Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    frit fra hukommelsen så synes da at jeg har hørt 9 mill. fo røde Ranaldo da han kom hjem fra Skotland...og Søren Andersen var vist heller ikke gratis
    Djiby...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      😆 han var hver en skilling værd

      Comment


        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
         lidt det jeg ville frem til. Hvis vi ikke vil betale for det. Får vi svært ved at få direkte kvalitet. Det skal vi selv forme. Vores mulighed kunne derfor ligge i at leje en kvalificeret forsvarsspiller som kun er idviklingsspiller i sin nuværende klub.
        Vi betaler som gerne hvis det er det rigtige, det synes jeg der er flere eksempler på i det sidste års tid, bla. ansættelsen af Kent med en kontrakt der aldrig er set større i OB, og som vi så starter med at udstyre med en 3 millioner kr. topscorer, i Festersen... Det er kun få andre danske klubber der kan gøre det efter...

        Problemet har været at finde de rigtige, og som JH også har fortalt, så blev der mange løsninger som ikke havde noget med fremtiden at gøre, og det har bare skubbet processen, og samtidig samlet de nye "problemer" foran sig...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Nu har vi jo generelt betalt vores trænere en god løn. Vi har vel reelt ligget i top 3 siden LO tiden. Så lige der synes jeg ikke den kan bruges. Da der vist har været en del fejlskud i mellem tiden og Kent er jo ikke købt men hentet frit. Hvis vi så siger festersen købet 3 mil fin pris men inden ham var der vel reelt 5 mislykkede angribere der blev hentet ind. Havde man fra starten haft pungen oppe kunne man " måske " havde haft undgået de 5 fejl køb.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Nu har vi jo generelt betalt vores trænere en god løn. Vi har vel reelt ligget i top 3 siden LO tiden. Så lige der synes jeg ikke den kan bruges. Da der vist har været en del fejlskud i mellem tiden og Kent er jo ikke købt men hentet frit. Hvis vi så siger festersen købet 3 mil fin pris men inden ham var der vel reelt 5 mislykkede angribere der blev hentet ind. Havde man fra starten haft pungen oppe kunne man " måske " havde haft undgået de 5 fejl køb.
            Det samme kan siges om højre back og i sommers også målmænd .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
              Nu har vi jo generelt betalt vores trænere en god løn. Vi har vel reelt ligget i top 3 siden LO tiden. Så lige der synes jeg ikke den kan bruges. Da der vist har været en del fejlskud i mellem tiden og Kent er jo ikke købt men hentet frit. Hvis vi så siger festersen købet 3 mil fin pris men inden ham var der vel reelt 5 mislykkede angribere der blev hentet ind. Havde man fra starten haft pungen oppe kunne man " måske " havde haft undgået de 5 fejl køb.
              Det er rigtigt, men hvor om alting er kontrakterne stadig blevet større og større, så penge er der jo da i hvert fald, penge og omdømme til at tiltrække en mestertræner, det kan skam godt bruges... Nej det skriver jeg heller ikke at han er, men derfor tæller det da stadigvæk, og langt de fleste skifter foregår også frit, vi er jo ikke bagud fordi vi ikke købte ham fri...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Det er rigtig vi har hentet Kent Nielsen. dog kan man stille? Til om andre ville have Kent Nielsen på daværende tidspunkt. Tror slet ikke udlandet var aktuelt. Så blev det os og den gode løn der fulgte med. Hverken du eller jeg ved hvilket transfer/ lønbudget vi har og om det ene modregnes i det andet. Jeg håber det ikke da kvaliteten måske så er endnu længere væk end julen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  frit fra hukommelsen så synes da at jeg har hørt 9 mill. fo røde Ranaldo da han kom hjem fra Skotland...og Søren Andersen var vist heller ikke gratis
                  Var Søren Andersen ikke transferfri? Han fik en signonfee på 3-4 mio som der kom en skattesag ud af ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    frit fra hukommelsen så synes da at jeg har hørt 9 mill. fo røde Ranaldo da han kom hjem fra Skotland...og Søren Andersen var vist heller ikke gratis
                    Fall var 1 mio euro ... Og røde er nævnt som 8 mio flere steder ... Men ok ... Vi har været deroppe om end det er lang tid siden... I nyere tid var det Rurik for 6 og Fester for 3 ...

                    Caca? AJ?

                    Røde og Fall lavede vi penge på ...

                    Hvem fandt Junior?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Fall var 1 mio euro ... Og røde er nævnt som 8 mio flere steder ... Men ok ... Vi har været deroppe om end det er lang tid siden... I nyere tid var det Rurik for 6 og Fester for 3 ...

                      Caca? AJ?

                      Røde og Fall lavede vi penge på ...

                      Hvem fandt Junior?
                      Bruce Rioch fandt Junior. Han kendte ham fra Derby, så vidt jeg husker.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Hvis der ikke bliver købt 2 kvalitets centraleforsvarsspillere i det kommende transfervindue, så er din tid forbi i Odense..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Hvis der ikke bliver købt 2 kvalitets centraleforsvarsspillere i det kommende transfervindue, så er din tid forbi i Odense..
                          Manden skal bare væk. Uanset hvad

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Hvis der ikke bliver købt 2 kvalitets centraleforsvarsspillere i det kommende transfervindue, så er din tid forbi i Odense..
                            Hvorfor skal han have flere chancer? Har vi ikke set inkompetence og middelmådighed nok? Jeg har ikke overskud til at skulle se mere elendighed fra hans kant, han har simpelthen diskvalificeret sig over 2½ år nu, det bør være rigeligt empiri til, at man kan finde ud af, at der skal kigges i en anden retning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Var Søren Andersen ikke transferfri? Han fik en signonfee på 3-4 mio som der kom en skattesag ud af ...
                              Det var Erik Bo vi gav 8-9 mio for...

                              Comment


                                Der er kun én mand, der både er skyld i og ansvarlig for, at holdet har så vanvittig en slagside.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X