Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB giver fans fuld kontrol over dette forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB giver fans fuld kontrol over dette forum

    http://www.ob.dk/artikel/ob-giver-fa...ver-forum.aspx

    #2
    Fornuftigt nok, men hvem udstikker så retningslinierne herfra? Og fortsætter de samme moderatorer?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Fornuftigt nok, men hvem udstikker så retningslinierne herfra? Og fortsætter de samme moderatorer?
      Forstår nu generelt ikke den store forskel på det nye tiltag og hvordan det ellers har været andet end man gerne ser trafik gennem de stribedes hjemmeside

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Forstår nu generelt ikke den store forskel på det nye tiltag og hvordan det ellers har været andet end man gerne ser trafik gennem de stribedes hjemmeside
        Som jeg forstår det, så har det hidtil været OB der har stået for at udstikke retninglinier ift. sprogbrug mm., som moderatorerne så skulle sørge for blev overholdt. Men i det store hele er det jo ikke fordi der har været problemer i den retning, så det kommer næppe til at gøre den store forskel, nej.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Forstår nu generelt ikke den store forskel på det nye tiltag og hvordan det ellers har været andet end man gerne ser trafik gennem de stribedes hjemmeside
          De stribede vil sikkert bare have nogle flere besøgene på deres hjemmeside..
          siden 1887

          Comment


            #6
            Det lyder som en spareøvelse forklædt som et demokratisk tiltag.

            Så vidt jeg ved, er det ikke gratis at køre sådan et forum. Følger der penge med til De Stribede til at køre det, eller skal de tages fra andre aktiviteter?

            Og hvad kommer det til at betyde rent teknisk? For De Stribedes hjemmeside kører ikke ligefrem flydende.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Håber ikke det betyder forringelser og problemer, for det her reelt set vores eneste stamsted uden for stadion.
              Men hvis det ikke skaber knas og det ikke går ud over nogen, så fred være med det.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                I kan være helt rolige - I kommer ikke til at opleve ændringer af nogen art (ud over at indgangen til forum fremover bliver gennem www.destribede.dk). Admins vil ligeledes være de samme som nu.

                ... og det er fortsat os, der betaler for hosting og øvrige forum-udgifter. Vi vil bare gerne vise De Stribede størst mulig støtte, og sikre at I fortsat kan diskutere alt hvad der er Stribet, ud fra de regler og retningslinjer I finder rimelige. :)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
                  I kan være helt rolige - I kommer ikke til at opleve ændringer af nogen art (ud over at indgangen til forum fremover bliver gennem www.destribede.dk). Admins vil ligeledes være de samme som nu.

                  ... og det er fortsat os, der betaler for hosting og øvrige forum-udgifter. Vi vil bare gerne vise De Stribede størst mulig støtte, og sikre at I fortsat kan diskutere alt hvad der er Stribet, ud fra de regler og retningslinjer I finder rimelige. :)
                  👍
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
                    I kan være helt rolige - I kommer ikke til at opleve ændringer af nogen art (ud over at indgangen til forum fremover bliver gennem www.destribede.dk). Admins vil ligeledes være de samme som nu.

                    ... og det er fortsat os, der betaler for hosting og øvrige forum-udgifter. Vi vil bare gerne vise De Stribede størst mulig støtte, og sikre at I fortsat kan diskutere alt hvad der er Stribet, ud fra de regler og retningslinjer I finder rimelige. :)
                    Og det lyder som udgangspunkt også som et fornuftigt valg..

                    Men kunne i så ikke hjælpe dem med en hjemmeside man har lyst til at benytte.. i min verden er den for uoverskuelig..
                    Lav en pæn og nem side i ex Wordpress. Muligt jeg er den eneste der har det sådan men jeg bliver utålmodig og irriteret over hjemmesider som denne og får den derved ikke brugt.
                    Dette skal tolkes som konstruktiv kritik

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og det lyder som udgangspunkt også som et fornuftigt valg..

                      Men kunne i så ikke hjælpe dem med en hjemmeside man har lyst til at benytte.. i min verden er den for uoverskuelig..
                      Lav en pæn og nem side i ex Wordpress. Muligt jeg er den eneste der har det sådan men jeg bliver utålmodig og irriteret over hjemmesider som denne og får den derved ikke brugt.
                      Dette skal tolkes som konstruktiv kritik
                      Du har helt ret. Jeg har på samme måde. Jeg har forsøgt at bruge https://www.destribede.dk/ flere gange, men opgiver hurtigt.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #12
                        Formoder det er for at få flere medlemmer af De Stribede.
                        Begge fora trænger til forbedringer, ikke mindst i Android.
                        Vi må se tiden an. Er skeptisk optimist.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det lyder som en spareøvelse forklædt som et demokratisk tiltag.

                          Så vidt jeg ved, er det ikke gratis at køre sådan et forum. Følger der penge med til De Stribede til at køre det, eller skal de tages fra andre aktiviteter?

                          Og hvad kommer det til at betyde rent teknisk? For De Stribedes hjemmeside kører ikke ligefrem flydende.
                          Det tror jeg bestemt også det er ...

                          Okay, noget tyder så på at det ikke er tilfældet.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
                            I kan være helt rolige - I kommer ikke til at opleve ændringer af nogen art (ud over at indgangen til forum fremover bliver gennem www.destribede.dk). Admins vil ligeledes være de samme som nu.

                            ... og det er fortsat os, der betaler for hosting og øvrige forum-udgifter. Vi vil bare gerne vise De Stribede størst mulig støtte, og sikre at I fortsat kan diskutere alt hvad der er Stribet, ud fra de regler og retningslinjer I finder rimelige. :)
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Det var oppe over for 7-8 år siden sidst man lavede kulturproces hvor forum var ved at overgå til Fankomitéen. OB trak dog i land i sidste øjeblik.

                              Jeg er skeptisk - dels synes jeg det er fint at have det tæt på klubben/virksomheden. Man anerkender ligesom at kunne have kritik indenfor. Og dels frygter jeg et fald i aktivitet når det eksporteres til De Stribede, som jo kun repræsenterer en meget lille del af OBs fans.

                              Comment

                              Working...
                              X