Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd: OB vs Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nu holder du simpelthen op med dit retfærdigheds pis og finder det klip på nettet... Men hvis du allerede har besluttet dig er det selvfølgelig ikke nemt..
    Jeg så det 3 gange på tv igår i slow
    når Greve selv siger, at den bliver rettet af af SIF spilleren??
    Som sagt, så så jeg også Greve ærge sig efter kampen, og med en undskyldende gestikulering overfor AK, der tog det med stort overskud og lagde armene om Greve og klappede ham opmuntrende på hovedet. Men AK kan jo åbenbart intet rigtigt gøre

    (Og jeg har som skrevet set det på nettet)
    Last edited by Limefrugten; 14-05-2017, 07:31.

    Comment


      AK er håbløs i situationen, og Greve skulle selvfølgelig selv have afsluttet selv! Alt i alt en rigtig skidt sekvens.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        når Greve selv siger, at den bliver rettet af af SIF spilleren??
        Som sagt, så så jeg også Greve ærge sig efter kampen, og med en undskyldende gestikulering overfor AK, der tog det med stort overskud og lagde armene om Greve og klappede ham opmuntrende på hovedet. Men AK kan jo åbenbart intet rigtigt gøre

        (Og jeg har som skrevet set det på nettet)
        Og som jeg sagde du har allerede besluttet dig.
        Og hvorfor skulle Greve dog undskylde for at en SIF spiller kommer til at snitte den? Giver ingen mening..

        Og nej. AK gør stort set intet rigtigt pt. Men lad nu være med at få det til at lyde som om der startet en www.vihaderak.dk herinde..
        De fleste er bare skuffet over at klubbens lønførende spiller er så dårlig at han er henvist til bænken og når han får spilletid ligner en der er langt langt fra fordums styrke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og som jeg sagde du har allerede besluttet dig.
          Og hvorfor skulle Greve dog undskylde for at en SIF spiller kommer til at snitte den? Giver ingen mening..

          Og nej. AK gør stort set intet rigtigt pt. Men lad nu være med at få det til at lyde som om der startet en www.vihaderak.dk herinde..
          De fleste er bare skuffet over at klubbens lønførende spiller er så dårlig at han er henvist til bænken og når han får spilletid ligner en der er langt langt fra fordums styrke
          fordi han ikke får givet afleveringen den rette temperatur.
          Du har jo også besluttet dig.
          Og så må du undskylde, men jeg tager ikke vurderingen fra en, der synes, at retfærdighed er pis, så nøje...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            fordi han ikke får givet afleveringen den rette temperatur.
            Du har jo også besluttet dig.
            Og så må du undskylde, men jeg tager ikke vurderingen fra en, der synes, at retfærdighed er pis, så nøje...

            Præcis! Fremover spilles der 'udenom' AK ret og slet! For det var da en gestus overfor en spiller som er uendeligt langt fra superliganiveau. Gavebod af Greve ikke bare at afslutte selv. Når Greve nu skal have den i hovedet igen, fordi AK sparker huller i luften, igen, igen! Som Joan forresten også gjorde i dag, så det kan ske for den bedste, bare ikke igen, igen, igen! Vi har brug for de scoringer AK konsekvent brænder, weiter gefahren!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Er der nogen, der så kampen på tv, der kan forklare, hvad der skete på den sidste chance (hvor Greve spillede den på tværs). I højdepunkterne, jeg har fundet, viser de den kun en gang, og der kan simpelthen ikke se om 1) Greve lægger den lidt bag AK 2) SIF spilleren lige når at ramme den eller 3) ak sparker forbi den.

              På stadion lignede det umiddelbart 3), men omvendt lignede det, at Greve undskyldte overfor AK lige efter kampen.
              Det er en deler, afleveringen er skidt lagt og behandlingen af den er uskarp.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                Præcis! Fremover spilles der 'udenom' AK ret og slet! For det var da en gestus overfor en spiller som er uendeligt langt fra superliganiveau. Gavebod af Greve ikke bare at afslutte selv. Når Greve nu skal have den i hovedet igen, fordi AK sparker huller i luften, igen, igen! Som Joan forresten også gjorde i dag, så det kan ske for den bedste, bare ikke igen, igen, igen! Vi har brug for de scoringer AK konsekvent brænder, weiter gefahren!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er en deler, afleveringen er skidt lagt og behandlingen af den er uskarp.
                  👍

                  Comment

                  Working...
                  X