Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    1). Du synes ikke vi skal have en målmand? Og du lægger det på JHs skuldre at vores planlagte 1. keeper gik i stykker, så en kortvarig backup var nødvendig? Men lad os sige, at den ene af de nødvendige lappeløsninger på Keeper-positionen er en fejlhandel = 1 dårlig handel.

    2) Den ene ud af JBL og Kirke er overflødig, men vi skal jo have en venstreback, og det er vel fint at have en backup her også. Her har du ret, den ene af de 3 VB er en dårlig handel.

    3) Kryger, TM, Lado = 3 dårlige handler. Dem får du.

    Så ud af disse handler er der 5 decideret dårlige, hvoraf du stadig tærsker langhalm på gamle handler foretaget under tidligere trænere. Hvis man så inddrager de gode handler - Makrini, Lund, AK, Fester, Zohore, Spelmann - og de ok handler, som Jonasson og Ari, synes jeg billedet ændres lidt.

    Det er i hvert fald ikke 8 dårlige for hver 1 ok, det er imo enormt unuanceret.
    Hvordan kan du have Spellmann som en god handel ?

    I mine øjne var han ualmindelig oplagt , han havde nærmest ikke andre valg og han blev aldrig en del af en fungerende central midtbane .

    Er enig i at vi har lavet 3 dårlige handler med målmænd , endda i et og samme vindue .

    Derudover var COB jo nærmest en komisk handel .

    Efter som Dalgaard slet ikke passede ind i OP's spil var det vel også spild af penge ?

    Skogskied var en skidt handel .

    Men der er heldigvis også gode handler : Makrini , AK , Zohore .
    Og nogle ok/oplagte : LN , Spellmann og HJ .
    Last edited by Magge; 02-12-2015, 11:43.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvordan kan du have Spellmann som en god handel ?

      I mine øjne var han ualmindelig oplagt , han havde nærmest ikke andre valg og han blev aldrig en del af en fungerende central midtbane .

      Er enig i at vi har lavet 3 dårlige handler med målmænd , endda i et og samme vindue .

      Derudover var COB jo nærmest en komisk handel .

      Efter som Dalgaard slet ikke passede ind i OP's spil var det vel også spild af penge ?

      Skogskied var en skidt handel .

      Men der er heldigvis også gode handler : Makrini , AK , Zohore .
      Og nogle ok/oplagte : LN , Spellmann og HJ .
      Mener du mangler Lund og Festersen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Mener du mangler Lund og Festersen.
        Ups .. Pinligt . Men også mere et indspark end en total liste

        Fester = god
        Lund = oplangt/ok
        Last edited by Magge; 02-12-2015, 12:02.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Ups .. Pinligt .

          Fester = god
          Lund = oplangt/ok
          Fordi en handel er oplagt (Spelmann/Lund) skal JH ikke have ros for den?
          Det er også oplagt at signe Dalsgaard fra AaB, men det er ikke ensbetydende med det kan lade sig gøre.
          Og derudover fik JH mange tæsk for at signe Lund, som på det tidspunkt ikke var fast mand hos FCV.

          Vi har haft diskussionen omkring målmænd før, men IMO var det oplagt at signe Koval baseret på hans CV (og det får han så hug for nu), og jeg mener desuden at Falkesgaard var en god signing. Tørnæs blev så hentet ind som nødløsning grundet Falkesgaard skade.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Og derudover fik JH mange tæsk for at signe Lund, som på det tidspunkt ikke var fast mand hos FCV.
            Og som heller ikke er det i OB...

            Skal vi ikke blive enige om, at Lund har været en fin tilføjelse til bredden i truppen, og det er det. Han kan måske lige klemme sig ind i top 10 over højre backs i Suppen, men så er jeg godt nok heller ikke mere imponeret over, at man formår at tiltrække sådan en spiller.
            Last edited by Sheed; 02-12-2015, 12:23.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvordan kan du have Spellmann som en god handel ?

              I mine øjne var han ualmindelig oplagt , han havde nærmest ikke andre valg og han blev aldrig en del af en fungerende central midtbane .

              Er enig i at vi har lavet 3 dårlige handler med målmænd , endda i et og samme vindue .

              Derudover var COB jo nærmest en komisk handel .

              Efter som Dalgaard slet ikke passede ind i OP's spil var det vel også spild af penge ?

              Skogskied var en skidt handel .

              Men der er heldigvis også gode handler : Makrini , AK , Zohore .
              Og nogle ok/oplagte : LN , Spellmann og HJ .
              Hehe, jeg er sgu da ligeglad med om en handel er oplagt, derfor er den da stadig god. Alle handler kan jo gøres oplagte ud fra et eller andet vilkårligt parameter.

              Skogseid synes jeg gjorde det fint.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Og som heller ikke er det i OB...

                Skal vi ikke blive enige om, at Lund har været en fin tilføjelse til bredden i truppen, og det er det. Han kan lige klemme sig ind i top 10 over højre backs i Suppen, men så er jeg godt nok heller ikke mere imponeret over, at man formår at tiltrække sådan en spiller.
                Magge nævner ham som en oplagt/ok signing.
                Min anke var, at en oplagt signing åbenbart ikke resulterer i ros til JH (som fx Spelmann).

                Når det så er sagt, så syntes jeg Lund har gjort det over al forventning i de kampe han har fået, og jeg så ham gerne som back og så MD som kant.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Hehe, jeg er sgu da ligeglad med om en handel er oplagt, derfor er den da stadig god. Alle handler kan jo gøres oplagte ud fra et eller andet vilkårligt parameter.

                  Skogseid synes jeg gjorde det fint.
                  Han gjorde i hvert fald det han var købt til - hurtigt ind, hurtigt ud
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Magge nævner ham som en oplagt/ok signing.
                    Min anke var, at en oplagt signing åbenbart ikke resulterer i ros til JH (som fx Spelmann).

                    Når det så er sagt, så syntes jeg Lund har gjort det over al forventning i de kampe han har fået, og jeg så ham gerne som back og så MD som kant.
                    Ja, der er vi så bare af divergerende opfattelser. Jeg synes Lund er en fin backup, men for et hold der gerne vil spille med i den bedre halvdel, mangler han en del både offensivt og defensivt for at være kvalificeret til det i min bog.

                    Når en "oplagt" signing viser sig at være god, skal der selvfølgelig også falde ros for det. I mine øjne, er det bare ikke der, at JH som sportsdirektør skal bevise sig. Vi har en trænerstab som ser masser af dansk fodbold og har fint styr på, hvad der rører sig på det marked, deres vurderinger og anbefalinger er helt sikkert også valide og spiller ind. Der hvor JH skal bevise sig i min verden, er når der skal findes guld uden for landets grænser og scouting- og agentnetværk skal aktiveres, samt når der skal sælges spillere.

                    Her tillader jeg mig fortsat at stille mig stærkt tvivlende over for hans kvaliteter. Jeg er i hvert fald ikke synderligt imponeret over de kaniner, han har formået at hive op af hatten endnu. Der blev lavet et fint salg af Høegh i sommers, men derudover synes jeg ikke, at han har formået at slå mønt på Emil Larsen i tide, så vi står i en skidt situation nu, samt hele Falk-sagaen, der kan ende med en katastrofal udgang. De spillere han selv har hevet ind, har vi heller ikke formået at få en god forretning ud af.

                    Comment


                      Godt:

                      Spelmann
                      Azer
                      Lasse
                      Zohore
                      AK
                      Makrini
                      Festersen
                      Det ekstra ½ år med Ruud synes jeg også var godt

                      Skidt:

                      O´Brien
                      Jeppe
                      Ari
                      Mos
                      Dusan
                      Kirke
                      Ousager
                      Mikkelsen
                      Lado
                      Lucas
                      Kryger
                      JBL
                      Hall
                      Skog
                      Dalgaard
                      Tørnæs


                      I tvivl:

                      Falke
                      Lund
                      Koval
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Vi har haft diskussionen omkring målmænd før, men IMO var det oplagt at signe Koval baseret på hans CV (og det får han så hug for nu), og jeg mener desuden at Falkesgaard var en god signing. Tørnæs blev så hentet ind som nødløsning grundet Falkesgaard skade.
                        Nu så jeg desværre ikke Esbjerg kampen, men hørte og har læste referater fra den, og kunne ellers forstå at Koval havde nogle gode redninger i løbet af kampen, er det helt forkert?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Hehe, jeg er sgu da ligeglad med om en handel er oplagt, derfor er den da stadig god. Alle handler kan jo gøres oplagte ud fra et eller andet vilkårligt parameter.

                          Skogseid synes jeg gjorde det fint.
                          Aj, nu må du krafteddeme. Det er jo decideret patetisk det der. Skogseid er nok den ringeste højre back, jeg har set i små 20 år som OB-fan. Og Johan Byrial er regnet med ja.
                          Last edited by Sheed; 02-12-2015, 12:59.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Aj, nu må du krafteddeme. Det er jo decideret patetisk det der. Skogseid er nok den ringeste højre back, jeg har set i små 20 år som OB-fan. Og Jan Byrial er regnet med ja.
                            Jeg huskede ham som Thomas, fordi jeg forvekslede ham med en anden meget middelmådig spiller fra fortiden.
                            ... og så hedder han faktisk Johan Byrial :D.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Godt:

                              Spelmann
                              Azer
                              Lasse
                              Zohore
                              AK
                              Makrini
                              Festersen
                              Det ekstra ½ år med Ruud synes jeg også var godt

                              Skidt:

                              O´Brien
                              Jeppe
                              Ari
                              Mos
                              Dusan
                              Kirke
                              Ousager
                              Mikkelsen
                              Lado
                              Lucas
                              Kryger
                              JBL
                              Hall
                              Skog
                              Dalgaard
                              Tørnæs


                              I tvivl:

                              Falke
                              Lund
                              Koval
                              Oliver Lund har da været blandt OB's bedste i en del kampe + han altid kæmper for holdet. Det betyder mere end man lige tror. HAn har da også nogle assists og slår indlæggene tidligt, hvilket Desler godt kunne lære lidt af, i stedet for 100% af gangene at søge baglinien. Lund skal være på holdet - og jeg har ham på backen med Desler foran sig. Så må Greve lade pladsen i denne omgang :/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Hehe, jeg er sgu da ligeglad med om en handel er oplagt, derfor er den da stadig god. Alle handler kan jo gøres oplagte ud fra et eller andet vilkårligt parameter.

                                Skogseid synes jeg gjorde det fint.
                                Ja!
                                Andrijevski var også ret god ... osv. :D.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X