Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart: Sæsonen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Nu har jeg fulgt med på sidelinjen i mange år, men skriver ikke så tit - det er simpelhen den samme persevererende overdrevne retorik der kører i ring. Det er fuldstændigt det samme som da Kim Brink var sportsdirektør. Det er trættende, dræbende og deprimerende, det overskygger fuldstændigt eventuelle pointer, når man allerede i sproget har fravalgt nuancerne.
    Last edited by Zakk Wylde; 23-06-2017, 17:44.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
      Nu har jeg fuldt med på sidelinjen i mange år, men skriver ikke så tit - det er simpelhen den samme persevererende overdrevne retorik der kører i ring. Det er fuldstændigt det samme som da Kim Brink var sportsdirektør. Det er trættende, dræbende og deprimerende, det overskygger fuldstændigt eventuelle pointer, når man allerede i sproget har fravalgt nuancerne.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #63
        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...lond-er-haard/

        ok, det lyder som om, der bliver trykket på; det er der vist enighed om blandt spillerne. Bliver interessant at se, om og hvordan det gør en forskel senere, når kampe starter.

        Comment


          #64
          Nov 2013 var en guldmåned for forum. I 'tusindvis' af profiler blev oprettet, som ja skriver stort set aldrig. Ikke før elimination challenge��, og så hist og pist som i denne tråd. Det er ret sammenfaldende så rørende enige de er, og så samtidigt de føler trang til at ytre sig på forum igen, men nej sku nok bare noget jeg har drømt;)

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            Nov 2013 var en guldmåned for forum. I 'tusindvis' af profiler blev oprettet, som ja skriver stort set aldrig. Ikke før elimination challenge��, og så hist og pist som i denne tråd. Det er ret sammenfaldende så rørende enige de er, og så samtidigt de føler trang til at ytre sig på forum igen, men nej sku nok bare noget jeg har drømt;)
            November 2013, eller nærmere d. 26. November, er den dag Forum blev oprettet. Alle profiler fra den dag, er ældre profiler som stammer fra det gamle Forum...

            Mere er der ikke i det...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Det er bestemt overdrevet - og det er for mig kernen af problemet (og årsagen til, at jeg selv kan have tendens til at forsvare JH):

              En (for) stor del af kritikken er simpelthen bare overdrevet. Det virker som om, der er en gruppe herinde som er i konstant kapløb om hvem, der hurtigst og mest tydeligt kan slå fast hvor elendig JH er til stort set alt han skal som sportsdirektør.

              Det synes jeg er synd fordi jeg grundlæggende er enig i, at størstedelen af kritikken (når den bliver lidt mere konkret og begrundet) er berettiget. Jeg synes bare meget af det drukner i indlæg som det omtalte her.
              Enig. Jeg er heller ikke kæmpe fan af JH, men fordi kritikken er så voldsom og unuanceret ender jeg ofte med at forsvare ham alligevel.

              Til tider minder det lidt om at læse kommentarspor på Facebook hvor ALT kan drejes over til at handle om muslimer, også selvom udgangspunktet var et helt andet. På samme måde er der altid lige plads til en hånlig kommentar om JH, selvom emnet er et helt andet.

              Comment


                #67
                Nu har flere af spillerne været ude at udtale, at opstarten med Janus Blond har været hård. Det eneste jeg har hørt om har været en bip-test. Kan vi se tendenser om, at vores spillere måske har været lidt for beskyttede i forhold til fysisk træning?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  Nov 2013 var en guldmåned for forum. I 'tusindvis' af profiler blev oprettet, som ja skriver stort set aldrig. Ikke før elimination challenge��, og så hist og pist som i denne tråd. Det er ret sammenfaldende så rørende enige de er, og så samtidigt de føler trang til at ytre sig på forum igen, men nej sku nok bare noget jeg har drømt;)
                  Tror vi er mange der bare læser med herinde og kun kommenterer i ny og næ.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Nov 2013 var en guldmåned for forum. I 'tusindvis' af profiler blev oprettet, som ja skriver stort set aldrig. Ikke før elimination challenge��, og så hist og pist som i denne tråd. Det er ret sammenfaldende så rørende enige de er, og så samtidigt de føler trang til at ytre sig på forum igen, men nej sku nok bare noget jeg har drømt;)
                    Det havde taet højest 2 min lige at klikke lidt rund på forum og opdage, at langt de fleste brugere er oprettet Nov. 2013 - også folk med markant anderledes holdninger end de sidste 4-5 indlæg i den her tråd. Så kunne du have spurgt, hvordan det kan være (det er jo helt fair at ikke vide det), i stedet for at insinuere skumle bagtanker hos almindelige forumbrugere, hvis meninger ikke lige passer dig
                    Last edited by Limefrugten; 24-06-2017, 11:28.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                      Tror vi er mange der bare læser med herinde og kun kommenterer i ny og næ.
                      Enig.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Nu har flere af spillerne været ude at udtale, at opstarten med Janus Blond har været hård. Det eneste jeg har hørt om har været en bip-test. Kan vi se tendenser om, at vores spillere måske har været lidt for beskyttede i forhold til fysisk træning?
                        Det er en ret god observation, som jeg også selv har tænkt meget over. Det lader jo til, at vi har været lidt bagefter andre klubber når det kommer til fysisk træning? Selvfølgelig kun spekulationer, men det er da påfaldende, at vi for første gang i mange mange år hører spillere, som udtaler sig om den hårde opstart.

                        Spændende at se om det får effekt i kampene.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Nov 2013 var en guldmåned for forum. I 'tusindvis' af profiler blev oprettet, som ja skriver stort set aldrig. Ikke før elimination challenge��, og så hist og pist som i denne tråd. Det er ret sammenfaldende så rørende enige de er, og så samtidigt de føler trang til at ytre sig på forum igen, men nej sku nok bare noget jeg har drømt;)
                          Undskyld mig men den teori er ikke gennemtænkt :D.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                            Det er en ret god observation, som jeg også selv har tænkt meget over. Det lader jo til, at vi har været lidt bagefter andre klubber når det kommer til fysisk træning? Selvfølgelig kun spekulationer, men det er da påfaldende, at vi for første gang i mange mange år hører spillere, som udtaler sig om den hårde opstart.

                            Spændende at se om det får effekt i kampene.
                            Altså jeg skal ikke kunne sige, at det ikke forholder sig sådan, men jeg synes netop vi hver eneste opstart ser flere spillere udtale, at det er hårdt i de første par uger. Så jeg tror man skal passe på ned at læse for meget i det endnu.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Nu har flere af spillerne været ude at udtale, at opstarten med Janus Blond har været hård. Det eneste jeg har hørt om har været en bip-test. Kan vi se tendenser om, at vores spillere måske har været lidt for beskyttede i forhold til fysisk træning?
                              Ellers har teorien bag den fysiske træning tidligere været at bygge spillerne stille og roligt op til sæsonstarten og undgå overtræning, der kan give skader i løbet af sæsonen. Der er jo forskellige teorier bag fysisk træning, og for at kunne sammenligne outputtet, skal vi først lige have lov at se en sæson med Blond som sprechstallmeister.

                              Comment


                                #75


                                http://www.ob.dk/artikel/shakhtar-ka...ede-doere.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X