Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Sagen er bare den at OB ikke bare skal ramme det rigtige tidspunkt, vi skal mere eller mindre ramme hele foråret...
    Plejer vi ikke at have bedre resultater i foråret end ifht efteråret?
    Det ser dog ret svært ud, men håber vi kan bygge formen og selvtilliden op, for derefter at stå stærkt i forårets playoff kampe og forhåbentlig tage denne form med i 17/18 sæsonen. Jeg ser absolut ingen mulighed for top6 i foråret

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Det har du ret i men, hvis vi præsterer virkeligt godt her i foråret, og måske ender på en 7 8 9 plads - der er klar fremgang i spillet nyindkøbene fungere godt sammen med de offensive rokeringer KN påtænker, så tror jeg ikke JH bliver fyret, er så ikke sikker på at han vil blive det alligevel.

      Er enige i at der har været for mange dårlige indkøb, sikkert fordi han har haft for stor tro på egne evner, og at vi ikke har kunne klarer os uden scout, vi har så fået en igen, det kan så være at fremtiden bringer noget bedre.

      Om JH alene har ansvaret for at der ikke blev skrevet med en angriber kan også være et spørgsmål, KN kan havde udtrykt at han mener at han kan klarer sig med truppens nuværende sammensætning her i foråret. Hvis han fik Helenius til sommer.

      "Er enige i at der har været for mange dårlige indkøb, sikkert fordi han har haft for stor tro på egne evner, og at vi ikke har kunne klarer os uden scout, vi har så fået en igen, det kan så være at fremtiden bringer noget bedre"

      Scout eller ej så findes der ingen undskyldning for køb som COB , Kryger og Kirkeskov som blev købt hhv til en rolle man ikke ville have , forkert plads og til en plads hvor vi var ok besat og ikke manglede en spiller til . Økonomi var så den horrible undskyldning JH's støtter vedholdende puttede på disse indkøb , hvilket imo er en undskyldning dummere end selve indkøbene .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Det har du ret i men, hvis vi præsterer virkeligt godt her i foråret, og måske ender på en 7 8 9 plads - der er klar fremgang i spillet nyindkøbene fungere godt sammen med de offensive rokeringer KN påtænker, så tror jeg ikke JH bliver fyret, er så ikke sikker på at han vil blive det alligevel.

        Er enige i at der har været for mange dårlige indkøb, sikkert fordi han har haft for stor tro på egne evner, og at vi ikke har kunne klarer os uden scout, vi har så fået en igen, det kan så være at fremtiden bringer noget bedre.

        Om JH alene har ansvaret for at der ikke blev skrevet med en angriber kan også være et spørgsmål, KN kan havde udtrykt at han mener at han kan klarer sig med truppens nuværende sammensætning her i foråret. Hvis han fik Helenius til sommer.
        Det tror jeg heller ikke han gør... jeg tror næsten kun der skal nedrykning til, og heller ikke engang det er jeg sikker på vil kunne gøre det...

        Vi er jo efterhånden ved at være lange i ansigterne af at diskutere gode og dårlige handler, og egentlig troede jeg vi ville begynde at se afkastet af det nye setup(med scouten som du selv nævner) omkring nu, han har trods alt snart været her i 2 år, men synes ikke de handler vi har lavet her i vinter tyder meget på at der har været en scout med i det... En scouts job består selvfølgelig også af andet end lige at spotte nye spillere, men på det område kan der ikke have været meget arbejde i det for Ole Nielsen med det to vi har fået ind...

        JH er ikke ene om ansvaret i ret mange ting, det tror jeg ikke i hvert fald, og han bruger jo selvfølgelig KN som makker til at finde ud af hvad der skal ind og ud, men jeg mener nu at både KN og JH ret mange gange har snakket om en ny spiller til offensiven/angrebet, så jeg er ret overbevist om de begge gerne havde set en mere her til foråret...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Det har du sikkert ret i, men samtidigt må man også sige, at hvis målsætningen hedder top-6 fra klubbens side, så er der stort set 0% chance for, at det kommer til at ske.
          Det er jeg slet ikke sikker på, at ledelsen anskuer på samme måde. Det er klart, at det ser grimt ud nu, men lad os bare lege, at vi var i AaBs sted i tabellen. Hvis vi så ender med at misse mesterskabsslutspillet med nogle point, men i stedet får kæmpet os til den afgørende Europakval-kamp og slår den givne modstander, så tvivler jeg altså på, at man vil underkende sæsonen, hvis man har haft en top 6 målsætning, og ender med at kvalificere sig til Europa gennem ligaen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Plejer vi ikke at have bedre resultater i foråret end ifht efteråret?
            Det ser dog ret svært ud, men håber vi kan bygge formen og selvtilliden op, for derefter at stå stærkt i forårets playoff kampe og forhåbentlig tage denne form med i 17/18 sæsonen. Jeg ser absolut ingen mulighed for top6 i foråret
            Det tror jeg egentlig ikke vi plejer som sådan... der har været et par år her jo, men dog ret begrænset hvad forskellen har været... Noget omkring 0.1-0.2 point mere i snit... Tænker også vi dette forår lander et sted der omkring, mellem efterårets snit(0.83) og så et snit på 1.00, så det bliver en forbedring omkring det samme som de andre forår...
            Last edited by Kaspernon; 12-02-2017, 19:13.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er jeg slet ikke sikker på, at ledelsen anskuer på samme måde. Det er klart, at det ser grimt ud nu, men lad os bare lege, at vi var i AaBs sted i tabellen. Hvis vi så ender med at misse mesterskabsslutspillet med nogle point, men i stedet får kæmpet os til den afgørende Europakval-kamp og slår den givne modstander, så tvivler jeg altså på, at man vil underkende sæsonen, hvis man har haft en top 6 målsætning, og ender med at kvalificere sig til Europa gennem ligaen.
              Det er (heldigvis?) et meget hypotetisk scenarie for os lige nu
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                http://www.tv2fyn.dk/artikel/facebook-live-klokken-1955-stil-spoergsmaal-til-obs-sportchef


                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Er der en venlig sjæl på forum, der vil give et referat af dagens fan møde.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    "Er enige i at der har været for mange dårlige indkøb, sikkert fordi han har haft for stor tro på egne evner, og at vi ikke har kunne klarer os uden scout, vi har så fået en igen, det kan så være at fremtiden bringer noget bedre"

                    Scout eller ej så findes der ingen undskyldning for køb som COB , Kryger og Kirkeskov som blev købt hhv til en rolle man ikke ville have , forkert plads og til en plads hvor vi var ok besat og ikke manglede en spiller til . Økonomi var så den horrible undskyldning JH's støtter vedholdende puttede på disse indkøb , hvilket imo er en undskyldning dummere end selve indkøbene .
                    Vil ikke undskylde ham - han har et stort ansvar for vores position,

                    Men hvis holdet fungerer her i foråret - så tror jeg ikke en fyring bliver et tema.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Er der en venlig sjæl på forum, der vil give et referat af dagens fan møde.
                      +1

                      Comment


                        https://www.facebook.com/tv2fyn/vide...86925585150564


                        Jesper H Live netop nu på Facebook
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Jesper Hansen har lige været i TV2 fyn. Same same som vi har hørt de andre gange

                          Comment


                            sidder lige og ser det tv2 fyn FB live interview.

                            Jh ligger ud med at sige det er et langt sejt træk tilbage til top 6 ( skulle vi ikke være der efterhånden jesper?)

                            - mht nedrykning får han sagt det ikke er noget man har fokus på (? wtf??)

                            og mener også han fik sagt at det tit er lidt tilfældigt om man rykker ned når man ligger og roder i bunden.....(og netop derfor skulle man måske have gjort mere ved truppen?)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Er der en venlig sjæl på forum, der vil give et referat af dagens fan møde.
                              Der blev ikke sagt noget nyt.
                              Det var fuldstændigt umuligt, at finde en angriber.

                              Der var lidt omkring fanscenen. Carlsberg ( mener jeg det var) gav 50000,- til det.

                              JH sagde helt sammen som han plejer.

                              KN fortalte lidt om optakten. Synes han virker opgivende.

                              Af spillerne var KEP og vores 2 nyindkøb oppe og fortælle lidt om det sammen. CN kom med et par sviner til Esbjerg.

                              Et meget kort referat, men der kom intet nyt.
                              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                              Comment


                                der bliver spurgt til angriber tørken i efteråret.....undskyldningen bliver at ser man over hele 2016 så har ak og fester stadig et flot snit.....

                                Comment

                                Working...
                                X