Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægJa vi er da egenlig utroligt kritiske. Hvorfor brokke sig, når vi står med 0 angribere og 1 point efter kamp 3? "For kritiske". Sikke da en gang vås. Man skulle jo tro at Poul Hansen havde taget en Jesper Hansen dragt på og røget en pibe hash..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEller betaler prisen for det man vil have....
Jeppe kjær, Patrick Mortensen, N'goo, Dalgaard? I min verden er det totale modsætninger?
Og tidligere har det været typer som MOS og Markus Pedersen vi har lejet. - Typer som løber i dybden, men det har virket som om, at de ikke har spillet optimalt?
Hvad er det egentlig vi leder efter? - Og ja, jeg kan godt regne ud det er spillere som scorer mange mål.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tror der menes, at man i ledelsen har været for kritiske med de spillere vi kunne have skrevet med...Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægTil gengæld kan jeg ikke finde ud af hvad vi vil have.. Med de spillere vi har haft kig på, må jeg sige jeg har svært ved at se et mønster?
Jeppe kjær, Patrick Mortensen, N'goo, Dalgaard? I min verden er det totale modsætninger?
Og tidligere har det været typer som MOS og Markus Pedersen vi har lejet. - Typer som løber i dybden, men det har virket som om, at de ikke har spillet optimalt?
Hvad er det egentlig vi leder efter? - Og ja, jeg kan godt regne ud det er spillere som scorer mange mål.....
Selvfølgelig lyder det fint og korrekt at sige vi leder efter en bestemt type, hvilket JH også udtalte i går, der var bare helt "tilfældigt" ikke noget om hvilken type.
Jeg vil også mene, at vi kan bruge både en "dybdeløber" eller en "opspilsstation". Vi spiller jo både med omstillinger og indlæg og nogen gange har vi bolden mere end de andre og nogen gange mindre..........
Comment
-
Lidt fra en anden sportsdirektør. Syntes jeg har hørt det meste før
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ransfervinduet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægTil gengæld kan jeg ikke finde ud af hvad vi vil have.. Med de spillere vi har haft kig på, må jeg sige jeg har svært ved at se et mønster?
Hvad er det egentlig vi leder efter? - Og ja, jeg kan godt regne ud det er spillere som scorer mange mål.....Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment