Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Og Sønderjyske også... vinder 2-1 og kravler op på 28 point.
    Og skal til Herning i sidste runde, så svært at se dem lave mere end 4 point. Vi er allerede 3 point foran og har en bedre målscorer. Hvis SønderjyskE ender med at gå forbi os, bliver det ikke det eneste hold.

    Comment


      Hvad skal vi håbe i morgen med AaB mod Horsens, en Horsens sejr så vi stadig har 6 pladsen, en AaB sejr, så vi er tæt på Horsens eller uafgjort.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
        Hvad skal vi håbe i morgen med AaB mod Horsens, en Horsens sejr så vi stadig har 6 pladsen, en AaB sejr, så vi er tæt på Horsens eller uafgjort.
        Pest eller Kolera

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
          Hvad skal vi håbe i morgen med AaB mod Horsens, en Horsens sejr så vi stadig har 6 pladsen, en AaB sejr, så vi er tæt på Horsens eller uafgjort.
          Synes uafgjort. Hellere to konkurrenter får et point end én får 3.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Jeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
              Jeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens.
              Enig. Så kan 4 point vise sig at være nok til en slutsspilplads, hvor vi går forbi ACH og holder SDR væk med en bedre målscore. Men de næste to runder bliver ikke gode for helbredet...
              This is what you have been trained for, makes us proud!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                Jeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens.
                Spørgsmålet er vel om vi kan/skal forsvare en 6. plads eller om vi kan genvinde den hvis først vi falder ud ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                  Enig. Så kan 4 point vise sig at være nok til en slutsspilplads, hvor vi går forbi ACH og holder SDR væk med en bedre målscore. Men de næste to runder bliver ikke gode for helbredet...
                  ja det bliver spændende at følge - men det er vel ret beset en god ting, 2 runder før grundspillet er slut og vi er ikke bare i spil til top 6 - vi kan næsten selv afgøre det.

                  Uafgjort i morgen mellem AAB og Horsens og hvis så begge hold ellers vinder deres resterende 2 kampe - ja så kan vi ikke gøre noget. Men Horsens skal møde BIF og dem tror jeg ikke på de slår. Så Tror jeg holder med AAB i morgen - skal vi i top 6 må det blive på bekostning af horsens

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Spørgsmålet er vel om vi kan/skal forsvare en 6. plads eller om vi kan genvinde den hvis først vi falder ud ...
                    skulle vi miste top 6 i morgen - hvis AAB vinder, så ser jeg ikke det store problem i at vende tilbage dertil - det kræver "blot" en sejr over AGF og at Horsens forventeligt taber til BIF. Men AGF skal besejres uanset - om vi ryger ud af top 6 i morgen eller ej

                    Comment


                      Det spidser til og helt så spændende som forventet. Sejr over AGF er vitalt, men uafgjort kan måske liige bruges. Derefter må vi se, om der kommer lidt hjælp i form af, at de andre (Horsens, Hobro, AaB) sætter til. Det bliver først afgjort i sidste runde, er jeg sikker på. Pudsigt nok er alle 4 spidskandidater til top 6 på udebane i den runde.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Det spidser til og helt så spændende som forventet. Sejr over AGF er vitalt, men uafgjort kan måske liige bruges. Derefter må vi se, om der kommer lidt hjælp i form af, at de andre (Horsens, Hobro, AaB) sætter til. Det bliver først afgjort i sidste runde, er jeg sikker på. Pudsigt nok er alle 4 spidskandidater til top 6 på udebane i den runde.
                        AGF sejr bliver helt afgørende. Jeg har meget svært ved at se os vinde i Randers. Jeg tror også, vi får det vildt svært mod AGF, så jeg synes, det ser meget meget svært ud lige nu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          AGF sejr bliver helt afgørende. Jeg har meget svært ved at se os vinde i Randers. Jeg tror også, vi får det vildt svært mod AGF, så jeg synes, det ser meget meget svært ud lige nu.
                          Hvad bygger du det på? Jeg må sige, at for mig ligner RFC et hold i total opløsning. 8 kampe - 3 point - målscorer 4-18. Det eneste skulle være nerverne, hvis OB med en sejr kan sikre sig top 6 og at det giver gummiben. Har du andre vinkler?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Hvad bygger du det på? Jeg må sige, at for mig ligner RFC et hold i total opløsning. 8 kampe - 3 point - målscorer 4-18. Det eneste skulle være nerverne, hvis OB med en sejr kan sikre sig top 6 og at det giver gummiben. Har du andre vinkler?
                            Er det ikke bare sådan man tænker som fan? Andre hold får 3 stensikre point mod bundholdet og vi får det utroligt svært mod samme..
                            Randers er historisk dårlige og skal bare slåes. Men nu er det lige AGF først. Taber vi den er alt jo lige meget.
                            Så er det lige før et nederlag mod Randers ville være at foretrække for ikke at blive 7er

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Hvad bygger du det på? Jeg må sige, at for mig ligner RFC et hold i total opløsning. 8 kampe - 3 point - målscorer 4-18. Det eneste skulle være nerverne, hvis OB med en sejr kan sikre sig top 6 og at det giver gummiben. Har du andre vinkler?
                              Meget enig. Jeg er langt mere bekymret for AGF-kampen. De er blevet godt organiseret under David, og har nogle offensive spillere med markante spidskompetencer, hvor Sana naturligvis er mest iøjnefaldende. Dog taler det til vores fordel at Backman er skadet, og de spiller med DAP (sandsynligvis) eller Mikkel Rask i det centrale forsvar.

                              I det store hele går det som jeg forventede før forårsstarten: vi ville næppe hente point i de 3 svære udekampe. Dog har vi gjort en bedre figur, og har ikke fået den lussing, som jeg frygtede (og forventede). Vi har været mere overbevisende i hjemmekampene end jeg turde håbe på, omend vi stadig mangler de sværeste af de “lette” kampe. Randers er i noget dårligere forfatning end jeg turde håbe på, så derfor er jeg mere komfortabel med den kamp end den kommende. Mit bud var, at vi ville smide point i mindst én af de to kampe, men med målscore taget i betragtning, så kan det jo vise sig at være nok, afhængigt at de andre resultater.

                              Kom så fredag!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Er det ikke bare sådan man tænker som fan? Andre hold får 3 stensikre point mod bundholdet og vi får det utroligt svært mod samme..
                                Randers er historisk dårlige og skal bare slåes. Men nu er det lige AGF først. Taber vi den er alt jo lige meget.
                                Så er det lige før et nederlag mod Randers ville være at foretrække for ikke at blive 7er
                                Det ved jeg ikke om man tænker - jeg tænkte, at det ville være sjovere at høre nogle argumenter med substans end en følelse man sidder med?

                                Og nu var RFC-kampen jo emnet - så AGF-diskussionen hører til et andet sted. Det er ikke ligefrem et argument for, at vi ikke kan slå RFC.

                                Comment

                                Working...
                                X