Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
    16 mål i 21 kampe....
    Det mindste man kan forlange af en sportsdirektør for et nedrykningstruet hold med tydelige scoringsproblemer, er vel at han knokler indtil vinduet lukker ?? - jeg ville have beholdt en smule respekt for ham hvis han var tonet frem på tipsbladet lige over midnat, med strithår, poser under øjnene, kaffepletter på skjorten osv ... og sagde at de havde arbejdet på forstærkning indtil det sidste ..
    men nejnej, vi gider kun arbejdet til kl 19 .... hvad FUCK er det for en indstilling at have til sit job? ...
    Tjae ... det fortæller vel meget godt hvorfor spillerne ikke arbejder mere ... hvis ledelsen ikke går forrest ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Det virker ikke. Bestyrelsen og ledelsen fnyser og ler af klubbens fans. Vi er nyttige idioter, som man er hamrende ligeglad med, når alt kommer til alt. Bestyrelsen vil gerne bruge klubben til at fremme personlige forretninger, men den har ikke større følelser for foretagendet, end at man tilsyneladende er ligeglad med, at klubben nu er i akut nedrykningsfare.
      http://www.fyens.dk/odense/Et-godt-s...artikel/351264


      Jesper Hansen er bare en dum hånddukke, som gør som han får besked. Hans eneste evne er at skære ned og skære ned. Det minder om en kynisk forretningsmand, der opkøber traditionsrige virksomheder, skærer dem helt ned og sælger dem for lidt mønt i overskud, hvorefter det hele smuldrer og til sidst forsvinder helt.
      det har jo stået på i over 5 år .. http://www.fyens.dk/sport/OB-skal-st...rtikel/1978536


      Har OB en fremtid? Jeg ved det ikke, men jeg begynder at tro, at vi nærmer os en eller anden form for slutning. OB vil bestå, men jeg er ikke sikker på, at det bliver som en topklub i Danmark.

      Tiden, hvor Fyn havde et tophold, er åbenbart forbi. Snart spiller vi mod de gamle venner i B1909 og 13, men det har vel også en eller anden form for charme.

      Jeg vil tænke tilbage på dagene under Kim Brink. Pokalsejren i 2007. De første sølvmedaljer.

      Alt dette er langt væk. Snart er OB, som vi kendte klubben, forsvundet i mørket.
      vi er jo ikke en del af hensynet ... pengene kommer fra sponsorer ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Ved simpelthen ikke hvad der er værst.

        At vi ikke henter den dybt, dybt nødvendige forstærkning til suppens DÅRLIGSTE offensiv.
        At vi bruger DYREBAR tid på at diskuttere/forhandle om FUCKING Fellah.
        At Jesper Hansen med sandsynlighed IKKE er arbejdsløs i morgen.

        Som OB-fan har man måtte æde meget lort gennem tiderne, men Jesper Hansen er uden sammenligning den værste kok vi har oplevet.

        MvT
        I know ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          vi er jo ikke en del af hensynet ... pengene kommer fra sponsorer ...
          Som vel også snart falder fra

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Som vel også snart falder fra
            Det må vi håbe; for først dér, tror jeg alvoren så kan begynde at gå op for dem. Os? Er de komplet ligeglade med.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              WTF, minder mig om dengang vi hentede Denni Conteh klokken lort, hvad fanden tænker "vi" på. Jeg kan sætte i en sofa på fyn og konstatere Fellah er en und mand der indeholder talent, bevares, men forvalter det af pommeren til, jeg har på fora læst (så det er ganske udokumenteret), at hans indstilling til det at være prof. lader meget tilbage at ønske............og ham prøver, fuck jeg er glad for det mislykkedes, men rystet over vi prøver.
              Han vandt faktisk FCN's opstarts bip-test. Ikke at jeg ville have været glad for ham. Eller ikke er vred på JH.

              Comment


                Brugerkommentar fra Simon:
                Hvad siger i til OB`s manglende indkøb? erstatning for Makrini og manglende angriber...
                Svar fra Anders Lund Olsen:
                Jochumsen: Jeg mener, de har et af de bedste angrebspar, når de rammer deres topniveau. Jeg synes, der er noget kvalitet i det, de har fået ind.

                Der er altså eksperter som er lige så blanke som komiske Jesper Ali Hansen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det må vi håbe; for først dér, tror jeg alvoren så kan begynde at gå op for dem. Os? Er de komplet ligeglade med.

                  MvH ChrisOB
                  Ja vi er bare kunder for dem. Udad til kører de spillet med at vi elsker vores fans..

                  Men som jeg tit siger til min søn: Det er ikke de ting du siger men mere de ting du gør der beviser noget.. Ord og løfter er fattige

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Han vandt faktisk FCN's opstarts bip-test. Ikke at jeg ville have været glad for ham. Eller ikke er vred på JH.
                    AMC vandt også den sidste Bip-test han var med til i OB...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Han vandt faktisk FCN's opstarts bip-test. Ikke at jeg ville have været glad for ham. Eller ikke er vred på JH.
                      Og Hallgrimur vandt vores sidste år

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja vi er bare kunder for dem. Udad til kører de spillet med at vi elsker vores fans..

                        Men som jeg tit siger til min søn: Det er ikke de ting du siger men mere de ting du gør der beviser noget.. Ord og løfter er fattige
                        Snøft... Ville ønske du kunne sige gode ting om OB; men lige nu er der bare intet. Overhovedet.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Brugerkommentar fra Simon:
                          Hvad siger i til OB`s manglende indkøb? erstatning for Makrini og manglende angriber...
                          Svar fra Anders Lund Olsen:
                          Jochumsen: Jeg mener, de har et af de bedste angrebspar, når de rammer deres topniveau. Jeg synes, der er noget kvalitet i det, de har fået ind.

                          Der er altså eksperter som er lige så blanke som komiske Jesper Ali Hansen
                          Eksperterne var også imponerede over at vi hentede Jønnson , KEP og Izunna og oven i købet ikke kunne og stadig ikke forstå at de ikke fungerer i OB ..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Han vandt faktisk FCN's opstarts bip-test. Ikke at jeg ville have været glad for ham. Eller ikke er vred på JH.
                            Godt for ham, hvis han gider at tage sig lidt sammen. Der gik jo ikke meget mere end en måned i FCN, før at han blev smidt ud af kamptruppen, fordi han dovnede den af til træning. Jeg er yderst tilfreds med, at vi undgår ham. Jeg synes ikke, at han er meget bedre end de spillere han vil skulle tage minutter fra, og bare hele signalet i at sælge en fighter som El Makrini der altid udstrålede vilje og energi, for derefter at hente en doven og arrogant luksusspiller som Fellah, er mildest talt ikke et signal jeg bryder mig om. Jeg finder det absolut heller ikke mere passende, når vi står i akut nedrykningsfare, men det virker omvendt ikke som noget der bekymre vores sportslige ledelse.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Snøft... Ville ønske du kunne sige gode ting om OB; men lige nu er der bare intet. Overhovedet.

                              MvH ChrisOB
                              Nej jeg kan heller ikke finde noget positivt at sige

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nej jeg kan heller ikke finde noget positivt at sige
                                Flot hjemmebanedragt? Ligaens 3. bedste målmand? That's pretty much it.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X