Flere hold stiller ofte op på den måde.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Lille kuriositet: 11 højrebenede fra start i morgen?
                            Joan er venstrebenet, kender du startopstillingen??

                            Comment


                              #74
                              Hvis Ryan er klar kunne man måske lure på denne midtbane: Edmundsson - Nielsen - Izunna - Desler.
                              Jeg er i den grad spændt på at se hvilke to der starter i front.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Det ved han heller ikke. Men tror nu nok han har ret... dem jeg kender er vist ikke de nye unge ...
                                Ja jeg tænkte lidt at du kender Tobias M, Mtiliga osv :).

                                Det skal siges at der faktisk er navne i truppen som jeg heller ikke kender, men det er FCN`s lod ... de kan kun overleve fordi de sælger for så mange penge, da de altid taber tykt uden salg.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X