Oprindeligt indsendt af BEWC
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlægOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er da altid noget han ikke er tilfreds. Det ville også være at gøre grin med os fans.
"...alt i alt synes jeg, at vores spil har været for omstændigt til tider i stedet for at spille direkte"
Lyder første gang som en (lille) kritik om Kents spillemåde og kræver for en forændring der. Men måske er det mere min ønsketænkning at læse det ud af interviewet...
Men til mindst er det bedre at høre end de gamle "vi var kun ikke skarp nok/bare uheldig- floskler" vi hørte så ofte."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTja, men der er også en udtalelse som lyder interessant for mig:
"...alt i alt synes jeg, at vores spil har været for omstændigt til tider i stedet for at spille direkte"
Lyder første gang som en (lille) kritik om Kents spillemåde og kræver for en forændring der. Men måske er det mere min ønsketænkning at læse det ud af interviewet...
Men til mindst er det bedre at høre end de gamle "vi var kun ikke skarp nok/bare uheldig- floskler" vi hørte så ofte.
Comment
-
Syntes faktisk at han rammer meget godt plet med det hele.. Han skal selvfølgelig være lidt mere positiv end os andre, så havde ikke forventet andet når han skulle gøre sæsonen op..
Syntes dog stadig at det ville klæde den sportslige ledelse at være lidt mere ambitiøs ift at forstærke truppen og melde det ud til omverden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa det bed jeg også mærke i da jeg læste det. Det er første gang jeg har set en kritik af spillestilen fra JH. Mon vi kan forvente der bliver rettet op på det i vinterpausen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTja, men der er også en udtalelse som lyder interessant for mig:
Men til mindst er det bedre at høre end de gamle "vi var kun ikke skarp nok/bare uheldig- floskler" vi hørte så ofte.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDer ville da være rart, hvis manden har fået øjnene op. Jeg savner bare noget mere konkret, i forhold til hvad han så vil gøre ved det. Det er ikke mange timer siden, Kent var ude at sige at der ikke vil komme offensive indkøb. De plejer ikke at signalere uenighed.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDer ville da være rart, hvis manden har fået øjnene op. Jeg savner bare noget mere konkret, i forhold til hvad han så vil gøre ved det. Det er ikke mange timer siden, Kent var ude at sige at der ikke vil komme offensive indkøb. De plejer ikke at signalere uenighed."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa det bed jeg også mærke i da jeg læste det. Det er første gang jeg har set en kritik af spillestilen fra JH. Mon vi kan forvente der bliver rettet op på det i vinterpausen?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæghttps://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...i-superligaen/ Så der sgu OBere på igen haha :p
Comment
-
Gad vide om vi er parat til at bruge lign penge på spillere?
https://www.bt.dk/superligaen/medie-...-for-millioner
eller skal det være transfer frie/lykkeriddere igen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGad vide om vi er parat til at bruge lign penge på spillere?
https://www.bt.dk/superligaen/medie-...-for-millioner
eller skal det være transfer frie/lykkeriddere igen?
Tiden under JH taler så ret meget imod.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet er jo ikke ligefrem fordi de sprænger banken med den transfer - så mon ikke vi KAN være med - hvis ellers vi vil.
Tiden under JH taler så ret meget imod.....
Elles her det jo været transferfrie eller spillere lige over en million (Joan,Casper,Ryan) eller lige under(AK,Tingager)...
Der bliver ikke satset det store må man sige..
Comment
Comment