Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEn god placering i vinterpausen gør det nok også lettere at skaffe lidt forstærkning til holdet.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægNu med Sanneh til FCM, Marcondes til England og evt, en Kirkevold der ryger fra Hobro så ser en 4. Plads måske ikke helt så urealistisk ud.. Og ved godt jeg drømmer lidt her, men vil bare udnytte at muligheden for at drømme om andet end at undgå nedrykning er tilstede..Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægNu med Sanneh til FCM, Marcondes til England og evt, en Kirkevold der ryger fra Hobro så ser en 4. Plads måske ikke helt så urealistisk ud.. Og ved godt jeg drømmer lidt her, men vil bare udnytte at muligheden for at drømme om andet end at undgå nedrykning er tilstede..
Egentlig burde det at der kun er gået 11 mål ind have boostet holdet, men vi er stadig for svage når vi har bolden. Hvis vi skal tiltrække bedre spillere, så skal vi først og fremmest skifte JH, og håbe på at NT får ny gejst og vil bringe vores budget tilbage i top 4.
Comment
-
Aab scorer mod Hobro. Aktuelt betyder det at vi gav væk plads 4 i dag. Suk."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægI det mindste passer de andre resultater os så rimeligt godt, hvilket havde gjort en sejr perfekt, men også at nederlaget ikke er katastrofalt ift tabellen pt.
Men jo, tre point er altid at foretrække
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBestemt.. Har du forresten hørt noget om hvordan det går med planlægningen af faciliteter og om vi evt snart hører noget?
Men jeg er godt nok spændt på at høre hvad de finder frem til og om man er klar til at sætte handling bag ordene og for alvor investere i klubbens fremtid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg har på ingen måde hørt noget, men forventer vi skal væbne os med tålmodighed noget tid endnu. Tænker det er et lidt større puslespil, der skal gå op og en hel del mennesker skal blive enige (fordelingen mellem amatør og professionelle m.m.).
Men jeg er godt nok spændt på at høre hvad de finder frem til og om man er klar til at sætte handling bag ordene og for alvor investere i klubbens fremtid.
Comment
Comment