Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd: Silkeborg vs OB
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDen ligger også på KEP i dag. Han er anfører - han skal simpelthen samle de urutinerede kræfter op - styre dem - pumpe dem op. I stedet render han også forvildet rundt - tung - langsomopfattende og på stadion kunne man ikke én gang høre ham råbe medspillerne op.
Man kunne se det allerede i opvarmningen. Der var ingen lyd. Ingen gnist. Ingen tænding.
Tingager lavede fejlene - men han får heller ingen hjælp fra en totalt fraværende anfører.
Så jo - den hænger OGSÅ på KEP. Selvfølgelig mest på Tingager - men KEP er en lige så lidt kompetent anfører som Haddi.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvis du står og taler om mental træthed oven på en 3-1 sejr, og så skal møde et Randers-hold med opadgående kurve... Jeg kommer nok ikke til at spille penge på OB.
Comment
-
Selvfølgelig er det Tingagers skyld, og han spillede måske hans dårligste OB kamp i dag...
...Men KEP forplanter en usikkerhed i hele forsvaret. Alle virker til at spille dårligere, når KEP viser usikkerhed.
Kent virker til at have glemt hvorfor forsvaret begyndte at fungere i slutningen af efteråret og starten af foråret...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægIkke med den type fejl, som Tingager laver i dag.
KEP er en elendig anfører.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDen ligger også på KEP i dag. Han er anfører - han skal simpelthen samle de urutinerede kræfter op - styre dem - pumpe dem op. I stedet render han også forvildet rundt - tung - langsomopfattende og på stadion kunne man ikke én gang høre ham råbe medspillerne op.
Man kunne se det allerede i opvarmningen. Der var ingen lyd. Ingen gnist. Ingen tænding.
Tingager lavede fejlene - men han får heller ingen hjælp fra en totalt fraværende anfører.
Så jo - den hænger OGSÅ på KEP. Selvfølgelig mest på Tingager - men KEP er en lige så lidt kompetent anfører som Haddi.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHåb er heldigvis gratis:-) Som vi så idag kan alt ske. Vi har slået Randers to gange for nyligt. Opadgående ja, men for mig har de ikke imponeret. de er dog et bedre hold, men derfor vil jeg ikke afskrive os. Holdopstillingen betyder sindsygt meget for os, med den trup vi har.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg troede virkelig at jeg ville være mere glad end jeg er nu hvis vi gik videre... Men det kniber godt nok på den konto lige pt...
Der var heller ikke meget jubel ved Tingager og træneren
Det hverken kan man eller skal man være glad for.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægTingager bliver usikker af at spille sammen med KEP. Der er ingen klar rollefordeling. Så min påstand er, at hvis han havde spillet sammen med en sikker makker i dag, så havde han ikke begået de fejl. Han begår fejl, fordi han bliver usikker - forsvaret er usikkert fordi KEP ikke indgyder nok respekt, styring og hårdhed. KEP begår jo knap nok frispark mere.
KEP er en elendig anfører.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNej for udtrykket er også vigtigt. Og set over to kampe, synes jeg det dårligst præsterende af de to hold er gået videre.
Det hverken kan man eller skal man være glad for.
MvH ChrisOB
Jeg håber godt nok at SIF sælger Skov. For med ham og Helenius væk kan vi måske slutte over dem næste sæson.. Måske....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDe to opspilsfejl, der koster, overvurderer han egne evner - ikke et typisk tegn på usikkerhed i min bog
KEP skaber usikkerhed med sin blotte tilstedeværelse - og så glemmer man at spille sikkert.
Comment
Comment