Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg er ikke psykologiens mester, men det er måske for at holde det fokus på det positive, samtidig med at der arbejdes hårdt på blive bedre til det vi knap så gode til...
    Jeg synes stadig, det lugter af, at man stadig tror de nederlag "bare" var en del af processen, og at man derfor desværre ikke er nok forhippet på at skifte de elementer ud, som både er med til at starte og forme omfanget af de udsving.

    Det handler om hyppighed. Man kan nok få en snitter en gang imellem, men når man i 3 kampe falder sådan sammen i 30-60-90 minutter enten i streg eller i perioder, og så indenfor godt en måned, så er det altså et sygdomstegn, og så hjælper symptom behandling og fokus på det positive altså ikke.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Men når vi taber så stort og så i flere kampe så er det jo ikke "små ting" der skulle have gået anderledes....jo så havde vi måske kun tabt 2-0 eller 3-0 havde stadig betydet 0 point.
      En ting er nederlaget noget andet er det forfærdeligt lave bundniveau der førte til de nederlag. Og det er selvfølgelig det værste i alt det her. Havde man tabt 2-0 til AaB i Aalborg efter en god indsats ja så var det jo hvad det var.....den slags sker. Men at bunden i den grad gik ud af holdet.....det må sgutte ske.
      Jeg tror ikke du har ret. Når resultaterne svinger så meget som de gør nu, er det tydeligt, at det er detaljer i kampene og især det mentale der gør forskellen på dagen. Var OB kommet bagud 2-0 i Farum, eller havde Falk ikke tilkæmpet sig et straffe så hurtigt, så havde vi aldrig vundet den kamp så meget, og jeg kunne sagtens forestille mig et nederlag på 3 eller 4-0.

      På samme måde er jeg overbevist om, at vi kunne have set helt andre resultater i både kampene i Aalborg og Esbjerg, hvis små detaljer havde været anderledes.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Jeg tror ikke du har ret. Når resultaterne svinger så meget som de gør nu, er det tydeligt, at det er detaljer i kampene og især det mentale der gør forskellen på dagen. Var OB kommet bagud 2-0 i Farum, eller havde Falk ikke tilkæmpet sig et straffe så hurtigt, så havde vi aldrig vundet den kamp så meget, og jeg kunne sagtens forestille mig et nederlag på 3 eller 4-0.

        På samme måde er jeg overbevist om, at vi kunne have set helt andre resultater i både kampene i Aalborg og Esbjerg, hvis små detaljer havde været anderledes.
        Detaljer kan ikke bortforklarer at vi var spillet ned under gulvtæppet i de kampe. Vi kom kun tilbage mod Efb fordi de var tilfredse og gik ned i gear

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Detaljer kan ikke bortforklarer at vi var spillet ned under gulvtæppet i de kampe. Vi kom kun tilbage mod Efb fordi de var tilfredse og gik ned i gear
          Jeg ved ikke hvor du får en ide fra om, at jeg skulle forsøge at bortforklare noget? Jeg har end ikke peget på nogle større årsagssammenhænge, udover det mentale. Når OB falder sammen handler det jo ikke alene om fodboldmæssige kvaliteter, så handler det også om noget mentalt og mit ærinde var blot at påpege at det ofte er detaljer, der afgør om man tror på sig selv eller ej, og det har tydeligvis gjort en stor forskel på om spillet er foregået omkring modstanderens mål som i Farum, eller omkring eget mål som i Haderslev.

          Det er jo netop sammenhængen mellem vores fodboldmæssige mangler/styrker og det mentale, at de store udsving sker.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Jeg tror ikke du har ret. Når resultaterne svinger så meget som de gør nu, er det tydeligt, at det er detaljer i kampene og især det mentale der gør forskellen på dagen. Var OB kommet bagud 2-0 i Farum, eller havde Falk ikke tilkæmpet sig et straffe så hurtigt, så havde vi aldrig vundet den kamp så meget, og jeg kunne sagtens forestille mig et nederlag på 3 eller 4-0.

            På samme måde er jeg overbevist om, at vi kunne have set helt andre resultater i både kampene i Aalborg og Esbjerg, hvis små detaljer havde været anderledes.
            det er selvfølgelig en måde at se det på - i min verden er det bare ikke en "lille" ting at spillerne er så lette at slå ud af kurs - for tror da du har ret - havde falk ikke fået straffe så hurtigt efter havde formentlig set ganske anderledes ud.
            Holdet virker mentalt ustabilt og derfor meget svingende - og så er det klart at små ting på banen kan ændre udfaldet af kampen markant. Men det er i sig et stort problem hvis du spørger mig. Ikke at vi SKAL komme bagud hver kamp - håber jeg virkeligt vi lader være med - men vi skal kunne tåle det. Og ikke falde totalt sammen pga en enkelt dårlig beslutning.

            Comment


              Komiske Ali udtaler efter salget af Høegh og Larsen at der er fuld tillid til forsvaret og i sin 1/3 status at det bare er marginaler der har været imod os og at der bare skal justeres lidt ... Hmm det taler vel bare endnu engang for mandens indsigt ..

              Men måske vores målmand skal spille med vat i ørerne for at undgå susen for ørerne mens målene rasler ind bag historiens ringeste OB forsvar .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Hvordan skulle man kunne løse et problem, hvis man ikke engang kan indse, at man har et...

                Comment


                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Sæt igang med noget T-Shirt tryk der....
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      👍😀
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Comment


                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            cifrene antyder ganske rigtigt nat og dag. Jeg mindes efter kampen i Haderslev at chance fordelingen efter 35 min var 3-2 i deres favør, og stillingen på tavlen var 3-0. Vores angreb havde så ikke haft effektiviteten og kynismen...det havde de andre, så på den led er det da sandt nok hvad JH siger. EfB kampen var klart godkendt i 2. halvleg og den kunne med lidt held have kastet et bedre resultat af sig. AaB kampen var en overmatchning på dagen hvor de score 2 gange sent i kampen, lidt på samme måde som FCN blev kørt over sidst. Det drejer sig imø. om det "forbudte" ord "nuancer"
                            De 6 nederlag har kastet 19 mål imod os , det er lidt mere end nuancer og marginaler imo .

                            Måske JH blot har taget fejl af de små marginaler og så marginalspillere ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              De 6 nederlag har kastet 19 mål imod os , det er lidt mere end nuancer og marginaler imo .

                              Måske JH blot har taget fejl af de små marginaler og så marginalspillere ;-)
                              Ufatteligt, at der stadig findes mennesker, der endnu ikke har indset det indlysende, at JH begik en fejl med forsvaret i dette efterår. Alle ved det, inklusiv JH, længere er den ikke. Der blev begået en stor fejl, ærgerligt, og det koster, men en fejl er og var det, ikke at styrke forsvaret.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Hold kæft, hvor er du genial! Hvorfor har jeg ikke tænkt på det?! Jeg håber, at du er journalist, ellers så se at bliv det!

                                Comment

                                Working...
                                X