Endelig! Den her skal op fra kælderen i dag. Lad os nu få en på posten der kan skabe lidt begejstring, og gerne en med OB i blodet.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Et eller andet sted et meget fint tidspunkt og fint med noget friskt blod ind. Omvendt frygter jeg også at man finder en Poul Hansen-type, som kan ødelægge alt det der (trods masser af mulige kritikpunkter) er bygget op de seneste par år.
Troels Bech er absolut ikke noget dårligt bud. Men nej, der skal ikke gå Poul Hansen saga i den. Vi har brug for en der både kan sælge klubben, men som også besidder de andre kompetencer der skal til.
Comment
-
Tak til Jesper Hansen for hårdt arbejde.
Det har været en svær tid at være i klubben og han har skulle stå model til meget kritik. En stor del af det sikkert berettiget, men det er i det store hele svært at vide hvad betingelserne har været og hvilke interne ubalancer, stridigheder og magtkampe, der har haft indflydelse på hans arbejdsbetingelser.
Jesper Hansen har altid været venlig og professionel - har taget sig tid til at svare konstruktive fans, har aldrig udleveret interne stridigheder og snakket over sig når det kom til personale- og transfermæssige spørgsmål.
Det er en god tid at foretage et skift til en person, der måske har en mere offensiv tilgang og kan forløse de potentialer, der ligger i den nye "mere harmoniske klub, med bedre ungdomsarbejde og lidt større transfermuskler". Det afgørende er så, at fortidens fejlcastinger ikke gentages.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Min første tanke er at JH har fået et valg om at gå selv eller blive fyret. Jeg tror egentlig ikke man har været decideret utilfreds med JH's arbejde. Jeg tror bare at man tvivler på at samme mand som har ryddet op i alt skidtet og fået butikken til mere eller mindre at fungere, er manden som også skal udvikle os til at blive en storklub igen. Meget tyder på at det er der ambitionerne er nu og det bliver spændende hvad der hives op af hatten. Jeg kan ikke regne det ud. Hele tiden popper Troels Bech op, men det nægter jeg simpelthen at tro på efter hans historie i klubben.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlægTak til Jesper for et fantastisk arbejde
Har ryttet op i truppen, og øget kvaliteten
Bragt OB tilbage i bedste halvdel
Opgraderet faciliteterne
Fået håb og folk tilbage på stadion
Tak Jesper og god vin frem over
Nu kan OB tage et skridt nærmere toppen med en bedre sportsdirektør der kan suplere en dygtig trænerLast edited by Københavnstinker; 10-10-2019, 08:51.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægTak til Jesper Hansen for hårdt arbejde.
Det har været en svær tid at være i klubben og han har skulle stå model til meget kritik. En stor del af det sikkert berettiget, men det er i det store hele svært at vide hvad betingelserne har været og hvilke interne ubalancer, stridigheder og magtkampe, der har haft indflydelse på hans arbejdsbetingelser.
Jesper Hansen har altid været venlig og professionel - har taget sig tid til at svare konstruktive fans, har aldrig udleveret interne stridigheder og snakket over sig når det kom til personale- og transfermæssige spørgsmål.
Det er en god tid at foretage et skift til en person, der måske har en mere offensiv tilgang og kan forløse de potentialer, der ligger i den nye "mere harmoniske klub, med bedre ungdomsarbejde og lidt større transfermuskler". Det afgørende er så, at fortidens fejlcastinger ikke gentages.
Det var ikke skidt alt sammen, men i det store hele drænede han mange tilhængeres begejstring. Han stod på mål for Kent og var og er en PR mæssig katastrofe.
1 år med fremgang og spadestik til nye faciliteter sletter ikke fortiden.
Farvel og tobak.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlægJa ja ja ja og jaaaaaa......men fuck hvad gør jeg med mit brugernavn nu
- Likes 2
Comment
Comment