Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Julius Eskesen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Julius Eskesen

    Først og fremmest fedt med en ung, og tilsyneladende talentfuld, OB'er der bliver en del af Superligatruppen for den kommende sæson.

    Jeg har ikke meget at bygge det på, men dømt ud fra det her klip så virker det som rigtig spændende og fornuftig ung mand, vi får glæde af i næste sæson. Og så ser han jo helt målfarlig ud også. En ny og mere målfarlig udgave af Rasmus Falk, måske?

    https://www.youtube.com/watch?v=Lf_9G24zV0I

    Nogen der var forbi træningen i dag, og kan sige mere end hvad man lige kort ser i klippet?

    /mck

    #2
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    En ny og mere målfarlig udgave af Rasmus Falk, måske?


    /mck

    Det bliver spændende at følge. Han har ikke scoret mange mål i sine sene ungdomsår, men hans afslutningsfærdigheder ser da helt fine ud her og på klippet fra Holland.
    Interessant nok var Falk - så vidt jeg ved - temmelig målfarlig som ungdomsspiller, hvor man mere var regulær angriber, inden han i sin seniortid blev rykket længere tilbage på banen og udviklede sig til en udpræget mitbanespiller. Eskesen har tilsyneladende taget den modsatte tur og er gået fra 8'er til 10'er, så lad os krydse fingre for, at hans evner som målscorer ligeledes er på vej opad.
    SLO

    Comment


      #3
      Youtube anbefalede mig den her video.
      Hvis nogen har lyst til at se, hvad vores nye, unge 1. holdsspiller kunne for 1½ års tid siden:
      https://youtu.be/n7TANJuPTMY

      I øvrigt, så vidt jeg lige kan se, lagt op af vores nuværende U15-træner.
      Last edited by jchristo; 30-06-2017, 12:11.

      Comment


        #4
        Nogen der ved hvordan det gik i hans indhop i går?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Nogen der ved hvordan det gik i hans indhop i går?
          Pas. Desværre er han nu taget hjem fra træningslejren grundet sygdom. Ærgerligt!

          Comment


            #6
            Eskesen kan tydeligt mærke forskel på SL og U19

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/n...g-end-paa-u19/

            Comment


              #7
              Dette taler vel også hvorfor at der er svært for unge i OB at rykke op contra det vi hørte forleden fra ham i FCN der sagde at han bare skulle gøre det samme som han plejede

              Der er også stadigvæk en masse tilvænning, hvor jeg før i tiden kunne tillade mig noget mere rent driblemæssigt. Så er der selvfølgelig også noget defensivt og noget taktisk, som kræver noget mere tilvænning, men overordnet set har det været vildt spændende, selvom det også er blevet sværere, siger Eskesen.

              Det sværeste er nok, at det er en helt anden form for hierarki. Tidligere har jeg kunne tillade mig, at drible alt det jeg vil, hvor jeg nu får at vide, at jeg skal tænke mig lidt mere om. På den konto har jeg fået nogle skideballer til træning, men sådan er det jo, siger Eskesen - ifølge OB's hjemmeside med et smil.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Dette taler vel også hvorfor at der er svært for unge i OB at rykke op contra det vi hørte forleden fra ham i FCN der sagde at han bare skulle gøre det samme som han plejede

                Der er også stadigvæk en masse tilvænning, hvor jeg før i tiden kunne tillade mig noget mere rent driblemæssigt. Så er der selvfølgelig også noget defensivt og noget taktisk, som kræver noget mere tilvænning, men overordnet set har det været vildt spændende, selvom det også er blevet sværere, siger Eskesen.

                Det sværeste er nok, at det er en helt anden form for hierarki. Tidligere har jeg kunne tillade mig, at drible alt det jeg vil, hvor jeg nu får at vide, at jeg skal tænke mig lidt mere om. På den konto har jeg fået nogle skideballer til træning, men sådan er det jo, siger Eskesen - ifølge OB's hjemmeside med et smil.
                Velkommen til OB - hvor spillere skal gøres til robotter.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Dette taler vel også hvorfor at der er svært for unge i OB at rykke op contra det vi hørte forleden fra ham i FCN der sagde at han bare skulle gøre det samme som han plejede

                  Der er også stadigvæk en masse tilvænning, hvor jeg før i tiden kunne tillade mig noget mere rent driblemæssigt. Så er der selvfølgelig også noget defensivt og noget taktisk, som kræver noget mere tilvænning, men overordnet set har det været vildt spændende, selvom det også er blevet sværere, siger Eskesen.

                  Det sværeste er nok, at det er en helt anden form for hierarki. Tidligere har jeg kunne tillade mig, at drible alt det jeg vil, hvor jeg nu får at vide, at jeg skal tænke mig lidt mere om. På den konto har jeg fået nogle skideballer til træning, men sådan er det jo, siger Eskesen - ifølge OB's hjemmeside med et smil.
                  Ærgerligt, at man forsøger at pille kreativiteten, glæden og det overraskende ud af de unge spillere...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Mon dog de forsøger at pille kreativiteten ud af ham? Da jeg læste artiklen forstod jeg det som, at niveauet er så meget højere her, at han simpelthen ikke får lov til at være ligeså kreativ, altså fordi "modspillerne" går mere til ham, og vifter ham væk som en flue.. Hvilket gør at han er nødt til at tænke sig mere om. Du så jo heller ikke Kent sige til Falk, at han ikke måtte drible.. Eneste forskel er, at Falk var så dygtig til det på det niveau, i modsætning til Julius. (I hvert fald pt.)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Mon dog de forsøger at pille kreativiteten ud af ham? Da jeg læste artiklen forstod jeg det som, at niveauet er så meget højere her, at han simpelthen ikke får lov til at være ligeså kreativ, altså fordi "modspillerne" går mere til ham, og vifter ham væk som en flue.. Hvilket gør at han er nødt til at tænke sig mere om. Du så jo heller ikke Kent sige til Falk, at han ikke måtte drible.. Eneste forskel er, at Falk var så dygtig til det på det niveau, i modsætning til Julius. (I hvert fald pt.)
                      Ja Eskesen virker faktisk for klejn pt og jeg er ellers modstander af at spillerne skal pumpe sig op ... men en smule er der behov for og så skal driblingerne selvfølgelig optimeres.
                      Som det er lige nu er han ikke på superliganiveau.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #12
                        Vi snakkede med Julius Eskesen efter kampen mod FC Midtjylland. HAn er en ganske fornuftig ung mand at snakke med.

                        http://obstruktion.dk/eskesen-det-var-hektisk/

                        Comment


                          #13
                          Hvad er det fint at høre:
                          "... jeg skal vise noget, som de andre ikke kan, fordi jeg har nogle mangler i mit spil taktisk og defensivt. Jeg skal være så dygtig offensivt, at det ligesom vejer over."
                          Det glæder mit hjerte hvordan ham satser på sine evner som er lige det vi har brug for i holdet.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Er der for øvrigt nogen, der har teksten til den sang, der blev sunget, da Eskesen kom på banen? Det var lidt svært at høre fra vores plads.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Er der for øvrigt nogen, der har teksten til den sang, der blev sunget, da Eskesen kom på banen? Det var lidt svært at høre fra vores plads.
                              Tror det et den her, som du tænker på:
                              Den er lidt svær på skrift. Den går på yellow submarine, og er vist noget a la: vi vil alle ha' et hold af Eskesen, hold af Eskesen, hold af Eskesen
                              Og nr 1 er Eskesen, og nr 2 er Eskesen, og nr 3 er Eskesen og nr 4 er esksen
                              Vi vil alle...

                              Comment

                              Working...
                              X