Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Evaluering af 2016/2017 sæsonen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB formåede ikke at vinde efter at være kommet bagud i denne sæson, hvilket​ beskriver denne sæson meget godt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      "Manglende kontinuitet" er og bliver en fantastisk undskyldning for fejlslagen transferpolitik og dårlige præstationer. Brøndby, Lyngby og SønderjyskE har skiftet mindst ligeså meget ud som vi har, to af dem endda også på trænerposten, og har ikke haft problemer med at præstere og ligne et hold. Især Brøndby og Lyngby har vist, at man sagtens kan finde ledertyper der går direkte ind på holdet, tager ansvar og præsterer.
      Det er på én gang enkelt og kompliceret. At parre den rigtige trup med den rigtige træner på det rigtige tidspunkt.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Efter kun et rødt kort de foregående tre sæsoner, får vi i år seks! flest af alle

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Efter kun et rødt kort de foregående tre sæsoner, får vi i år seks! flest af alle
          Og det er jo ikke fordi OB spiller hårdt - det er dumheder der fører til alle kortene, mere eller mindre

Comment

Kent og Casper ikke fan af den nye struktur

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-ligastruktur/

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Og det er jo ikke fordi OB spiller hårdt - det er dumheder der fører til alle kortene, mere eller mindre
              Præcis! De fleste kunne have været undgået uden de store problemer. Men hjerneblødninger og manglende kvalitet på bolden har gjort det svært

Comment

Jeg synes, efteråret var rædselsfuldt at komme igennem. Det må virkelig have skræmt folk væk fra stadion, når selv en generel stor fodboldfan som jeg syntes, det var en plage at se på. Det værste var, at når man tog på stadion og med egne øjne så, at spillet kørte af h. til, så kunne man tage hjem og høre på Kent og hans 'forbandet', og at vi havde været på nippet til at vinde. Det selvom vi, som jeg husker det, i en del kampe ikke havde én ærlig chance på mål. Havde vi ikke haft Grytebust, ville vi have været fuldstændig knockouted der.

Jeg erindrer også, at Jönsson havde en ufattelig lang periode, hvor intet lykkedes for ham, men hvor Kent blev ved og ved og ved med at vælge ham som starter. Det burde Kent havde været bedre til at forklare, hvorfor han skulle starte, når han i efteråret var tragikomisk elendig.
                Især den lange nederlagsstime trak tænder ud, det var som om, vi nærmest havde tabt på forhånd, når man så os diske op med det evindelige boldflytteri, det var ulideligt at se på.

Alt sammen til tonerne af Kent og JHs udmeldinger om top 6 - som dog ændrede sig til "vi er fuldstændig afklarede med"-sangen, som tiden skred frem.

Kun tilfældigheder gjorde, at vi ikke overvindrede på sidstepladsen, og det var derfor med forbløffelse og arrigskab, jeg modtog meldingen om, at JH lukkede vinduet længe før min sengetid. Uden at have forstærket vores angreb, men derimod gentaget sit sludder om, at det nok skulle komme og at de jo scorede mange mål sidste sæson. Det var virkelig en bitter pille at sluge, og jeg var sikker på, at nu gik det helt galt.

Men det gjorde det mærkelig nok ikke, eftersom alle andre end vores angribere scorede. Noget må Kent have gjort rigtig i vinterpausen, for OB havde fra første kamp mod randers en helt anden attitude. Da Edmunsson lavede sit træk og bankede den ind til 1-0, var det en kæmpe forløsning. Pludselig var håbet tilbage, og jeg tror virkelig, det må have modnet vores spillere at have spillet med kniven for struben i så mange kampe - og vundet mange af dem. Det giver mig en smule optimisme for næste sæson, men jeg må sige, at jeg med den nuværende trup + Helenius vil være glad, så længe vi ikke rykker ned. Vi må se, hvad JH hiver op af godteposen, før jeg kan sætte højere mål.

Mest positive oplevelser:
                Tingager: Han bliver bedre og bedre. Dominerer luftrummet, virker stadig opsat på at bringe bolden frem trods svipsere, meget sympatisk fyr.
                Grytebust: I mine øjne bedste keeper i superligaen, har ofte reddet os.
                Edmundsson: Synes han har fået sit gennembrud, vores væsentligste offensive kraft.
                Stemningsskaberne, som sæsonen igennem har leveret på trods.

Mest negative overraskelser:
                Kent og JH: For at udspy en masse sludder, som ikke hang sammen med den virkelighed, man kunne se på banen i efteråret. For at gamble i vores transfervinduer. For ikke at lade det få en konsekvens, når spillere var elendige eller reagere, når vi var midt i en lang nederlagsstime.
                KEP: Sidste udvisning var dråben, spiller sjældent godt. Kan ikke huske nogensinde at have set ham bringe bolden offensivt fremad som Tingager, han spiller som regel en sikker bold bagud eller på tværs.
                Jönsson for sit horrible efterår.
                AK for at brænde direktører, for til tider at virke lad, for ikke at score.
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

OBs sæson? Bedre end de år, hvor vi lå og rodede under stregen helt til allersidst, men ellers en lidt flad fornemmelse.
                  Klar fremgang på nogle punkter: Jeg tror på, at vi kan få en central defensiv til at stå stærkt med Tingager, Tverskov og Grytbust. Offensivt ser jeg også muligheder i Joan og Jens Jakob. De er unge og vil forhåbentlig udvikle sig videre.
                  Så der har været klare positive tendenser.

Negativt er så at vi har så store udfald. Vi er ikke blevet synderligt stabile, og det så jeg gerne. Jeg ved aldrig helt, hvad jeg får. Det er lidt som med Oliver Lund: Et ekstremt højt topniveau og et ditto lavt bundniveau (som man desværre ser lidt for ofte).

Lige i dag er jeg lidt "blah".

Mht. strukturen så var jeg ikke fan da den blev præsenteret, og jeg er ikke fan i dag. Det er en gang cirkusbold og jeg bliver træt i hovedet og hjertet hver gang jeg tænker på det. Flyt det lorte-setup over i håndbold, hvor det hører til.

Comment

jchristo - vi roede vel også med nedrykningsspøgelset helt til slut i år også.

MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Table of justice - vi nåede vores mål!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-gaar-i-udbrud

MvT

Comment

Izunna live-streamede lige nede fra Ådalen, hvor det ser ud til at de rigtig hygger sig. Spillerne så godt fulde ud. Massere øl og billigt, klamt gajol-sprøjt. De havde i hvert fald gang i noget ølspil, og en glidebane nede på banen. Thrane er fandeme en karakter, sjov gut.

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Izunna live-streamede lige nede fra Ådalen, hvor det ser ud til at de rigtig hygger sig. Spillerne så godt fulde ud. Massere øl og billigt, klamt gajol-sprøjt. De havde i hvert fald gang i noget ølspil, og en glidebane nede på banen. Thrane er fandeme en karakter, sjov gut.
                          Han livestreamer stadigvæk :D Arney15 på Instagram

Comment

Det er vel lunkne Slots Pilsnere hentet i Fleggaard så budgettet ikke overskrides ;)
                            OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Vi tabte 24,1% tilskuer på stadion. Og der er åbenbart ingen simpel sammenhæng mellem tilskuertal og sportslig succes:
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-og-bif-stiger

Ud over den skuffende præstation var det vel også den nye struktur som koster.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Vi tabte 24,1% tilskuer på stadion. Og der er åbenbart ingen simpel sammenhæng mellem tilskuertal og sportslig succes:
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-og-bif-stiger

Ud over den skuffende præstation var det vel også den nye struktur som koster.
                                Samme mængde tilskuere til flere antal kampe. Så skal gennemsnittet jo falde. Det er rent matematik.
                                Folk har vel ikke fået mere råd/tid til at tage til bold, siden sidste år. Vi har jo også spillere flere kampe mod bundhold. Der er ingen BIF/FCK/GF kampe, der har kunnet trække op i slutningen af sæsonen, som der ville være i en flad struktur.
                                At ringe bold, mærkelige sendetider og uforståelig struktur kommer oveni, presser procenttallet bare op.

Alt sammen er ret logisk.

MvT

Comment

Working...
                                X