Oprindeligt indsendt af lassepedersen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB vs Horsens, 28.4.17
Collapse
X
-
Nogen der kan bruge et par billetter til Nordea? Sms med din mail til 30264111 ^^
Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Jeg tror Ryan kan blive en vigtig spiller i aften. Det bliver sikkert som indskiftning, men han har jo nogle gode ryk, som kan blive helt nødvendige for at score. Og hvis der kan organiseres en backup så jeg gerne Tingager løbe med op nogle gange - ikke kun på dødbolde.
Jeg hader at spille på et resultat jeg ikke ønsker, så jeg spiller ikke på uafgjort. Men hvis der er hæderlige odds på under 2,5 mål(næppe) spiller jeg på det.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlægjeg tror/håber på følgende opstilling.
Gryte
Ryan Tingager Tværskov Barret
Desler Izunna Thomassen Jønsson
Festersen AK
jeg tror ligeledes vi tager en 3-0 sejr med 2 kasser af Jønsson og en af AK.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Det ville være fedt, men svenskeren spiller dårligt i 90% af kampene, middel i 3, og fantastisk i de sidste 7% tror ikke en skid på ham. Vi kan stå lavt og få en del omstillinger- men hvis jønne nospeed skal bringe den frem, så kan man nå på toilettet fra han får bolden og til den er i modstanderens felt.
Ak er fysisk eller psykisk helt væk. Se nødigt at vi stiller med begge. AK på bænken og jønne som hængende, hvis han absolut skal med. Måske Yao var et godt bud, som vil få Horsens til at skulle forholde sig til noget de ikke forventer. Hvis Izunna spiller, så skal han ikke dække deres bedste header på dødbolde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg kan umuligt tro at Ryan Johnson er klar til en startplads, tror faktisk jeg vil gå så langt som til at sige "det sker ikke".Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg kan umuligt tro at Ryan Johnson er klar til en startplads, tror faktisk jeg vil gå så langt som til at sige "det sker ikke".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg tror Ryan kan blive en vigtig spiller i aften. Det bliver sikkert som indskiftning, men han har jo nogle gode ryk, som kan blive helt nødvendige for at score. Og hvis der kan organiseres en backup så jeg gerne Tingager løbe med op nogle gange - ikke kun på dødbolde.
Jeg hader at spille på et resultat jeg ikke ønsker, så jeg spiller ikke på uafgjort. Men hvis der er hæderlige odds på under 2,5 mål(næppe) spiller jeg på det.
Comment
Comment