Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er jeg helt enig i. Han har så heldigvis også fået nogle mere kompetente folk til at hjælpe sig..
    Det så vi lidt af i sommerens vindue med Fester/AK/Zohore/Lund/Makrini
    Delvis enig... Det er klart, på et tidspunkt stod han vel helt alene, bortset fra TB, med at finde nye spillere. Uden at have helt tjek på hvad der er af ansatte omkring dette nu, så tror jeg da i hvert fald selv mere på Kent end på TB, og ved der er kommet 2 scouts til(den ene u-scout), så vi må stå bedre på det punkt... Omvendt ved jeg heller ikke hvor meget en scout har haft med hovedparterne af handlerne at gøre, Fester, AK, Lund, for at tage lidt af dem du nævner, og Zohore var her allerede da scouten kom, Matti der selv bankede på hos JH...

    Tror ikke rigtig vi har set effekten af det nye setup endnu... Bortset fra Kent har haft en selvfølgelig, så du har alligevel ret...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Delvis enig... Det er klart, på et tidspunkt stod han vel helt alene, bortset fra TB, med at finde nye spillere. Uden at have helt tjek på hvad der er af ansatte omkring dette nu, så tror jeg da i hvert fald selv mere på Kent end på TB, og ved der er kommet 2 scouts til(den ene u-scout), så vi må stå bedre på det punkt... Omvendt ved jeg heller ikke hvor meget en scout har haft med hovedparterne af handlerne at gøre, Fester, AK, Lund, for at tage lidt af dem du nævner, og Zohore var her allerede da scouten kom, Matti der selv bankede på hos JH...

      Tror ikke rigtig vi har set effekten af det nye setup endnu... Bortset fra Kent har haft en selvfølgelig, så du har alligevel ret...
      Det var nu mest Kent og John jeg hentydede til☺️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det var nu mest Kent og John jeg hentydede til☺️
        Ok, så er jeg helt med...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg vil heller ikke klandre ham så meget for Koval. Men en misser er en misser, uanset gode hensigter. Så i hans situation skal han netop ramme plet mere end han har gjort hidtid. Mere Festersen/Lund, mindre Kryger/Kirkeskov.

          MvH ChrisOB
          det tror jeg vi alle er enige i, og naturligvis ved Kent/JH også godt hvor skoen trukker. Jeg er sikker på at der hives en cf. i kommende vindue og måske en mere kreativ robust type til midten.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det tror jeg vi alle er enige i, og naturligvis ved Kent/JH også godt hvor skoen trukker. Jeg er sikker på at der hives en cf. i kommende vindue og måske en mere kreativ robust type til midten.
            Pointen drejer sig om tillid. I dette tilfælde en, synes jeg og andre, forståelig mangel herpå i forhold til, at JH har de rette evner/skarphed til at finde og signe den rette kvalitet, samt en generel skepsis over, at de virkelig fatter alvoren.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Pointen drejer sig om tillid. I dette tilfælde en, synes jeg og andre, forståelig mangel herpå i forhold til, at JH har de rette evner/skarphed til at finde og signe den rette kvalitet, samt en generel skepsis over, at de virkelig fatter alvoren.

              MvH ChrisOB
              Jeg har fuldt tillid at d'herre forstår den situation klubben er i, skarpheden i signingerne har vi set i sommerens vindue, det må være muligt at gentage kunststykket, men måske skal vi vente til sommervinduet før "drømme cf'eren er tilgængelig
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg har fuldt tillid at d'herre forstår den situation klubben er i, skarpheden i signingerne har vi set i sommerens vindue, det må være muligt at gentage kunststykket, men måske skal vi vente til sommervinduet før "drømme cf'eren er tilgængelig
                Vi får se. Indtil det rent faktisk er sket, at han lever op til tilliden, synes jeg stadig ikke, at man kan klandre ret mange, at de ikke har den tillid. Og nej, vi forventer ikke "tophylde" indkøb, eller DM guld. Bare noget, der er bedre end Kryger, Kirkeskov og des lige. Og bedre end 5 gange med minimum 4 mål lukket ind.

                Tillid er en skrøbelig størrelse.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg har fuldt tillid at d'herre forstår den situation klubben er i, skarpheden i signingerne har vi set i sommerens vindue, det må være muligt at gentage kunststykket, men måske skal vi vente til sommervinduet før "drømme cf'eren er tilgængelig
                  Jeg har ingen tillid overhovedet til JH , men knytter håbet til at trænerteamet kræver de rette spillere .

                  Sommerens vindue var fremragende på angrebspladserne , god på midtbanen , yderst mangelfuld i forsvaret og dumpet med et gigantisk brag på målmandspladsen .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Koval(-get). Men altså måske er der udviklingsmuligheder i ham. Det var så ikke lige det vi stod og manglede.

                    Der er grænse for hvad man forvente af en fra Horsens, men han er bestemt ikke dårligere end en eneste af klubbens tidligere af slagsen.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jeg har ingen tillid overhovedet til JH , men knytter håbet til at trænerteamet kræver de rette spillere .

                      Sommerens vindue var fremragende på angrebspladserne , god på midtbanen , yderst mangelfuld i forsvaret og dumpet med et gigantisk brag på målmandspladsen .
                      Nu var målmandssituationen også helt ekstraordinært med de skader vi fik. Falkesgaard er fin kvalitet til posten efter min mening, men vi har behov for en reserve med højere niveau.

                      Egentlig synes jeg det virker til at JH har en plan. I processen med at vende skuden meldte han klart ud at økonomien blev bedre i 2015. Det så vi resultaterne af i sidste vindue, som er det bedste transfervindue vi har haft længe. Makrini, Festersen, Zohore, AK og Lund ser jeg alle som klassekøb. At det så ikke blev fuldt op med en tiltrængt forstærkning i midterforsvaret. Lige pt. virker det til at vi både har en plan og vision for hvor klubben skal bevæge sig hen. Det største scoop er ansættelsen af KN, som får mere ud af vores spillere (med undtagelse af Emil) og som har fået et langt mere dynamisk angrebsspil implementeret. Jo mere sikker vi bliver i det, jo mere kan vi dominere kampene og undgå brølerne i forsvarspillet.

                      Forsvarssalgene har retfærdigt nok været kritiseret, men hvis det var dem, der gjorde det muligt at hente tre angribere som rent faktisk kan score mål og en klasse defensiv midt - ville I så virkelig bytte tilbage?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                        Nu var målmandssituationen også helt ekstraordinært med de skader vi fik. Falkesgaard er fin kvalitet til posten efter min mening, men vi har behov for en reserve med højere niveau.

                        Egentlig synes jeg det virker til at JH har en plan. I processen med at vende skuden meldte han klart ud at økonomien blev bedre i 2015. Det så vi resultaterne af i sidste vindue, som er det bedste transfervindue vi har haft længe. Makrini, Festersen, Zohore, AK og Lund ser jeg alle som klassekøb. At det så ikke blev fuldt op med en tiltrængt forstærkning i midterforsvaret. Lige pt. virker det til at vi både har en plan og vision for hvor klubben skal bevæge sig hen. Det største scoop er ansættelsen af KN, som får mere ud af vores spillere (med undtagelse af Emil) og som har fået et langt mere dynamisk angrebsspil implementeret. Jo mere sikker vi bliver i det, jo mere kan vi dominere kampene og undgå brølerne i forsvarspillet.

                        Forsvarssalgene har retfærdigt nok været kritiseret, men hvis det var dem, der gjorde det muligt at hente tre angribere som rent faktisk kan score mål og en klasse defensiv midt - ville I så virkelig bytte tilbage?
                        Der var intet ekstraordinært i målmandssituationen , det var længe kendt vi skulle hente 2 , og det blev til 3 yderst tvivlsomme .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Synes bestemt ikke at en skade er ekstraordinær... Det ekstraordinære bestod i at vi satsede på en enkelt... Skader, niveau, eller hvad nu hvis Falke havde fået flere karantæne dage i AGF kampen, hvis han havde savet GFeren midt over i stedet for sig selv...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Synes bestemt ikke at en skade er ekstraordinær... Det ekstraordinære bestod i at vi satsede på en enkelt... Skader, niveau, eller hvad nu hvis Falke havde fået flere karantæne dage i AGF kampen, hvis han havde savet GFeren midt over i stedet for sig selv...
                            Det er da ikke ikke typisk at både den nyhentede førstemålmand og reserve bliver skadet inden for relativt kort tid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg har fuldt tillid at d'herre forstår den situation klubben er i, skarpheden i signingerne har vi set i sommerens vindue, det må være muligt at gentage kunststykket, men måske skal vi vente til sommervinduet før "drømme cf'eren er tilgængelig
                              Hvis det er Jesper Hansen du har fuld tillid til, så forstår jeg det ikke helt.
                              I sommer var det jo åbenlyst, at der manglede centerforsvarere, men der blev intet hentet og faktisk udtrykt fuld tillid, fra Jesper Hansen, til det forsvar der i den grad har bevist at det ikke holder.
                              Bygger du din fulde tillid, på at du er sikker på at Jesper nu har forstået, at forsvaret ikke holder?
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                                Det er da ikke ikke typisk at både den nyhentede førstemålmand og reserve bliver skadet inden for relativt kort tid.
                                Jeg ved ikke om Falke var hentet som 1. målmand, jeg ved kun han var den eneste vi havde hentet da sæsonen gik i gang... Det var et sats, som så førte det næste sats med sig... Tørnes røg ikke på bænken grundet en skade...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X