Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd: Silkeborg vs OB
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSIF var klart bedst over 180 min og de havde vel fortjent avancement. Men vi var heldige. Stort tak til Desler og Falkesgaard idag..
Jeg håber godt nok at SIF sælger Skov. For med ham og Helenius væk kan vi måske slutte over dem næste sæson.. Måske....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSIF var klart bedst over 180 min og de havde vel fortjent avancement. Men vi var heldige. Stort tak til Desler og Falkesgaard idag..
Jeg håber godt nok at SIF sælger Skov. For med ham og Helenius væk kan vi måske slutte over dem næste sæson.. Måske....
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægVi slutter jo over dem i år, så det er jo ikke helt umuligt
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg tror, at Brøndby køber Skov. Og så får de én af ligaens mest spændende unge spillere.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet er da et faktum
Vi er videre. Men var det klart dårligste hold.
Så kan man polere lorten med det første faktum.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJH ud nu. Så skal vi bygge holdet op omkring de 7-8 ok spillere vi har og supplere dem med klassespillere.
Bedste scenarie er nok at man skaffer sig af med det tynde øl og henter noget der er en anelse bedre samt man holder fast i de 12-15 bedste
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMan kan også polere lorte med faktum.
Vi er videre. Men var det klart dårligste hold.
Så kan man polere lorten med det første faktum.
MvH ChrisOB
Men ja ja, det var da en helt igennem horribel indsats i dag. Det kan der næppe være to meninger om. Generelt peger pilen ikke så meget opad efter de sidste 4-5 kampe, som den gjorde tidligere i foråret. Det ser noget skrøbeligt ud, men i det mindste får vi de resultater, som vi skal bruge pt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægTroede kun, at det var resultatet, der talte - men det er måske kun, når vi taber?
Men ja ja, det var da en helt igennem horribel indsats i dag. Det kan der næppe være to meninger om. Generelt peger pilen ikke så meget opad efter de sidste 4-5 kampe, som den gjorde tidligere i foråret. Det ser noget skrøbeligt ud, men i det mindste får vi de resultater, som vi skal bruge pt.
Jeg har tidligere argumenteret for at udtrykket er for mig lige så vigtigt som rent faktisk at opnå den plads. At vi ligner vi både kan og vil gå efter den. Så det overstråler klart den samlede sejr for mig lige nu.
Vinderkultur er ikke nødvendigvis at opnå resultater - men også i høj grad at man stiler efter det. Hvis det lykkes os at opnå pladsen på 60 procent som i dag, fint. Flot. Men så vil jeg stadig være forbandet over udtrykket.
Som man skal være, hvis man vil have ægte vinderkultur. Imo.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet er luksusen ved at vinde, når man er dårlig. Så kan man nemlig påpege lorten endnu mere, mens man har pudsemidlet klar i form af den samlede sejr.
Jeg har tidligere argumenteret for at udtrykket er for mig lige så vigtigt som rent faktisk at opnå den plads. At vi ligner vi både kan og vil gå efter den. Så det overstråler klart den samlede sejr for mig lige nu.
Vinderkultur er ikke nødvendigvis at opnå resultater - men også i høj grad at man stiler efter det. Hvis det lykkes os at opnå pladsen på 60 procent som i dag, fint. Flot. Men så vil jeg stadig være forbandet over udtrykket.
Som man skal være, hvis man vil have ægte vinderkultur. Imo.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægInterviewene efter kampen emmede nu heller ikke ligefrem af glæde. Det var lort i dag, og det er Kent og co. da heldigvis ikke blege for at indrømme
Det manglede også bare. For det var lort med lort på.
Comment
Comment