Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart: Sæsonen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja han kostede vidst 3 mill. Men de blev også brugt inden vi scorede ca 15 mill på diverse spillerhandler..
    Ryan og Casper kostede også en transfer. Selvfølgelig har Jesper også brugt penge. Det ved jeg godt. Savner bare den vilje jeg pt ser fra andre klubber til at gøre alt hvad man kan for at sikre den Top 6. Og det er ikke at købe 4-5 spillere bare fordi fans forlanger det. Men fordi at truppen har åbenlyse mangler og man kan øge sine chancer betydeligt ved at hente 1-2 med kvalitet
    Det er rigtigt ja, han blev hentet lige inden...
    Er som egentlig enig med dig, men jeg må også erkende at jeg har opgivet projekt Jesper og Kent... Er lige ved at sige, at jeg snart er ligeglad med hvad de gør eller ikke gør... det er jeg selvfølgelig ikke, men ja, jeg ved ikke hvad jeg skal blive ved med at sige, tro og håbe.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det er rigtigt ja, han blev hentet lige inden...
      Er som egentlig enig med dig, men jeg må også erkende at jeg har opgivet projekt Jesper og Kent... Er lige ved at sige, at jeg snart er ligeglad med hvad de gør eller ikke gør... det er jeg selvfølgelig ikke, men ja, jeg ved ikke hvad jeg skal blive ved med at sige, tro og håbe.
      Jeg har ikke opgivet projekt Kent Nielsen endnu. Han får denne sæson med... Eller de første 26 kampe ihvertfald.
      Men kommer vi ikke i Top 6 er han ikke den første jeg vil klandre. Det er klart den sportslige ledelse/sportsudvalget..
      Forventer ikke en plads bedre end 7-9 med dette hold men det er klart at hvis vi roder rundt i bunden som sidste sæson peger pilen mod Kent

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        I al negativiteten, så lad os ikke glemme at størstedelen af forum havde meldt os som sikre nedrykkere, da vi ikke hentede en angriber i vinterpausen. Helt så slemt gik det som bekendt ikke. Så bare måske, altså selvfølgelig mod al logik, så har JH og KN bedre styr på spillermaterialet (eller manglen på samme) end forums selvudnævnte orakler?
        Ja det har de så sandelig da. Vi kom i TOP-6, Europa og havde 8.000 i snit til vores hjemmekampe i foråret, fordi de havde så absolut styr på spillermaterialet og vores mangler. Det kan jeg godt se.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          http://www.fyens.dk/fodbold/OB-chok-...rtikel/3165846
          Kreativiteten på midten kommer nok til at mangle de næste kampe, lige netop den position hvor vi er dårligst besat, hvis ikke JJT kan spille.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            http://www.fyens.dk/fodbold/OB-chok-...rtikel/3165846
            Kreativiteten på midten kommer nok til at mangle de næste kampe, lige netop den position hvor vi er dårligst besat, hvis ikke JJT kan spille.
            Ja selvfølgelig sker det nu.... Midtbanens bredde viser sit grimme ansigt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja selvfølgelig sker det nu.... Midtbanens bredde viser sit grimme ansigt
              Det er vel bedre nu end 2. september, hvis du skal have dit ønske om en midtbanespiller opfyldt :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Det er vel bedre nu end 2. september, hvis du skal have dit ønske om en midtbanespiller opfyldt :)
                Det er selvfølgelig korrekt :)

                Og det er snart ikke et ønske mere. Det er et krav

                Comment


                  https://www.facebook.com/events/2463...A%22null%22%7D

                  Comment


                    Mød vores unge nye 3.målmand her

                    http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-jeg-k...-begge-to.aspx

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      http://www.fyens.dk/fodbold/OB-chok-...rtikel/3165846
                      Kreativiteten på midten kommer nok til at mangle de næste kampe, lige netop den position hvor vi er dårligst besat, hvis ikke JJT kan spille.
                      Pis. Håber virkelig han ikke skal ind i skadeshelvede. Virkelig en ung spiller af vores egne, man ønsker det bedste for.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        http://www.fyens.dk/fodbold/OB-chok-...rtikel/3165846
                        Kreativiteten på midten kommer nok til at mangle de næste kampe, lige netop den position hvor vi er dårligst besat, hvis ikke JJT kan spille.
                        Artiklen er blevet opdateret. Tverskov har også problemer men Kent maner til besindighed for begge skader.

                        Kampen samme aften kl 18 efter Køge bliver reserverne mod en flok afrikanske lykkeriddere
                        Last edited by fmprOB; 07-07-2017, 18:29.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Ja det har de så sandelig da. Vi kom i TOP-6, Europa og havde 8.000 i snit til vores hjemmekampe i foråret, fordi de havde så absolut styr på spillermaterialet og vores mangler. Det kan jeg godt se.

                          MvH ChrisOB
                          Nej. Det gjorde vi ikke. Og det var heller ikke det de meldte ud i vinterpausen at de forventede. Men det er sgu så nemt at være fan, for man kan altid sige "hvad sagde jeg" når man får ret i en forudsigelse og så belejligt glemme de andre gange, hvor man tog fejl. Så fortsæt endelig stilen. Du får helt sikkert ret i et eller andet igen - og resten er jo også lige meget..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Nej. Det gjorde vi ikke. Og det var heller ikke det de meldte ud i vinterpausen at de forventede. Men det er sgu så nemt at være fan, for man kan altid sige "hvad sagde jeg" når man får ret i en forudsigelse og så belejligt glemme de andre gange, hvor man tog fejl. Så fortsæt endelig stilen. Du får helt sikkert ret i et eller andet igen - og resten er jo også lige meget..
                            Selv en blind kunne se, at holdet mangler klasse. Det burde alle kunne se. En mæt og over the Hill KEP, en angrebs duro som levede af at Falk trak 2 mand til sig krydderet med den langsomst svensker i ligaens historie. Det gik lige så galt som jeg forud så. Bliver det bedre i år - måske en anelse, men vi kommer helt sikkert i nedrykningsspil igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Nej. Det gjorde vi ikke. Og det var heller ikke det de meldte ud i vinterpausen at de forventede. Men det er sgu så nemt at være fan, for man kan altid sige "hvad sagde jeg" når man får ret i en forudsigelse og så belejligt glemme de andre gange, hvor man tog fejl. Så fortsæt endelig stilen. Du får helt sikkert ret i et eller andet igen - og resten er jo også lige meget..
                              Men det var det, de meldte ud før sæsonen, så er det dér bordet fanger.

                              Og ja, jeg får ret, fordi dem vi har til at varetage OB aner ikke, hvad de laver - og vi kommer til at betale prisen for det, i form af tab af prestige, goodwill og points både i tabel og hos fynboerne, der ikke gider dårlige undskyldninger for at det heller ikke denne gang lykkes at skabe noget godt og holdbart i OB.

                              Så bild dig bare selv ind, at det bare er sortsyn og bagklogskab - virkeligheden vil bare blive ved og ved med at indhente dig og den ledelse, du så naivt holder hånden under.

                              Jeg, vi får ret, fordi vi har øjne i hovedet - mens du, Kent og JH har jeres øjne i hovedet - nede i jorden.

                              Så fortsæt endelig din stil - så fortsætter jeg min - og får mere ret, end du nogensinde kommer til at få. I al beskedenhed.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Selv en blind kunne se, at holdet mangler klasse. Det burde alle kunne se. En mæt og over the Hill KEP, en angrebs duro som levede af at Falk trak 2 mand til sig krydderet med den langsomst svensker i ligaens historie. Det gik lige så galt som jeg forud så. Bliver det bedre i år - måske en anelse, men vi kommer helt sikkert i nedrykningsspil igen.
                                Hvis vores trup forbliver sådan her så ja. Så når vi ikke Top 6

                                Comment

                                Working...
                                X