Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB vs Horsens, 28.4.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
    Ser fornuftigt ud. Tror at jeg ville prøve at lade Festersen og Jønsson bytte plads..
    Det kunne jeg også godt tænke mig at se, men ikke i så vigtig en kamp. Skulle vi vinde idag, så kunne man godt eksperimentere mod Esbjerg. (Hvis 1. Pladsen ikke kan nås.)

    Comment


      #32
      Nogen der kan bruge et par billetter til Nordea? Sms med din mail til 30264111 ^^

      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        #33
        Er der én der har er par billetter til Stiften?

        Comment


          #34
          Jeg tror Ryan kan blive en vigtig spiller i aften. Det bliver sikkert som indskiftning, men han har jo nogle gode ryk, som kan blive helt nødvendige for at score. Og hvis der kan organiseres en backup så jeg gerne Tingager løbe med op nogle gange - ikke kun på dødbolde.

          Jeg hader at spille på et resultat jeg ikke ønsker, så jeg spiller ikke på uafgjort. Men hvis der er hæderlige odds på under 2,5 mål(næppe) spiller jeg på det.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #35
            HHA - tak.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
              jeg tror/håber på følgende opstilling.

              Gryte

              Ryan Tingager Tværskov Barret

              Desler Izunna Thomassen Jønsson

              Festersen AK

              jeg tror ligeledes vi tager en 3-0 sejr med 2 kasser af Jønsson og en af AK.
              Jeg kan umuligt tro at Ryan Johnson er klar til en startplads, tror faktisk jeg vil gå så langt som til at sige "det sker ikke".
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #37
                Det ville være fedt, men svenskeren spiller dårligt i 90% af kampene, middel i 3, og fantastisk i de sidste 7% tror ikke en skid på ham. Vi kan stå lavt og få en del omstillinger- men hvis jønne nospeed skal bringe den frem, så kan man nå på toilettet fra han får bolden og til den er i modstanderens felt.
                Ak er fysisk eller psykisk helt væk. Se nødigt at vi stiller med begge. AK på bænken og jønne som hængende, hvis han absolut skal med. Måske Yao var et godt bud, som vil få Horsens til at skulle forholde sig til noget de ikke forventer. Hvis Izunna spiller, så skal han ikke dække deres bedste header på dødbolde.

                Comment


                  #38
                  Hvis Kent er ligeså konservativ i spillervalg som han plejer at være, bliver det nok sådan her, vi stiller op:

                  Grytebust
                  Desler - KEP - Tingager - JBL
                  Greve - JJT - Izunna - Jønnson
                  Fester - AK
                  Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg kan umuligt tro at Ryan Johnson er klar til en startplads, tror faktisk jeg vil gå så langt som til at sige "det sker ikke".
                    Helt enig... Har også svært ved at se det ske. 22 min. Superliga siden November. Han kan få spilletid mod EfB, hvis vi sikre os i aften, eller hvis vi er stort foran, men ellers ser jeg ingen rolle til ham.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jeg kan umuligt tro at Ryan Johnson er klar til en startplads, tror faktisk jeg vil gå så langt som til at sige "det sker ikke".
                      Jeg tror heller ikke det sker, men sidst Ryan var med i truppen og blev indskiftet var imod netop Horsens i vores 0-0 kamp, og det var i stedet for Desler - Oliver var desuden med på bænken i den kamp også, men kom ikke på banen. Derfor udelukker jeg ingenting. Jeg kunne sagtens se det ske, men jeg tror det ikke. Vi må se om 3 timer :-)

                      Comment


                        #41
                        Jeg håber lidt, at Kent disker op med noget nyt taktisk.. Ellers får vi det svært mod Horsens igen

                        Comment


                          #42
                          Min mave slår knuder allerede...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Jeg tror Ryan kan blive en vigtig spiller i aften. Det bliver sikkert som indskiftning, men han har jo nogle gode ryk, som kan blive helt nødvendige for at score. Og hvis der kan organiseres en backup så jeg gerne Tingager løbe med op nogle gange - ikke kun på dødbolde.

                            Jeg hader at spille på et resultat jeg ikke ønsker, så jeg spiller ikke på uafgjort. Men hvis der er hæderlige odds på under 2,5 mål(næppe) spiller jeg på det.
                            Jeg er enig. Jeg tror endnu engang at vi får svært ved at lirke Horsens defensiv op, men kan han komme med friske ben og skubbe Desler frem på banen, så har vi to hurtige spillere, som kan sættes op. Desler alene havde rimelig nemt ved at sætte dem på fart sidst, så kan vi trykke på med to hurtige spillere i deres venstreside, kan det være nøglen. Det kræver dog stadig at indlæggene lægger ordentligt- og eller angriberne tager de rigtige løb. Begge dele halter stadig rigtig meget!

                            Comment


                              #44
                              Drømmer sgu om at OB får et hurtigt mål. Ja ved godt det er drømmetænkning. Men så ville det få Horsens fremad. Og vi kan få gang i vores rigtig gode kontra spil

                              Comment


                                #45
                                Vi kan jo bare vente på dem, og lure på deres fejl. Det er jo ikke super boldspillere vi møder. Tænker stadig at AK er så meget væk, så han ikke skal starte. Hvis vi skal spille lidt på omstillinger er Yao er spændende alternativ.

                                Comment

                                Working...
                                X