Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om den nye trøje. Hvad synes du?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Afstemning om den nye trøje. Hvad synes du?

    Hvad synes folket om den ny trøje?

    65
    Flot - lige i øjet
    29.23%
    19
    Ok - men ikke mere
    13.85%
    9
    Meh
    6.15%
    4
    Pæn nok - men ikke en OB-trøje
    18.46%
    12
    Ikke godt, men kunne være værre
    1.54%
    1
    Frygtelig.
    30.77%
    20

    The poll is expired.

    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Mine øjne bløder...

    Comment


      #3
      Klasse.. for MIG en af de flotteste i mange år.
      Detaljerne er smukke. Jeg forstår ikke den hate? Ja striberne er tynde so what ?. Det er hvid og blå kombineret med fynsk identitet og stolthed!.
      ..

      Comment


        #4
        Nej tak.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #5
          Overordnet set frygtelig.

          Anerkender og holder også meget af linket til OB's historie - den del er rigtig godt tænkt og udført.

          Trøjen i sig selv er vel også en hæderlig trøje.

          MEN! og det er et stort 'MEN' - for mig at se, er det ikke en OB-trøje. Jeg savner mine blå/hvide striber.

          Comment


            #6
            Citat fra min AaB-kammerat: WOW hvor er den grim!

            Og han har helt, helt ret. Jeg kan ikke mindes at have set en grimmere fodboldtrøje (det påstår han at kunne).

            Comment


              #7
              Jeg er vild med den!

              Comment


                #8
                Fedeste OB trøje længe! Elsker detjalerne☺️
                We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                Comment


                  #9
                  Kæmpe selvmål af OB. Mangler godt nok større blå striber

                  Comment


                    #10
                    Striberne er alt for små, der mangler blå. Men detaljerne med forbindelsen til byen og klubbens historie kan jeg god lide.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Den deler vandene ligesom Skagen gør. Den kræver tilvænning, men kan godt lide detaljerne.

                      Comment


                        #12
                        Hold da op. Det er godt nok 50/50 - det havde jeg ikke regnet.

                        Som en sagde i et andet indlæg, den første trøje vi havde var en af de fedeste i mange, mange år - den her er en af de værste i mange, mange år. Jeg er meget enig. Total fejlskud for mig. Fede detaljer, fed symbolik, fedt at ODENSE står skrevet over spillerens navn, ergo ingen over klubben! Men design og valg af tyngde og dybde, den er ramt helt ved siden af for mig.

                        Det glæder mig dog at nogen i det mindste synes om den.

                        Comment


                          #13
                          Jeg er splintrende ligeglad med Odins øjer og des lige fede detaljer - en OB trøje med så smalle striber er ikke og vil aldrig blive en OB trøje.

                          Det er Striwerne fra Fyn - ikke Stregerne fra Fyn.

                          Føj.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Vi må trøste os med, at det trods alt nok ikke bliver den grimmeste Superliga-trøje, som Hummel kommer til at levere i 2017. https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...e7&oe=59B9B074

                            Comment


                              #15
                              Det er bare den flotteste og bedst designede trøje i årtier. Up to date og i tråd med tiden. Glæder mig til at se den i kamp og hylde spillerne efter kamp og sejre. Godt gået OB og Hummel.

                              Comment

                              Working...
                              X