Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Når vi sælger Gryte for 8 mill. så må han hjem igen ;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
      Når vi sælger Gryte for 8 mill. så må han hjem igen ;)
      He he..

      Spillede han i BIF ville prisen være 15-22,5 mill. Vi kan nok max få 7,5 desværre.
      Men han er nok det næste store salg som givetvis bliver sommeren 18 da han så har 1 år tilbage

      Hvis det rigtige tilbud ikke kommer der kan man håbe på en 1 årig forlængelse med håb om salg sommeren 19

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
        Når vi sælger Gryte for 8 mill. så må han hjem igen ;)
        Næ tak så må de hellere finde en ny guldklump...
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Jeg er virkelig imponeret af FCM. Hold nu op det ligner et mesterhold pt

          Dem får vi godt nok kæmpe problemer med i næste uge

          Comment


            Hobro foran 3-0 mod FCN - imponerende!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Hobro foran 3-0 mod FCN - imponerende!
              Og de vinder 4-0. Troede de ville tabe til FCN men de bliver ved med at imponere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Og de vinder 4-0. Troede de ville tabe til FCN men de bliver ved med at imponere.
                Og imponerende hvor god Antipas er blevet.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Uafgjort i Randers. Ikke dårligt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Uafgjort i Randers. Ikke dårligt
                    Så lige 10min af kampen. Nøj det var ringe hold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Så lige 10min af kampen. Nøj det var ringe hold.
                      Ja jeg troede vores var ringe og kedeligt. Men det jeg så idag var ganske rædderligt..

                      Comment


                        Nok den værste kamp jeg har set i sæsonen. Pinligt niveau. De burde ikke komme i nærheden af os i år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Nok den værste kamp jeg har set i sæsonen. Pinligt niveau. De burde ikke komme i nærheden af os i år.
                          Randers var 13p foran os sidste år på samme tid og vi hentede vel de 11 af dem på 16 runder.. i år er vi 10p foran dem.
                          Det burde ikke ske men det kan det sagtens

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Randers var 13p foran os sidste år på samme tid og vi hentede vel de 11 af dem på 16 runder.. i år er vi 10p foran dem.
                            Det burde ikke ske men det kan det sagtens
                            Det er også derfor jeg skriver "burde", det hører til sjældenheder at et hold så mange point foran kollapser, og det andet hold som har været så ringe hele sæsonen, får total optur i den.. Men vi er enige, det kan selvfølgelig godt ske, men jeg regner nu ikke med det. Jeg tror kun vi bliver bedre.

                            Comment


                              Jeg tør simpelthen ikke spå om det. Vi ser det hver sæson, at hold går kolde eller pludselig blomstre op. Der var heller ikke mange som tog Sønderjyske alvorligt i lang tid i sidste sæson, og bum, så havnede de i top-6... omvendt gik Horsens helt kolde. AaB gik ned, vi blomstrede også selv op, FcN det samme.
                              Jeg synes kun det er ganske få hold som man kan spå om, og selv det kan svipse.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Det ser ikke ud til at David Nielsen har fået kickstartet AGF.

                                Comment

                                Working...
                                X