Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hullet til AaB er der vel med 5 point .. alt hvad OB skal gøre at sørge for at skrabe point sammen i stedet for at spekulere i andre holds resultater, det går alligevel aldrig som "planlagt"
    Naturligt går det først om at samle de point selv. Men en weekend som den sidste hvor de største konkurrenter deler point men vi går ud med tre point tager jeg gerne igen. Så vinder vi ikke kun mod holdet vi møder men med det samme mod flere konkurrenter.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      En god placering i vinterpausen gør det nok også lettere at skaffe lidt forstærkning til holdet.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        En god placering i vinterpausen gør det nok også lettere at skaffe lidt forstærkning til holdet.
        Det kan vi jo håbe på .. bare i holder "røveren" i top6, så vil det være stærkt at finde en markant forstærkning bare for lige at vise konkurrenterne at vi VIL i toppen, og gerne så højt som muligt.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Nu med Sanneh til FCM, Marcondes til England og evt, en Kirkevold der ryger fra Hobro så ser en 4. Plads måske ikke helt så urealistisk ud.. Og ved godt jeg drømmer lidt her, men vil bare udnytte at muligheden for at drømme om andet end at undgå nedrykning er tilstede..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Nu med Sanneh til FCM, Marcondes til England og evt, en Kirkevold der ryger fra Hobro så ser en 4. Plads måske ikke helt så urealistisk ud.. Og ved godt jeg drømmer lidt her, men vil bare udnytte at muligheden for at drømme om andet end at undgå nedrykning er tilstede..
            Jo, meget :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Nu med Sanneh til FCM, Marcondes til England og evt, en Kirkevold der ryger fra Hobro så ser en 4. Plads måske ikke helt så urealistisk ud.. Og ved godt jeg drømmer lidt her, men vil bare udnytte at muligheden for at drømme om andet end at undgå nedrykning er tilstede..
              det er rigtigt. Faktisk spiller vi sjælden godt, men Gyte gør at vi står med et forsvar som lukker færre mål ind end vi ville have gjort hvis det var Wessels, Toppel, Falkeskov som stod foran dem. I min bog er Gyte hovedårsagen til at vi ikke ligger 8-10

              Egentlig burde det at der kun er gået 11 mål ind have boostet holdet, men vi er stadig for svage når vi har bolden. Hvis vi skal tiltrække bedre spillere, så skal vi først og fremmest skifte JH, og håbe på at NT får ny gejst og vil bringe vores budget tilbage i top 4.

              Comment


                Aab scorer mod Hobro. Aktuelt betyder det at vi gav væk plads 4 i dag. Suk.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Aab scorer mod Hobro. Aktuelt betyder det at vi gav væk plads 4 i dag. Suk.
                  Ja det var det med at man skal vinde sine egne kampe først og fremmest. Det er ærgerligt vi tabte. Men vi er ikke bedre. 15 mål i 15 kampe er for lidt.

                  Comment


                    I det mindste passer de andre resultater os så rimeligt godt, hvilket havde gjort en sejr perfekt, men også at nederlaget ikke er katastrofalt ift tabellen pt.

                    Men jo, tre point er altid at foretrække 😳

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      I det mindste passer de andre resultater os så rimeligt godt, hvilket havde gjort en sejr perfekt, men også at nederlaget ikke er katastrofalt ift tabellen pt.

                      Men jo, tre point er altid at foretrække 
                      Bestemt.. Har du forresten hørt noget om hvordan det går med planlægningen af faciliteter og om vi evt snart hører noget?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bestemt.. Har du forresten hørt noget om hvordan det går med planlægningen af faciliteter og om vi evt snart hører noget?
                        Jeg har på ingen måde hørt noget, men forventer vi skal væbne os med tålmodighed noget tid endnu. Tænker det er et lidt større puslespil, der skal gå op og en hel del mennesker skal blive enige (fordelingen mellem amatør og professionelle m.m.).

                        Men jeg er godt nok spændt på at høre hvad de finder frem til og om man er klar til at sætte handling bag ordene og for alvor investere i klubbens fremtid.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Jeg har på ingen måde hørt noget, men forventer vi skal væbne os med tålmodighed noget tid endnu. Tænker det er et lidt større puslespil, der skal gå op og en hel del mennesker skal blive enige (fordelingen mellem amatør og professionelle m.m.).

                          Men jeg er godt nok spændt på at høre hvad de finder frem til og om man er klar til at sætte handling bag ordene og for alvor investere i klubbens fremtid.
                          Så bare noget nyt om hvornår der kommer noget nyt... Om det nye..

                          Comment


                            Nej, desværre 😒

                            Comment


                              Mon ikke man er klar til at sætte spaden i jorden lige efter nytår. Nu har man i årevis ventet på kommunen, så er det vel ikke meningen OB skal være længe om at komme i gang. Det må have gjort deres tanker om hvad der skal ske.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Nej, desværre 

                                Comment

                                Working...
                                X