Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC 20/05/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied


    INGEN KLASSE

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Jeg er totalt paf og målløs over, hvordan KEP satte sit eget behov for at brokke sig over sine medspillere, klubben ja alle os fans. Det er fuldstændig utilgiveligt i så vigtig en kamp. Kent må øjeblikkelig flå det anførerbind af ham.
    Jeg er bestemt ikke uenig. Men det vil nok en form for uro at gøre det midt i en sæson, og Kenneth Emil har jo heldigvis karantæne i næste kamp. Men i sommerpausen skal der styr på situationen. Kald mig forårskåd, men jeg vågner jævnligt op med min dyne som et telt, fordi jeg har drømt, at vi har hentet Daniel Høegh hjem som anfører.

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Jeg er totalt paf og målløs over, hvordan KEP satte sit eget behov for at brokke sig over sine medspillere, klubben ja alle os fans. Det er fuldstændig utilgiveligt i så vigtig en kamp. Kent må øjeblikkelig flå det anførerbind af ham.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ganske enig - ak har ikke vist meget der berettiger til at han skal have spilletid - modsat greve der har gjort det godt på det sidste.

    Men det skal så ikke tage noget fra AK når han endelig laver noget godt - lækker detaljer og godt samspil med jönsson.....vi håber vel alle han på en eller anden måde finder noget af formen fra sidste sæson (omend jeg tvivler meget)
    Det skal bestemt ikke tage noget fra AK. Jeg tvivler også meget, men jeg håber endnu mere, at han kan komme tilbage. Vi slipper ikke af med ham lige foreløbigt, så vi skal have det bedste ud af ham. Men jeg frygter, at en spiller som Greve til sidst får nok, og han finder en anden klub, som vil satse på ham. Med de indhop han har haft på det sidste, hvad kan han så gøre mere? Han har forsøgt sig i flere år til træning, det er heller ikke lykkedes. Det vil gøre så enormt ondt på mig, hvis vi ikke får indløst hans potentiale og en anden klub gør det i stedet.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Er det ikke for nemt/svagt at svare så lang tid efter og være bagklog? Bare sidde og se kampen og vente på, at der ud i fremtiden sker noget, som vil kunne argumentere for ens sag bagudrettet? Hvis AK ikke havde lavet en assist, så havde du jo ikke svaret. Det er sgu lidt for nemt, synes du ikke selv det?
    Jeg holder fast i min mening, det var en våd klud i ansigtet på Greve. Om du så venter et halvt år med at svare, fordi du lige skal have et mål fra AK med i din argumentation, det er op til dig..
    ganske enig - ak har ikke vist meget der berettiger til at han skal have spilletid - modsat greve der har gjort det godt på det sidste.

    Men det skal så ikke tage noget fra AK når han endelig laver noget godt - lækker detaljer og godt samspil med jönsson.....vi håber vel alle han på en eller anden måde finder noget af formen fra sidste sæson (omend jeg tvivler meget)

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Det er tæt på at føles som en sejr det her. Vi hiver 1-1 hjem og slipper for KEP næste gang. Kan vi overveje 3-5-2 i randers?

    Joao P - Tverskov - Lund

    Casper Nielsen - Izunna - JJT - Sedler

    Jønne

    Joan - Fester


    Sedler = Desler

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Heldigvis bliver vi forstærket til retur opgøret. Både forsvar og angreb.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Tak drenge for god moral og kløgt, endelig gav boldflytteriet resultat, vi fik spillet Randers godt rundt og havde en stor chance udover målet.

    Det bliver svært i Randers, men vi har en fin chance.

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Det er tæt på at føles som en sejr det her. Vi hiver 1-1 hjem og slipper for KEP næste gang. Kan vi overveje 3-5-2 i randers?

    Joao P - Tverskov - Lund

    Casper Nielsen - Izunna - JJT - Sedler

    Jønne

    Joan - Fester

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det der skal det hjælpe. Lækkert!
    Er det ikke for nemt/svagt at svare så lang tid efter og være bagklog? Bare sidde og se kampen og vente på, at der ud i fremtiden sker noget, som vil kunne argumentere for ens sag bagudrettet? Hvis AK ikke havde lavet en assist, så havde du jo ikke svaret. Det er sgu lidt for nemt, synes du ikke selv det?
    Jeg holder fast i min mening, det var en våd klud i ansigtet på Greve. Om du så venter et halvt år med at svare, fordi du lige skal have et mål fra AK med i din argumentation, det er op til dig..

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Puha, det blev med skindet på næsen, men fortjent den bliver uafgjort.

    Bliver svært i Randers. De fik udebanemålet, og vi har karantæner...
    Ja, det bliver et nyt forsvar. Men de 3 bagerste sidst i kampen, gjorde det egentlig okay

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Ok indsats efter udvisningen .... dommeren gider jeg ikke kommentere.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Vi skulle spille returkampen med 10 mand.
    Det var fantastisk hvordan drengene klarede det!!!!

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Ja, lad os satse på en sejr i Randers..... 
    med en mand i undertal er det mere end godkendt at slippe herfra med 1 point.....vi lever i det mindste endnu. Håber joan er klar til retur opgøret - så har vi en chance

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Puha, det blev med skindet på næsen, men fortjent den bliver uafgjort.

    Bliver svært i Randers. De fik udebanemålet, og vi har karantæner...

    Leave a comment:

Working...
X