Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Nu hvor du sådan kan se det helt penslet ud, mener du så fortsat at strukturen er fair?
    Som sagt kan man godt justere lidt på mellemspillet. Men jeg holder da helt sikkert ved den er mere fair end den gamle struktur. Der kunne man risikere at få 2 udekampe i FCK, Brøndby, fcm, fcm. Så kunne man jo sælge den sæson på forhånd.
    Med den nuværende struktur er det lige vilkår for alle, og rykker man ned kan man ikke skyde skylden på andre end en selv. Man har haft lige vilkår.

    Comment


      Lidt fra formanden. https://www.bold.dk/snak/index.php?a...ead&id=4982112

      Comment


        Og det var så den her. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ruktur-kritik/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Det er altså bedre for Helsingør med et nederlag end at tabe... jo jo...
          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Som sagt kan man godt justere lidt på mellemspillet. Men jeg holder da helt sikkert ved den er mere fair end den gamle struktur. Der kunne man risikere at få 2 udekampe i FCK, Brøndby, fcm, fcm. Så kunne man jo sælge den sæson på forhånd.
            Med den nuværende struktur er det lige vilkår for alle, og rykker man ned kan man ikke skyde skylden på andre end en selv. Man har haft lige vilkår.
            Jeg ved ikke hvor få hold der skal til for at have en liga hvor alle hold møder hinanden 4 gange. Syntes den nye struktur er forvirrende, mener selv jeg er nogenlunde normalt begavet, men må tilstå at jeg syntes det nye struktur er forvirrende.

            Færre hold bliver jo nok aldrig vedtaget, men jeg syntes kvaltetetsmæssigt at 12 hold er rigeligt i superligaen Danmark.

            Comment


              Randers siger at de har ligaens 9. Største budget

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ver-ikke-sjovt

              Troede faktisk vi var under dem

              FCK
              FCM
              BIF
              AGF
              AAB
              FCN

              Så kan vi vel næsten konstatere at vi er 7`er.
              Præcis samme plads som vi slutter grundspillet på

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Jeg ved ikke hvor få hold der skal til for at have en liga hvor alle hold møder hinanden 4 gange. Syntes den nye struktur er forvirrende, mener selv jeg er nogenlunde normalt begavet, men må tilstå at jeg syntes det nye struktur er forvirrende.

                Færre hold bliver jo nok aldrig vedtaget, men jeg syntes kvaltetetsmæssigt at 12 hold er rigeligt i superligaen Danmark.

                Jeg syntes 14 hold er for mange , vi har hverken økonomi eller talent nok til at have 14 hold i en liga som gerne skulle være spændende , interessant og underholdende . Der er for mange interesser og for meget jantelov i DK til at vi vil kunne lave en liga med eksempelvis 10 hold som møder hinanden 4 gange .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Jeg syntes 14 hold er for mange , vi har hverken økonomi eller talent nok til at have 14 hold i en liga som gerne skulle være spændende , interessant og underholdende . Der er for mange interesser og for meget jantelov i DK til at vi vil kunne lave en liga med eksempelvis 10 hold som møder hinanden 4 gange .
                  At møde et andet hold 4 gange plus evt pokal er måske også for meget ... men det er 36 kampe hvilket trods alt er 3 mere end den gamle struktur og hverken uretfærdig eller forvirrende ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    At møde et andet hold 4 gange plus evt pokal er måske også for meget ... men det er 36 kampe hvilket trods alt er 3 mere end den gamle struktur og hverken uretfærdig eller forvirrende ..

                    Det er rigtigt , men måske hellere møde topklubberne 4 gange fremfor Helsingør , Hobro og Vensyssel som vi nok må erkende er hamrende usexede og hverken appellerer til tv eller til kø ved indgangen på stadion . Det vil måske også lægge større pres på de slumrende storklubber som OB, AGF , AaB og tildels EfB og VB for endelig at finde stabiliteten .

                    Det er jo ufatteligt svært at finde den rette struktur og endnu sværere at få samlet et flertal fordi der ved 10 hold i ligaen er færre klubber der får del i pengene . Men hvem ved om en 10 holds liga ikke også kan gøre 1. div mere spændende fordi det i så fald vil blive endnu mere attraktivt at rykke op og der vil blive flere gode hold i 1. div ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det er rigtigt , men måske hellere møde topklubberne 4 gange fremfor Helsingør , Hobro og Vensyssel som vi nok må erkende er hamrende usexede og hverken appellerer til tv eller til kø ved indgangen på stadion . Det vil måske også lægge større pres på de slumrende storklubber som OB, AGF , AaB og tildels EfB og VB for endelig at finde stabiliteten .

                      Det er jo ufatteligt svært at finde den rette struktur og endnu sværere at få samlet et flertal fordi der ved 10 hold i ligaen er færre klubber der får del i pengene . Men hvem ved om en 10 holds liga ikke også kan gøre 1. div mere spændende fordi det i så fald vil blive endnu mere attraktivt at rykke op og der vil blive flere gode hold i 1. div ?
                      Hvad med 4 hold i ligaen?
                      10 hold dræber diversiteten ... det ville være utroligt kedeligt konstant at se de samme hold spille mod hinanden, at der er forskel på holdene ser man jo altså også i alle andre ligaer ... også alle de store.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Hvad med 4 hold i ligaen?
                        10 hold dræber diversiteten ... det ville være utroligt kedeligt konstant at se de samme hold spille mod hinanden, at der er forskel på holdene ser man jo altså også i alle andre ligaer ... også alle de store.

                        Det siger sig selv at der altid vil være forskel på holdene , men hvis man vil af med slutspil som vi er nogle som mener ikke hører til i fodbolden så er det svært at finde et passende antal i ligaen samtidig med at det giver et passende antal kampe .
                        Det ligner ikke at sponsorere , publikum og TV står på nakken af hinanden for at vise/se/smide penge i de nye ligaklubber . Penge er en afgørende faktor i fodboldens verden og jo flere klubber der er til at dele de forholdsvis få penge jo færre får hver klub til at udvikle sig .
                        Jeg tror at jo flere kedelige hold som spiller for tomme stadions der er i ligaen jo mere dør ligaen og jo mindre interesse skaber den .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Det siger sig selv at der altid vil være forskel på holdene , men hvis man vil af med slutspil som vi er nogle som mener ikke hører til i fodbolden så er det svært at finde et passende antal i ligaen samtidig med at det giver et passende antal kampe .
                          Det ligner ikke at sponsorere , publikum og TV står på nakken af hinanden for at vise/se/smide penge i de nye ligaklubber . Penge er en afgørende faktor i fodboldens verden og jo flere klubber der er til at dele de forholdsvis få penge jo færre får hver klub til at udvikle sig .
                          Jeg tror at jo flere kedelige hold som spiller for tomme stadions der er i ligaen jo mere dør ligaen og jo mindre interesse skaber den .
                          Ja det er klart at 14 hold har udvandet ligaen kvalitetsmæssigt. Det var jo også det mange sagde da det blev vedtaget under store protester. Problemet er de små klubber vil være med hvor det er sjovt, selvom de ikke vil ofre hvad der kræves. Det er ødelæggende for dansk fodbold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Det siger sig selv at der altid vil være forskel på holdene , men hvis man vil af med slutspil som vi er nogle som mener ikke hører til i fodbolden så er det svært at finde et passende antal i ligaen samtidig med at det giver et passende antal kampe .
                            Det ligner ikke at sponsorere , publikum og TV står på nakken af hinanden for at vise/se/smide penge i de nye ligaklubber . Penge er en afgørende faktor i fodboldens verden og jo flere klubber der er til at dele de forholdsvis få penge jo færre får hver klub til at udvikle sig .
                            Jeg tror at jo flere kedelige hold som spiller for tomme stadions der er i ligaen jo mere dør ligaen og jo mindre interesse skaber den .
                            Jeg tror at diversitet giver en spændende liga og at 10 hold dræber enhver bred interesse, samtidig med den smalle da de samme hold møder hinanden konstant.
                            I alle de store og mellemstore ligaer er der jo også markante forskelle og, når vi ikke lige snakker Tyskland og England, også en del klubber med ret få tilskuere ... men for hver klub du fjerner gør du interessen smallere og ligaen mere ensformig.

                            Sådan ser jeg det.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg tror at diversitet giver en spændende liga og at 10 hold dræber enhver bred interesse, samtidig med den smalle da de samme hold møder hinanden konstant.
                              I alle de store og mellemstore ligaer er der jo også markante forskelle og, når vi ikke lige snakker Tyskland og England, også en del klubber med ret få tilskuere ... men for hver klub du fjerner gør du interessen smallere og ligaen mere ensformig.

                              Sådan ser jeg det.
                              Kan sagtens se hvad du mener og du kan også let have ret . Hvordan skulle du eller jeg finde den rette form når diverse eksperter ikke kan ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Man kunne også have en liga på 20 hold. De mødes kun en gang. (Det er ikke fair) ligaen deles i 2 puljer med 10 hold. Mesterskab spil og nedryknings spil. Så er hele Danmark med i ligaen og vi møder en masse forskellige hold på en sæson, og tilskuerene strømmer på stadion. Vil klubberne være med til Det? Ja de små, men ikke dem i toppen.

                                Comment

                                Working...
                                X