Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Randers FC (20-05-17)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Heiselberg Se indlæg
    Falkesgaard

Desler - KEP - Tverskov - Barret

CN - Izu - JJT - Jønne

Yao - Festersen
    er den opstilling officiel:(?

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Spændende med yao fra start
      Ja, men Greve må alligevel sidde ude på bænken og tænke sit...

Comment

hvor finder i startopstillingen?

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          hvor finder i startopstillingen?
          OB har selv frigivet den på fb

Comment

Glæder mig til at se Yao. Joan slet ikke med i truppen.

Comment

ok fandt den så:) Det vil så sige at Joan heller ikke er i spil til et indbyt, og at pereira er med. Det sidste tror jeg muligvis kan være en fornuftig disposition af Kent. Barret har haft sit hyr med det, hvis vi kommer til at stå lavt. Ærgeligt at Joan ikke var i spil til et indbyt dog. Tror vi taber i dag:( Håber at der fremdeles er noget at spille om i returen dog..

Comment

Gætter mig til, at det så bliver Festers lod at falde lidt ned i banen, og holde ved bolden, som Joan er så dygtig til. JJT er dygtig til at vende spillet, men er ikke kropsstærk nok til at holde ved bolden. Med Joan ude er jeg dog overbevist om at Randers vil forsøge at lægge et højt pres. Kunne være fedt dog, hvis det gav plads til at sende Yao afsted..

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  Gætter mig til, at det så bliver Festers lod at falde lidt ned i banen, og holde ved bolden, som Joan er så dygtig til. JJT er dygtig til at vende spillet, men er ikke kropsstærk nok til at holde ved bolden. Med Joan ude er jeg dog overbevist om at Randers vil forsøge at lægge et højt pres. Kunne være fedt dog, hvis det gav plads til at sende Yao afsted..
                  Jeg tror slet ikke på, at Randers vil presse højt. Jeg tror de vil spille meget afventende, lade os skubbe bagkæden højt op, og så forsøge at straffe os i omstillinger og i det bagrum, som de havde stor succes med, efter vi kom foran sidst, hvor det først gav en stor chance til Pourié, og senere situationen der gav rødt og straffe.

Comment

sog i returen skiftede de formation, lagde højt tryk, og skød deres backs helt frem. Specielt Barret var om en hals konsekvent. Det var han også overfor Gammelby mod SIF, i begge kampe faktisk. Vi begik den fejl mod Randers at alt for tidligt at trække os tilbage og lure med kontrakniven. Pladsen som vi afgav benyttede randers, som du selv er inde på, at med tålmodighed at forsøge at sende Pourie afsted. Det lykkedes til sidst med..

Men det kan da bestemt ikke være gået ubemærket hen i Randers, hvor store defensive udfordringer vi har pt., hvis man som modstander lægger højt pres.mAt Tingager er ude gør det blot mere oplagt. Det vi kan håbe på er, at Randers med kun to dages restitution simpelthen ikke har overskudsenergien til at lægge en ellers oplagt taktik modmos.

Comment

Har Tingager to karantænedage?
                      OBeliever

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                        Har Tingager to karantænedage?
                        yup

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          yup
                          Suk
                          OBeliever

Comment

bekræftet nu også på tv. Randers spiller 3-5-2 og kommer til at forsøge at få kampbilledet til at ligne 4-0 sejren mod os..

Comment

Joan figurerede blandt spillerne på bænken på tv?? Eller driller mine øjne?

Comment

Working...
                              X