Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd: OB vs Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Ak får sgu ikke meget spilletid i næste sæson når Helenius kommer. Han virker ugidelig tung og modløs,
    250.000 per måned kroners modløshed og ugidelighed, værsåartig

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #92
      Fint resultat, omend ærgerligt vi lige lukker en enkelt kasse ind. Jeg er dog fortrøstningsfuld må jeg sige - dem kan vi sagtens spille lige op med i Silkeborg eller vinde igen.

      (Personlig note: jeg er bosiddende i Silkeborg, så glæder mig ekstra meget til kampen - håber ikke at alt for mange af mine venner og bekendte her ser mig i min OB-trøje :D )

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af TommyOernstrup Se indlæg
        Fint resultat, omend ærgerligt vi lige lukker en enkelt kasse ind. Jeg er dog fortrøstningsfuld må jeg sige - dem kan vi sagtens spille lige op med i Silkeborg eller vinde igen.

        (Personlig note: jeg er bosiddende i Silkeborg, så glæder mig ekstra meget til kampen - håber ikke at alt for mange af mine venner og bekendte her ser mig i min OB-trøje :D )
        Det udebane mål havde været totalt ligegyldigt hvis vi havde puttet den sidste ind😠
        Nå, er fortrøstningsfuld alligevel. Glæder mig til tirsdag.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          250.000 per måned kroners modløshed og ugidelighed, værsåartig

          MvT
          Tror bare ikke at der er nogen som vil overtage ham gratis.. AK burde selv banke på hos JH foreslå lidt lønnedgang..

          Comment


            #95
            Så lige interview med Helenius. Han virker mere klar end nogensinde og er i den bedste fysiske tilstand nogensinde...
            Ked af at sige det men jeg tror sgu at JH har lavet en god signing. Han var god idag...

            Hvis jeg var AK ville jeg godt nok begynde at ligge søvnløs om natten og vel næsten bare håbe på at Yao ikke i løbet af næste sæson skubber ham ned som 5. Angriber

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Pyyyyyyyyh. Glimrende resultat. Jeg er happy!

              MvT
              Jeg var nervøs efter vores sløve afslutning på første halvleg. Men fedt at se Greves indhop og spændende med Casper Nielsen på den centrale midtbane. Der kom lige netop den energi vi manglede og som viste sig at gøre ondt på Silkeborg.
              Ps. Hvis vi har noget at skyde med transfermæssigt så skyd hele lortet af på Robert Skov fra Silkeborg......fuuuuuck han er en spiller jeg godt kunne tænke mig at se i OB.

              Comment


                #97
                Hvem blev mom på stadion?
                OBeliever

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                  Hvem blev mom på stadion?
                  Tror det var Greve

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                    Tror det var Greve
                    Korrekt, det var Greve.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                      Tror det var Greve
                      Okay, tak 😊
                      OBeliever

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                        Hvem blev mom på stadion?
                        Greve!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                          Okay, tak 😊
                          På stadion kan du godt regne med at MOM er målscorer:)
                          Men i øvrigt helt enig i at Greve gjorde et super indhop.

                          Comment


                            Sjældent at en indskifter løb med den. Men vil også sige at han var bedste markspiller. Set over en hel kamp, så er mom ikke en markspiller. Super spil i målet i dag.

                            Comment


                              MOM er Falkesgaard. Synd i sin tid, at han blev skadet. Dog fik vi Grytebust i stedet. Han har været MOM flere gange.

                              Comment


                                Kenneth Emil sejler rundt, hans placeringsevne tyder på han spiller i en række eller to højere end han burde.........
                                Mathias Greve naturligvis mom, skarpt forfulgt af Falkesgård.

                                Comment

                                Working...
                                X