Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd: Silkeborg vs OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kunne ikke se kampen. Hvorfor fik Tingager rødt kort?
    han får en fremlægning/clearing blokeret, hvilket giver en friløber til SIF, han når tilbage lige på kanten af feltet,hvor SIF spilleren så trækker lidt ind foran ham, hvorefter Tingager kanter ham. Da han var bagerst, og det var en oplagt mulighed, får han så rødt. Ikke noget kæmpe frispark, men det var der, og konsekvensen var rimelig nok

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Så kan de godt begynde at snakke kontrakt med Tingager. Hans sæson er i hvert fald slut.
      Jeg håber sgu lige han når en kamp mere:-)

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Jeg håber sgu lige han når en kamp mere:-)
        Hvis du står og taler om mental træthed oven på en 3-1 sejr, og så skal møde et Randers-hold med opadgående kurve... Jeg kommer nok ikke til at spille penge på OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Den ligger også på KEP i dag. Han er anfører - han skal simpelthen samle de urutinerede kræfter op - styre dem - pumpe dem op. I stedet render han også forvildet rundt - tung - langsomopfattende og på stadion kunne man ikke én gang høre ham råbe medspillerne op.

Man kunne se det allerede i opvarmningen. Der var ingen lyd. Ingen gnist. Ingen tænding.

Tingager lavede fejlene - men han får heller ingen hjælp fra en totalt fraværende anfører.

Så jo - den hænger OGSÅ på KEP. Selvfølgelig mest på Tingager - men KEP er en lige så lidt kompetent anfører som Haddi.

MvH ChrisOB
          Ikke med den type fejl, som Tingager laver i dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Hvis du står og taler om mental træthed oven på en 3-1 sejr, og så skal møde et Randers-hold med opadgående kurve... Jeg kommer nok ikke til at spille penge på OB.
            Håb er heldigvis gratis:-) Som vi så idag kan alt ske. Vi har slået Randers to gange for nyligt. Opadgående ja, men for mig har de ikke imponeret. de er dog et bedre hold, men derfor vil jeg ikke afskrive os. Holdopstillingen betyder sindsygt meget for os, med den trup vi har.

Comment

Selvfølgelig er det Tingagers skyld, og han spillede måske hans dårligste OB kamp i dag...
              ...Men KEP forplanter en usikkerhed i hele forsvaret. Alle virker til at spille dårligere, når KEP viser usikkerhed.

Kent virker til at have glemt hvorfor forsvaret begyndte at fungere i slutningen af efteråret og starten af foråret...

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Ikke med den type fejl, som Tingager laver i dag.
                Tingager bliver usikker af at spille sammen med KEP. Der er ingen klar rollefordeling. Så min påstand er, at hvis han havde spillet sammen med en sikker makker i dag, så havde han ikke begået de fejl. Han begår fejl, fordi han bliver usikker - forsvaret er usikkert fordi KEP ikke indgyder nok respekt, styring og hårdhed. KEP begår jo knap nok frispark mere.

KEP er en elendig anfører.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Den ligger også på KEP i dag. Han er anfører - han skal simpelthen samle de urutinerede kræfter op - styre dem - pumpe dem op. I stedet render han også forvildet rundt - tung - langsomopfattende og på stadion kunne man ikke én gang høre ham råbe medspillerne op.

Man kunne se det allerede i opvarmningen. Der var ingen lyd. Ingen gnist. Ingen tænding.

Tingager lavede fejlene - men han får heller ingen hjælp fra en totalt fraværende anfører.

Så jo - den hænger OGSÅ på KEP. Selvfølgelig mest på Tingager - men KEP er en lige så lidt kompetent anfører som Haddi.

MvH ChrisOB
                  Har faktisk en smule svært ved at huske sidst vi havde en fast anfører, der gik forrest, styrede holde og havde lyd. Laursen måske. KEP viser i glimt lidt, men det holder ikke desværre. Kan dog ikke lige helt se hvem der skulle tage over.

Comment

Jeg troede virkelig at jeg ville være mere glad end jeg er nu hvis vi gik videre... Men det kniber godt nok på den konto lige pt...
                    Der var heller ikke meget jubel ved Tingager og træneren

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Håb er heldigvis gratis:-) Som vi så idag kan alt ske. Vi har slået Randers to gange for nyligt. Opadgående ja, men for mig har de ikke imponeret. de er dog et bedre hold, men derfor vil jeg ikke afskrive os. Holdopstillingen betyder sindsygt meget for os, med den trup vi har.
                      Vi har selvsagt muligheder, jeg skal efterhånden bare grave dybt for at komme i tanke om en kamp deroppe, hvor vi ikke er blevet domineret. Selv den kamp sidste sæson, hvor vi fik uafgjort, skulle Koval jo hive et par mirakler op ad lommen for at sikre det point. Med 4-0 frisk i erindringen, dagens præstation in mente, skadesproblemer til vores tre vigtigste spillere og karantæne til Tingager, Ja, så er jeg ikke vanvittigt optimistisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg troede virkelig at jeg ville være mere glad end jeg er nu hvis vi gik videre... Men det kniber godt nok på den konto lige pt...
                        Der var heller ikke meget jubel ved Tingager og træneren
                        Nej for udtrykket er også vigtigt. Og set over to kampe, synes jeg det dårligst præsterende af de to hold er gået videre.

Det hverken kan man eller skal man være glad for.

MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Tingager bliver usikker af at spille sammen med KEP. Der er ingen klar rollefordeling. Så min påstand er, at hvis han havde spillet sammen med en sikker makker i dag, så havde han ikke begået de fejl. Han begår fejl, fordi han bliver usikker - forsvaret er usikkert fordi KEP ikke indgyder nok respekt, styring og hårdhed. KEP begår jo knap nok frispark mere.

KEP er en elendig anfører.

MvH ChrisOB
                          De to opspilsfejl, der koster, overvurderer han egne evner - ikke et typisk tegn på usikkerhed i min bog

Comment

Nej for udtrykket er også vigtigt. Og set over to kampe, synes jeg det dårligst præsterende af de to hold er gået videre.

Det hverken kan man eller skal man være glad for.

MvH ChrisOB
                            SIF var klart bedst over 180 min og de havde vel fortjent avancement. Men vi var heldige. Stort tak til Desler og Falkesgaard idag..

Jeg håber godt nok at SIF sælger Skov. For med ham og Helenius væk kan vi måske slutte over dem næste sæson.. Måske....

Comment

De to opspilsfejl, der koster, overvurderer han egne evner - ikke et typisk tegn på usikkerhed i min bog
                              Han laver generelt rigtig mange farlige opspilsfejl i dag..

Comment

Tænk, det er det i min bog. Er man sikker kender man sine begrænsninger - og lærer at man ikke afleverer fremad, når man har en busende mand på sig. Det kommer med rutine - som han ikke har. Som han i hvert fald ikke kommer til at lære med så dårlig en lærermester.

KEP skaber usikkerhed med sin blotte tilstedeværelse - og så glemmer man at spille sikkert.

MvH ChrisOB

Comment

Working...
                                X