Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Det er også fint nok du forventer det, det tror jeg vi er mange der gør.

    Men det er bare ikke sådan det ser ud når man ser dem spille.
    Nej det har du ret i. Men det er fordi vi har en træner der ikke er sin opgave voksen. Richard må ligge og rotere i sin grav. Godt han ikke skal opleve OB i sin nuværende forfatning. Hvor mange kampe min Jønsson havde fået under Richard? I guder en vinder mentalitet den mand kunne opbygge. Og han kunne finde drengene i Morud/Søndersø og Tarup. Ikke et reservelager i Aalborg.

    Comment


      Så skal vi jo også lige huske, at selvom 7. pladsen er den trælse at få af dem, så er det jo altså stadig ikke nogen katastrofe. Vi kommer stadig ind i gruppe spillet med + i forhold til modstanderne, og dermed en god mulighed for at klare den.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...dertil/7075977

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Kan næsten se det sjove i en kamp med 2 hold der heroisk kæmper for at tabe..
          Det giver nogle sjove billeder- Husker I Tyskland-Østrig? Jamen, det kan jo ende med et selvmål, hvis man vil tabe.

          Tabellen lyver ikke, siger man. Men kan holdet mobilisere sig selv til at spille mod dårlige modstandere - modsat de faktisk ret gode kampe mod tophold. Selvforståelsen er jo, at man er et top-6 hold, mindst.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Så skal vi jo også lige huske, at selvom 7. pladsen er den trælse at få af dem, så er det jo altså stadig ikke nogen katastrofe. Vi kommer stadig ind i gruppe spillet med + i forhold til modstanderne, og dermed en god mulighed for at klare den.
            Kan ikke se andet end at KN må sætte holdet op til at vinde, hvordan vil det dog ikke se ud hvis vi ikke spiller for at vinde, og Horsens taber.

            Så må vi klarer de efterfølgende kampe hvis vi rykker i nedrykningsspillet, Hvis vi ikke kan blive oppe har vi katastrofen, må vi så lave et nyt turnaround.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Kan ikke se andet end at KN må sætte holdet op til at vinde, hvordan vil det dog ikke se ud hvis vi ikke spiller for at vinde, og Horsens taber.

              Så må vi klarer de efterfølgende kampe hvis vi rykker i nedrykningsspillet, Hvis vi ikke kan blive oppe har vi katastrofen, må vi så lave et nyt turnaround.
              Alt andet lige så går KN vel efter at stille stærkeste hold og går efter sejren. Hvis hans egne og JH’s ord ikke skal være “tomme tønder” så skal han jo gå benhårdt efter top6 ... måske hans job afhænger af det ..

              kommer vi i top6 bliver han nok en sæson mere med krav om konsolidering i top6 for at få forlænget ..

              skulle vi så ikke komme i top6 er spørgsmålet om han skal fyres nu og der er uro i truppen resten af sæsonen eller om han holder tøjlerne sæsonen ud med den livlinje der hedder EL..

              det er slet ikke afgjort på mandag ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Alt andet lige så går KN vel efter at stille stærkeste hold og går efter sejren. Hvis hans egne og JH’s ord ikke skal være “tomme tønder” så skal han jo gå benhårdt efter top6 ... måske hans job afhænger af det ..

                kommer vi i top6 bliver han nok en sæson mere med krav om konsolidering i top6 for at få forlænget ..

                skulle vi så ikke komme i top6 er spørgsmålet om han skal fyres nu og der er uro i truppen resten af sæsonen eller om han holder tøjlerne sæsonen ud med den livlinje der hedder EL..

                det er slet ikke afgjort på mandag ..
                Tror ikke, han bliver fyret nærmest uanset hvad, så skal vi rykke ned. Det ville være meget meget dyrt at fyre Kent med et helt år tilbage af kontrakten. Den vil nok bare stille og roligt løbe ud, hvis ikke de sportslige resultater bliver bedre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Tror ikke, han bliver fyret nærmest uanset hvad, så skal vi rykke ned. Det ville være meget meget dyrt at fyre Kent med et helt år tilbage af kontrakten. Den vil nok bare stille og roligt løbe ud, hvis ikke de sportslige resultater bliver bedre.
                  Fanme også en nosse- og konsekvensløs indstilling ... så kan man jo lige så godt lade ham blive hjemme ...

                  børnehave hvis JH står og peger fingre af KN .. du får ikke noget ud af det gode materiale ..
                  kn peger fingre af JH .. jeg får ikke kvalitet..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Tror ikke, han bliver fyret nærmest uanset hvad, så skal vi rykke ned. Det ville være meget meget dyrt at fyre Kent med et helt år tilbage af kontrakten. Den vil nok bare stille og roligt løbe ud, hvis ikke de sportslige resultater bliver bedre.
                    Han deltog ikke i træningen i dag på Ringen, men befandt sig i Ådalen. Møde med ledelsen. Det synes jeg godt tidspunktet kunne indikerer. Travle forretningsmænd der så kun kunne finde tid samtidig med at Kent vel burde have ledet den vigtige træning. Noget er i gære, tror jeg. Og håber jeg.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Fanme også en nosse- og konsekvensløs indstilling ... så kan man jo lige så godt lade ham blive hjemme ...

                      børnehave hvis JH står og peger fingre af KN .. du får ikke noget ud af det gode materiale ..
                      kn peger fingre af JH .. jeg får ikke kvalitet..
                      Jeg ved det jo ikke, det er bare en fornemmelse jeg har, som bygger på JHs ageren indtil videre. Han klatter jo ikke med pengene.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                        Kan ikke se andet end at KN må sætte holdet op til at vinde, hvordan vil det dog ikke se ud hvis vi ikke spiller for at vinde, og Horsens taber.

                        Så må vi klarer de efterfølgende kampe hvis vi rykker i nedrykningsspillet, Hvis vi ikke kan blive oppe har vi katastrofen, må vi så lave et nyt turnaround.
                        Det giver sig selv. KN sætter Jønne på holdet og dermed spiller vi defakto med 10 mod 11. Måske får løbermaskinen Thrane også genvalg. Han løb længst af alle i sidste runde - ikke en kvalitet i sig selv, men Thrane gør hvad han kan. Synd at evnerne ikke matcher hans lyst til at arbejde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Det giver sig selv. KN sætter Jønne på holdet og dermed spiller vi defakto med 10 mod 11. Måske får løbermaskinen Thrane også genvalg. Han løb længst af alle i sidste runde - ikke en kvalitet i sig selv, men Thrane gør hvad han kan. Synd at evnerne ikke matcher hans lyst til at arbejde.
                          Medgiver at det er sagtens en kamp vi kan tabe af "naturlige årsager" at vi bare pt. er utrolig ringe. Hvis det så ligger i baghovedet på spillerne at det er jo nok også det bedste, ja så skal der nok ikke meget til før det hele ramler og vi skal overværer endnu en pinagtig indsats.

                          Hvis det så bliver nedrykningsspil puha en dagsform vi kommer med.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Medgiver at det er sagtens en kamp vi kan tabe af "naturlige årsager" at vi bare pt. er utrolig ringe. Hvis det så ligger i baghovedet på spillerne at det er jo nok også det bedste, ja så skal der nok ikke meget til før det hele ramler og vi skal overværer endnu en pinagtig indsats.

                            Hvis det så bliver nedrykningsspil puha en dagsform vi kommer med.
                            Jeg sagde før AGF kampen, at jeg ikke troede, vi kommer til at vinde i Randers, og det står jeg ved. Jeg tror, det bliver en dødsyg nullert eller 1-1.

                            Comment


                              Det er, som en del andre påpeger, totalt håbløst, at det rent faktisk, for at få bedre vilkår, kan betale sig at tabe i den sidste kamp. Det må ALDRIG kunne betale sig at tabe i nogen former for sport.
                              Den er helt gal med strukturen. Tøffe er i dag inde på noget rigtigt i forb. med slutspillet og ændringer af det.

                              Jeg kan aldrig håbe på, at OB går på banen for at tabe, men vil heller ikke græde snot over det, hvis det skete i den kommende weekend.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Det er, som en del andre påpeger, totalt håbløst, at det rent faktisk, for at få bedre vilkår, kan betale sig at tabe i den sidste kamp. Det må ALDRIG kunne betale sig at tabe i nogen former for sport.
                                Den er helt gal med strukturen. Tøffe er i dag inde på noget rigtigt i forb. med slutspillet og ændringer af det.

                                Jeg kan aldrig håbe på, at OB går på banen for at tabe, men vil heller ikke græde snot over det, hvis det skete i den kommende weekend.
                                det bliver bare endnu mere absurd af at vi kan ende med en kamp hvor ingen af holdene vil vinde....Randers kan håbe på at Helsingør får et point - så randers kan nuppe sidstepladsen....det kan vise sig at være en fordel for dem da de så med ret stor sandsynlighed skal møde enten lyngby eller helsingør i en af de rigtigt grimme kampe.
                                Men Helsingør gør sig vel også de tanker....

                                Comment

                                Working...
                                X