Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB giver fans fuld kontrol over dette forum
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægFornuftigt nok, men hvem udstikker så retningslinierne herfra? Og fortsætter de samme moderatorer?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægForstår nu generelt ikke den store forskel på det nye tiltag og hvordan det ellers har været andet end man gerne ser trafik gennem de stribedes hjemmeside
Comment
-
Det lyder som en spareøvelse forklædt som et demokratisk tiltag.
Så vidt jeg ved, er det ikke gratis at køre sådan et forum. Følger der penge med til De Stribede til at køre det, eller skal de tages fra andre aktiviteter?
Og hvad kommer det til at betyde rent teknisk? For De Stribedes hjemmeside kører ikke ligefrem flydende."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
I kan være helt rolige - I kommer ikke til at opleve ændringer af nogen art (ud over at indgangen til forum fremover bliver gennem www.destribede.dk). Admins vil ligeledes være de samme som nu.
... og det er fortsat os, der betaler for hosting og øvrige forum-udgifter. Vi vil bare gerne vise De Stribede størst mulig støtte, og sikre at I fortsat kan diskutere alt hvad der er Stribet, ud fra de regler og retningslinjer I finder rimelige. :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlægI kan være helt rolige - I kommer ikke til at opleve ændringer af nogen art (ud over at indgangen til forum fremover bliver gennem www.destribede.dk). Admins vil ligeledes være de samme som nu.
... og det er fortsat os, der betaler for hosting og øvrige forum-udgifter. Vi vil bare gerne vise De Stribede størst mulig støtte, og sikre at I fortsat kan diskutere alt hvad der er Stribet, ud fra de regler og retningslinjer I finder rimelige. :)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlægI kan være helt rolige - I kommer ikke til at opleve ændringer af nogen art (ud over at indgangen til forum fremover bliver gennem www.destribede.dk). Admins vil ligeledes være de samme som nu.
... og det er fortsat os, der betaler for hosting og øvrige forum-udgifter. Vi vil bare gerne vise De Stribede størst mulig støtte, og sikre at I fortsat kan diskutere alt hvad der er Stribet, ud fra de regler og retningslinjer I finder rimelige. :)
Men kunne i så ikke hjælpe dem med en hjemmeside man har lyst til at benytte.. i min verden er den for uoverskuelig..
Lav en pæn og nem side i ex Wordpress. Muligt jeg er den eneste der har det sådan men jeg bliver utålmodig og irriteret over hjemmesider som denne og får den derved ikke brugt.
Dette skal tolkes som konstruktiv kritik
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg det lyder som udgangspunkt også som et fornuftigt valg..
Men kunne i så ikke hjælpe dem med en hjemmeside man har lyst til at benytte.. i min verden er den for uoverskuelig..
Lav en pæn og nem side i ex Wordpress. Muligt jeg er den eneste der har det sådan men jeg bliver utålmodig og irriteret over hjemmesider som denne og får den derved ikke brugt.
Dette skal tolkes som konstruktiv kritik
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet lyder som en spareøvelse forklædt som et demokratisk tiltag.
Så vidt jeg ved, er det ikke gratis at køre sådan et forum. Følger der penge med til De Stribede til at køre det, eller skal de tages fra andre aktiviteter?
Og hvad kommer det til at betyde rent teknisk? For De Stribedes hjemmeside kører ikke ligefrem flydende.
Okay, noget tyder så på at det ikke er tilfældet.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
... og det er fortsat os, der betaler for hosting og øvrige forum-udgifter. Vi vil bare gerne vise De Stribede størst mulig støtte, og sikre at I fortsat kan diskutere alt hvad der er Stribet, ud fra de regler og retningslinjer I finder rimelige. :)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Det var oppe over for 7-8 år siden sidst man lavede kulturproces hvor forum var ved at overgå til Fankomitéen. OB trak dog i land i sidste øjeblik.
Jeg er skeptisk - dels synes jeg det er fint at have det tæt på klubben/virksomheden. Man anerkender ligesom at kunne have kritik indenfor. Og dels frygter jeg et fald i aktivitet når det eksporteres til De Stribede, som jo kun repræsenterer en meget lille del af OBs fans.
Comment
Comment