Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC 20/05/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • MortenF
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det er sikker frustrerende for Greve. Hvor længe har ham kontrakt? Vil ikke miste ham, men ham må spørge sig om ham har overhovedet en chance under Kent.
    Hvis vi mister Greve på grund af Kents uforståelige dispositioner så er det en point mere for mig som taler imod træneren.
    Han har kontrakt til 2019. Jeg ville også være ked af at se ham smutte, men heldigvis fremstår han ikke vildt utilfreds og skuffet over den manglende spilletid. Det det ærgrer mig dog, at han synes at have meget kort snor hos Kent.

    Leave a comment:


  • BEWC
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Kent gør det godt som træner, men har korrekt sine 'luner'.. Vi bør dog ikke glemme at flere har løftet niveauet markant i foråret. Tror at det med Greve primært bunder i at Kent vurderer at vi står fysiskt for svagt med Jønne, JJT og Greve på banen samtidigt. Og kan han i min bog godt have en god pointe i.
    Det er jo ikke noget han har udtalt. Du skriver hvad din mening er, gør det til hans og giver ham så ret.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Så lige wt kort interview med KEP på tv3sport et. Var irriteret over dommeren af man skulle ind i overtiden før Randers kunne få kort og de måtte lave flere ting der kkke blev dømt.

    Men hab er dog også mand nok til at han indrømmet det røde kort var dumt og urotineret

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Kent gør det godt som træner, men har korrekt sine 'luner'.. Vi bør dog ikke glemme at flere har løftet niveauet markant i foråret. Tror at det med Greve primært bunder i at Kent vurderer at vi står fysiskt for svagt med Jønne, JJT og Greve på banen samtidigt. Og kan han i min bog godt have en god pointe i.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Det må sgu være tungt at være Greve. Han ændrer stort set egenhændigt Silkeborg-kampen til vores fordel på 25 minutter og må derefter se sig bænket til fordel for først en spiller, der har været formsvag i snart et helt år, og dernæst en anden, der intet har vist på Superliga-niveau. Det kan selvfølgelig hænge sammen med, at Kent for alt i verden ikke vil flytte Jönne væk fra kanten, men det virker stadig helt absurd i min bog.

    AK skal dog roses for et fint indhop og ikke mindst et fornemt oplæg.
    Det er sikker frustrerende for Greve. Hvor længe har ham kontrakt? Vil ikke miste ham, men ham må spørge sig om ham har overhovedet en chance under Kent.
    Hvis vi mister Greve på grund af Kents uforståelige dispositioner så er det en point mere for mig som taler imod træneren.

    Leave a comment:


  • MortenF
    replied
    Det må sgu være tungt at være Greve. Han ændrer stort set egenhændigt Silkeborg-kampen til vores fordel på 25 minutter og må derefter se sig bænket til fordel for først en spiller, der har været formsvag i snart et helt år, og dernæst en anden, der intet har vist på Superliga-niveau. Det kan selvfølgelig hænge sammen med, at Kent for alt i verden ikke vil flytte Jönne væk fra kanten, men det virker stadig helt absurd i min bog.

    AK skal dog roses for et fint indhop og ikke mindst et fornemt oplæg.

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Sedler vil med garantrisse overrumple randers, den havde de ikke set komme..

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Synes det kunne være spændende måske at lave en taktisk omvæltning, som kunne tage Randers lidt på sengen, ligesom de selv gjorde sidst i Randers. Jeg ville nu nok lige bytte rundt på Joao og Lund, men ellers er den da interssant, når nu vi har dem ude vi har.
    Ja, jeg fik skrevet den omvendt med Venstre side først kan jeg se.

    Men det lignede noget af det som virkede i dag, efter udvisningen bare med Izunna på banen også.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Det er tæt på at føles som en sejr det her. Vi hiver 1-1 hjem og slipper for KEP næste gang. Kan vi overveje 3-5-2 i randers?

    Joao P - Tverskov - Lund

    Casper Nielsen - Izunna - JJT - Sedler

    Jønne

    Joan - Fester
    Synes det kunne være spændende måske at lave en taktisk omvæltning, som kunne tage Randers lidt på sengen, ligesom de selv gjorde sidst i Randers. Jeg ville nu nok lige bytte rundt på Joao og Lund, men ellers er den da interssant, når nu vi har dem ude vi har.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg er bestemt ikke uenig. Men det vil nok en form for uro at gøre det midt i en sæson, og Kenneth Emil har jo heldigvis karantæne i næste kamp. Men i sommerpausen skal der styr på situationen. Kald mig forårskåd, men jeg vågner jævnligt op med min dyne som et telt, fordi jeg har drømt, at vi har hentet Daniel Høegh hjem som anfører.
    Ja, ham har karantæne i næste kamp og hvis du skulle få en mere skulle ham sidde på bænken fordi Tingager er tilbage og skulle spille med Tverskov i cf. Så vi må ikke se KEP igen som anfører. 😊
    Daniel Høegh tilbage og som anfører er det bedste Hvad kunne ske i sommeren!

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Det bør være KEP' s sidste kamp som OB-spiller. Ikke nok ned at han skaffer sig en fuldstændigt unødvendig udvisning på halsen, men minsandten om ikke vi får langt bedre fat i spillet efter at han røg ud.

    Man kan så selvfølgelig på en eller anden måde sige, at han faktisk gjorde holdet en tjeneste, men alligevel, det er ikke den rigtige måde at gøre det på. Kunne han ikke bare have bedt om at blive skiftet ud eller evt simuleret en skade?

    Summa summarum... farvel og ikke på gensyn, Kenneth

    god, korrekt og tragikomisk iagtagelse. Vi bliver simpelthen bedre ved at KEP stempler ud, ikke derved antydet at han overhovedet stemplede ind til at starte med...

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Elendig leder! Utilgiveligt barnlig opførsel.

    MvH ChrisOB
    Man smider ikke med anførerbindet

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg er bestemt ikke uenig. Men det vil nok en form for uro at gøre det midt i en sæson, og Kenneth Emil har jo heldigvis karantæne i næste kamp. Men i sommerpausen skal der styr på situationen. Kald mig forårskåd, men jeg vågner jævnligt op med min dyne som et telt, fordi jeg har drømt, at vi har hentet Daniel Høegh hjem som anfører.
    Det var meget beskrivende

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Det bør være KEP' s sidste kamp som OB-spiller. Ikke nok ned at han skaffer sig en fuldstændigt unødvendig udvisning på halsen, men minsandten om ikke vi får langt bedre fat i spillet efter at han røg ud.

    Man kan så selvfølgelig på en eller anden måde sige, at han faktisk gjorde holdet en tjeneste, men alligevel, det er ikke den rigtige måde at gøre det på. Kunne han ikke bare have bedt om at blive skiftet ud eller evt simuleret en skade?

    Summa summarum... farvel og ikke på gensyn, Kenneth

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg


    INGEN KLASSE
    Elendig leder! Utilgiveligt barnlig opførsel.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:

Working...
X