Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart: Sæsonen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Greve vil lave flere mål og assists

    http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-greve...g-assists.aspx

    Comment


      #77
      Gætter på at Leif håber på at lign ikke sker i OB denne sommer

      http://www.fyens.dk/fodbold/Forhaabe...rtikel/3162697

      Comment


        #78
        Lidt opdateringer fra Ådalen inden træningslejr

        http://www.fyens.dk/ob/Casper-Nielse...rtikel/3162944

        Comment


          #79
          Thrane ser frem mod kommende sæson

          http://www.ob.dk/artikel/thrane-godk...b-troejen.aspx

          Lyder bestemt ikke som en spiller der er på vej videre

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Thrane ser frem mod kommende sæson

            http://www.ob.dk/artikel/thrane-godk...b-troejen.aspx

            Lyder bestemt ikke som en spiller der er på vej videre
            Havde du regnet med det da? (altså at han var på vej væk)

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Havde du regnet med det da? (altså at han var på vej væk)
              Man har vel lov at håbe. Ret middelmådig breddespiller.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Havde du regnet med det da? (altså at han var på vej væk)
                Altså hvis man tænker på at vi nok henter en midtbanespiller ind til start 11 kan man ikke lade være med at forestille sig at han får mere end svært ved at få spilletid..
                Han ender jo med at blive 5-7 valg efter JJ,Izu,Ny,Tverskov,Nana og måske Casper.. Når alle er klar får han mere end svært bare ved at komme i 18 mands truppen..

                Men han må jo være glad for sin kontrakt og for OB og satser på at er mirakel sker og han får sin kontrakt forlænget..
                Jeg kan super godt lide Thrane.. Han virker som en glad dreng og skulle bibringe en masse humør i truppen. Træner altid 100% og brokker sig aldrig..
                Han har alle de ting som jeg gerne ser i en OB'er. Undtagen et højt nok niveau på banen

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Man har vel lov at håbe. Ret middelmådig breddespiller.

                  MvH ChrisOB
                  Ja troede man bare på at han kunne udvikle sig var sagen en anden. Men jeg er desværre ikke iblandt dem der tror på det

                  Comment


                    #84
                    Måske skulle transfervinduet ændres, så det passer til den sæson, der nu spilles efter. Det burde jo være sådan at et hold indleder sin træning og spiller sine første kampe med de spillere, der skal spille. Nu kan der kommer spillere og forsvinde spillere to måneder efter opstart.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Måske skulle transfervinduet ændres, så det passer til den sæson, der nu spilles efter. Det burde jo være sådan at et hold indleder sin træning og spiller sine første kampe med de spillere, der skal spille. Nu kan der kommer spillere og forsvinde spillere to måneder efter opstart.
                      Sådan har det jo næsten altid været i DK.

                      Det er i hvert fald længe siden at der har været spillet mindre end 5 kampe af superligaen når vinduet lukker.

                      Comment


                        #86
                        Thrane vil være fast mand

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...artopstilling/

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det vil alle vel...

                          Så er det nu jeg skal sige "ain't gonna happen" men jeg har lidt en fornemmelse af at Kent ser et eller andet i ham, som de fleste af os ikke gør.

                          Han skal nok få spilletid og sandsynligvis blive et symbol på, hvorfor vores trup og bredde bare ikke er god nok.

                          Fin fyr. God indstilling.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det vil alle vel...

                            Så er det nu jeg skal sige "ain't gonna happen" men jeg har lidt en fornemmelse af at Kent ser et eller andet i ham, som de fleste af os ikke gør.

                            Han skal nok få spilletid og sandsynligvis blive et symbol på, hvorfor vores trup og bredde bare ikke er god nok.

                            Fin fyr. God indstilling.

                            MvH ChrisOB
                            Enig. Det er altså svært at se det kontroversielle i at en fodboldspiller melder ud at han går efter at spille fast. Uanset om man så måtte mene han har niveauet til det eller ej.

                            Og ja, det ligner at Kent ser et eller andet i ham - jeg håber i så fald at Kent får ret i sin antagelse, for jeg har godt nok svært ved at se det.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det vil alle vel...

                              Så er det nu jeg skal sige "ain't gonna happen" men jeg har lidt en fornemmelse af at Kent ser et eller andet i ham, som de fleste af os ikke gør.

                              Han skal nok få spilletid og sandsynligvis blive et symbol på, hvorfor vores trup og bredde bare ikke er god nok.

                              Fin fyr. God indstilling.

                              MvH ChrisOB
                              Enig. Vores trup skriger på en klassemidtbanespiller eller 2 hvis han er tæt på at starte inde. De 2 startere vi har er jo ikke engang gode nok til andre top 6 hold. Skræmmende

                              Men som du skriver. Fin fyr og han må da gerne lave en kæmpe overraskelse og spille nogle klasse kampe. Kan bare ikke se det ske desværre

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Enig. Det er altså svært at se det kontroversielle i at en fodboldspiller melder ud at han går efter at spille fast. Uanset om man så måtte mene han har niveauet til det eller ej.

                                Og ja, det ligner at Kent ser et eller andet i ham - jeg håber i så fald at Kent får ret i sin antagelse, for jeg har godt nok svært ved at se det.
                                Syntes nu heller ikke det er kontroversielt på nogen måder. Skulle mere opfattes som "vores midtbane må godt nok være dårlig siden han tror på at han har en reel chance"...

                                Comment

                                Working...
                                X