Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSå du mener ikke der et kraftigt forbedret fundament for udvikling med den ungdomssatsning der er sat i værk, og det set-up der er omkring alle hold fra u-13 til SL-truppen
Men ligaholdet ligner et hold under afvikling , hvilket kan jage talenterne direkte i armene på klubber som har langt mere at byde på end OB .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet mener jeg helt sikkert der er forbedringer . Så må tiden vise om det fører noget med sig hvilket vi alle håber .
Men ligaholdet ligner et hold under afvikling , hvilket kan jage talenterne direkte i armene på klubber som har langt mere at byde på end OB .Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJeg udnævner mig ikke til sandhedsorakel, jeg taler om indlysende logik, som du åbenbart ikke forstår.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOgså KEP er ved at opdage vi mangler kvalitet .
http://www.bt.dk/superligaen/ob-anfo...re-ramt-end-os
Ham kommer vi forhåbentlig hurtigt af med igen...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvorfor skriver du så at vi med JH ligner en KLUB i afvikling? KB havde sandsynligvis ført os direkte i konkursen ... sikke en "udvikling"
Har du en viden om at vi via de tiltag der er gjort nu tiltrækker flere talenter end tidligere , også dem som tidligere ville søge andre steder hen . Og tror du på at vi han holde på de bedste unge spillere uden at have et spændende Superligahold at stile efter ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNu var det så ligaholdet jeg hentydede til .
Har du en viden om at vi via de tiltag der er gjort nu tiltrækker flere talenter end tidligere , også dem som tidligere ville søge andre steder hen . Og tror du på at vi han holde på de bedste unge spillere uden at have et spændende Superligahold at stile efter ?
Ingen kan VIDE noget med sikkerhed så nyt som det er endnu. Det lange seje træk, du ved. Der skal forbedres fysiske rammer osv osv for alle holdeneBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJammen så vil jeg forsøge at læse hvad du mener, og ikke hvad du skriver ..
Ingen kan VIDE noget med sikkerhed så nyt som det er endnu. Det lange seje træk, du ved. Der skal forbedres fysiske rammer osv osv for alle holdene817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg indrømmer blank at jeg ikke forstår din form for logik
Forklarede det ellers meget pædagogisk, skulle ikke være så svært. Jeg prøver igen.
Der er to mænd, de er begge noget der hedder "sportsdirektør" i OB. Den ene mand, lad os kalde ham Hr.Hat, han får en kæmpestor pose penge at handle for af alle de andre i OB. Den anden mand, lad os kalde ham Hr. Krokodille, han får en meget mindre pose penge at handle for af de andre i OB. At Hr. Hat får en større pose penge, betyder ikke, at Hr. Krokodille er en bedre sportsdirektør, det betyder bare, at Hr. Krokodille har mindre at handle for. Så du kan ikke sige, at Hr. Krokodille er bedre, fordi han har mindre penge at handle for end Hr. Hat. I så fald kunne de bare ansætte Hr. Skod, og give ham en endnu mindre pose penge end Hr. Krokodille, og Hr. Skod ville i så fald være bedre? Det siger din logik, min logik siger, noget andet, nemlig at Hr. Hat og Hr. Krokodille havde to vidt forskellige "forudsætninger" (sorry lidt svært ord), og derfor kan de to situationer ikke sammenlignes.
Kan du forstå det?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJep , tiden vil vise om der er noget at klappe af eller de største talenter søger væk fordi ligaholdet ikke er spændende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægForklarede det ellers meget pædagogisk, skulle ikke være så svært. Jeg prøver igen.
Der er to mænd, de er begge noget der hedder "sportsdirektør" i OB. Den ene mand, lad os kalde ham Hr.Hat, han får en kæmpestor pose penge at handle for af alle de andre i OB. Den anden mand, lad os kalde ham Hr. Krokodille, han får en meget mindre pose penge at handle for af de andre i OB. At Hr. Hat får en større pose penge, betyder ikke, at Hr. Krokodille er en bedre sportsdirektør, det betyder bare, at Hr. Krokodille har mindre at handle for. Så du kan ikke sige, at Hr. Krokodille er bedre, fordi han har mindre penge at handle for end Hr. Hat. I så fald kunne de bare ansætte Hr. Skod, og give ham en endnu mindre pose penge end Hr. Krokodille, og Hr. Skod ville i så fald være bedre? Det siger din logik, min logik siger, noget andet, nemlig at Hr. Hat og Hr. Krokodille havde to vidt forskellige "forudsætninger" (sorry lidt svært ord), og derfor kan de to situationer ikke sammenlignes.
Kan du forstå det?Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJammen så vil jeg forsøge at læse hvad du mener, og ikke hvad du skriver ..
Ingen kan VIDE noget med sikkerhed så nyt som det er endnu. Det lange seje træk, du ved. Der skal forbedres fysiske rammer osv osv for alle holdene
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMan kan komme med et kvalificeret gæt, og dit gæt synes jeg så er baseret på den samme ønsketænkning, der også prægede folk i starten af denne sæson, som viser sig at blive overhalet af virkeligheden.
MvH ChrisOBBelieve OB
Comment
Comment