Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd: OB vs Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af TommyOernstrup Se indlæg
    Fint resultat, omend ærgerligt vi lige lukker en enkelt kasse ind. Jeg er dog fortrøstningsfuld må jeg sige - dem kan vi sagtens spille lige op med i Silkeborg eller vinde igen.

    (Personlig note: jeg er bosiddende i Silkeborg, så glæder mig ekstra meget til kampen - håber ikke at alt for mange af mine venner og bekendte her ser mig i min OB-trøje :D )

    Jeg bor også omkring Silkeborg og hele foråret har mit OB halsterklæde lagt i forruden på firmabilen. Den sidste uge har jeg endda arbejdet på Sif college hvor alle spillerene er gået forbi bilen hver dag til træning. Hver stolt af striberne.

    Comment


      Orker snart ikke at skrive det mere, men KEP er så langt under niveau, at jeg slet ikke fatter det. Den mand er så færdig på det her niveau. 1. Division vil være en rigelig stor udfordring for ham, tror jeg. Mod en bedre modstander bliver hans fejl straffet minimum et par gange mere end i dag.

      I returkampen bør Tverskov rykke ned i forsvaret igen og med Izunna på midten.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Orker snart ikke at skrive det mere, men KEP er så langt under niveau, at jeg slet ikke fatter det. Den mand er så færdig på det her niveau. 1. Division vil være en rigelig stor udfordring for ham, tror jeg. Mod en bedre modstander bliver hans fejl straffet minimum et par gange mere end i dag.

        I returkampen bør Tverskov rykke ned i forsvaret igen og med Izunna på midten.
        Men det sker ikke. Kent har bestemt sig

        Comment


          Vi har set bedst ud når KEP har været uden for. Det er et faktum. Nu hvor Izzuna har løftet sig en del, så må KEP på bænken i Silkeborg. AK skal have nogle kampe mod serie 1 hold, så han får lidt selvtillid. Han er godt nok skidt kørerede.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Vi har set bedst ud når KEP har været uden for. Det er et faktum. Nu hvor Izzuna har løftet sig en del, så må KEP på bænken i Silkeborg. AK skal have nogle kampe mod serie 1 hold, så han får lidt selvtillid. Han er godt nok skidt kørerede.
            Tror bare at Tverskov er bedre i den type duelspil, som vi så i dag og som kommer til at stå mod SIF på tirsdag end Izunna er det. Men ja - KEP er godt nok under niveau! Han virker vildt nonchalant i sit spil uden at have noget at have det i.

            Comment


              Lagde i øvrigt mærke til, at det som jeg har stået uforstående overfor ikke er blevet brugt hele sæsonen, blev opsøgt i dag: backs løb bag om deres modstander og modtog bolden i dybden og skar ind i banen - den ene gang førte det til 2-1-målet. Har Kent læst med herinde??? ;o)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Lagde i øvrigt mærke til, at det som jeg har stået uforstående overfor ikke er blevet brugt hele sæsonen, blev opsøgt i dag: backs løb bag om deres modstander og modtog bolden i dybden og skar ind i banen - den ene gang førte det til 2-1-målet. Har Kent læst med herinde??? ;o)
                mere troligt spillerne så da.., Kent er sku for gumpetung til at skære ind i banen..

                Comment


                  Reaktioner sakset fra ob.dk

                  Rasmus Jönsson:Det er en god følelse efter sejren. Hvis vi ser bort fra de sidste 20 minutter i slutningen af 1. halvleg, så synes jeg, at vi spiller en god kamp. Vi vinder også meget fortjent. Det er en god fornemmelse inden kampen på tirsdag. Det er vigtigt, at vi ikke bliver for defensive og for passive, selv om vi er foran med to mål. Vi ved også, at vi er bedre som hold, når vi har bolden og spiller offensiv fodbold. Så det er vigtigt, at vi holder fast i det. Jeg kommer forbi målmanden, og så må jeg halvt kaste mig for at få en god vinkel, inden jeg sparker den ind.

                  Frederik Tingager:Resultatet er godt. Spillet var nogenlunde - vi havde både gode og dårlige perioder. Nu har vi fået et godt udgangspunkt inden næste kamp. Vi starter egentlig kampen okay, hvor vi får scoret. De får et dumt mål. Vi er ikke tilfredse i pausen, hvor vi snakker om at ændre presset. Vi giver for mange dumme omstillinger væk, hvor de sagtens kunne have scoret. Vi får momentum efter vores scoring til 2-1. Vi tager til Silkeborg med en energi og disciplin samt troen på, at vi kan få scoret. Vi er godt klar, at det stadig er tæt. Vi skal ikke være selvtilfredse. Vi skal gå til kampen med ydmyghed.

                  Mathias Greve:Det var en god start for mig med scoringen. Vi var i en fase i kampen, hvor vi manglede lidt energi. Det synes jeg, at AK og jeg kommer med. Så det er en rigtig god oplevelse for mig. Vi har et godt udgangspunkt. Det er ikke afgjort endnu. Der blev kreeret rigtig mange chancer i begge ender, hvilket også kan ske i Silkeborg, hvis vi ikke har den nødvendige disciplin. Vi kommer til at gå ind til returkampen på samme måde som alle andre, hvor vi prøver de samme ting, som lykkedes for os i dag.

                  Michael Falkesgaard:Jeg fik lidt mere at lave, end jeg havde håbet på. Det er rart, at jeg var på plads, når der var brug for mig. Nu har vi et godt udgangspunkt inden næste kamp. Hele vejen bliver der leveret en stærk præstation. Vi starter godt ud i 1. halvleg. Det var godt, at drengene kom tilbage i 2. halvleg efter en dårlig periode i slutningen af 1. halvleg. Vi kunne også sagtens have scoret et ekstra mål, men vi har stadig et godt udgangspunkt. De har kampe er lidt federe at spille for os, hvor der er et stort pres på mentalt. Det er en fed gulerod, at vi kan jagte Europa, så alle er opsatte på, at vi skal levere en god indsats i slutningen af sæsonen.

                  Jeppe Tverskov:Dejlig sejr. Det var vigtigt, at få et godt udgangspunkt inden tirsdag. Kampen bølger lidt frem og tilbage. Vi er gode i starten af 1. halvleg. Efter pausen skubber begge hold på, og heldigvis får vi også scoret. Vi har et fint udgangspunkt nu, og Silkeborg er nærmest tvunget frem på banen på tirsdag.

                  Comment


                    Indskiftningen af Greve gjorde virkelig en stor forskel. Selvfølgelig fordi han selv havde et glimrende indhop, men også fordi Casper gjorde det virkelig godt central. At flytte ham derind må meget gerne være en Plan B fremadrettet, ligesom han også bør være afløseren i de kampe, hvor vi mangler JJ.
                    SLO

                    Comment


                      Er der nogen, der så kampen på tv, der kan forklare, hvad der skete på den sidste chance (hvor Greve spillede den på tværs). I højdepunkterne, jeg har fundet, viser de den kun en gang, og der kan simpelthen ikke se om 1) Greve lægger den lidt bag AK 2) SIF spilleren lige når at ramme den eller 3) ak sparker forbi den.

                      På stadion lignede det umiddelbart 3), men omvendt lignede det, at Greve undskyldte overfor AK lige efter kampen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Er der nogen, der så kampen på tv, der kan forklare, hvad der skete på den sidste chance (hvor Greve spillede den på tværs). I højdepunkterne, jeg har fundet, viser de den kun en gang, og der kan simpelthen ikke se om 1) Greve lægger den lidt bag AK 2) SIF spilleren lige når at ramme den eller 3) ak sparker forbi den.

                        På stadion lignede det umiddelbart 3), men omvendt lignede det, at Greve undskyldte overfor AK lige efter kampen.
                        Greve sagde efter kampen at en Silkeborgspiller ramte den.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Greve sagde efter kampen at en Silkeborgspiller ramte den.
                          Okay. Tak for svar!!

                          Comment


                            Muligt at en Silkeborg spiller rammer den men han skal altså bare score på den!! Det ligner at den ryger lige mellem benene på ham

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Muligt at en Silkeborg spiller rammer den men han skal altså bare score på den!! Det ligner at den ryger lige mellem benene på ham
                              Ej, så er den altså på Greve / fint forsvarsspil. Den bliver jo så rettet af en meters penge foran AK i fuld fart, det kan man ikke forlange, at han kan nå at justere. Men AK bashing er selvfølgeligt så populært i disse tider...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Ej, så er den altså på Greve / fint forsvarsspil. Den bliver jo så rettet af en meters penge foran AK i fuld fart, det kan man ikke forlange, at han kan nå at justere. Men AK bashing er selvfølgeligt så populært i disse tider...
                                Nu holder du simpelthen op med dit retfærdigheds pis og finder det klip på nettet... Men hvis du allerede har besluttet dig er det selvfølgelig ikke nemt..
                                Jeg så det 3 gange på tv igår i slow

                                Comment

                                Working...
                                X