Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB vs Horsens, 28.4.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Dårligt men forventeligt. Håber vi sætter Desler på hk og Lund eller Ryan på hb.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-hjoernespark/

      Det frygter jeg også - til gengæld er der næppe en sjæl i Horsens som frygter vores dødbolde.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-hjoernespark/

        Det frygter jeg også - til gengæld er der næppe en sjæl i Horsens som frygter vores dødbolde.
        Jeg er glad for Tingager er tilbage, og det ikke er KEP/Tverskov der skal håndtere det.

        Comment


          #19
          Fra OB.dk
          http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...ens-27198.aspx
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Glædelig udtalelse, at man IKKE vil have den form for fodboldspil i klubben! Det skal Joan tage ved lære af! Ham kunne vi fandeme godt have brugt i morgen.. Dumt!

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Glædelig udtalelse, at man IKKE vil have den form for fodboldspil i klubben! Det skal Joan tage ved lære af! Ham kunne vi fandeme godt have brugt i morgen.. Dumt!
              Helt enig.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Er det ikke lidt dumt at der er skolefodbold på banen dagen før OB selv skal spille der 😳

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                  Yao kan formentlig godt spille kant. I 2. division. Måske 1. om nogle år.


                  So you´re telling me there´s a chance?

                  https://www.youtube.com/watch?v=yCFB2akLh4s

                  Comment


                    #24
                    TAK til alle away-fans i Randers. I var bare så pikkehamrende mega giga seje!

                    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...ens-27198.aspx

                    - Det var virkelig imponerende at stå, efter at der er fløjtet af i Randers, hvor vi alle var dybt skuffede over præstation og resultat, og over at vi har skuffet os selv og alle dem, der var rejst med derop, og alligevel mærke, at fansene stadig har en enorm tro på os. De viste, at de er der for os i en svær situation og er klar til at bakke op på en dag, hvor vi har gjort det mindre godt. Det betyder ikke, at vi hurtigt ryster sådan et nederlag af os og kommer let og legende videre, men det betyder, at vi kan mærke en positiv stemning i fællesskab mellem klub, hold og fans, og det styrker os helt sikkert.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      [QUOTE=JeppeBendix;116390]So you´re telling me there´s a chance?


                      Haha :)

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg ser denne

                        Grytebust
                        Lund KEP Tingager JBL
                        Des Tver JJ Jønne
                        AK Fester

                        tror igen på at Jønne spiller en forfærdelig kamp men Kent holder fast i ham og alternativerne er små.. Tror desuden vi taber 1-0 på en klam dødbold og skal til Esbjerg uden selv at kunne afgøre vores skæbne

                        Please kick in my teeth and prove me wrong
                        Det er ekstremt skidt at vi skal undvære både Edmundsson og Casper Nielsen og jeg har også en grim fornemmelse ifht. lige netop Horsens som vi har problemer med hver gang vi møder dem. Deres hårde duelspil og kæmpe fokus på alle dødbolde passer os bare ikke ret godt.
                        jeg tror dog ikke Kent laver ret meget om. Det store spørgsmål for mig er om han starter med Izu eller Tverskov på midtbanen sammen med JJT. Og så kan det være Kent foretrækker en type som Thrane frem for Greve på Casper Nielsens plads. Vi skal under alle omstændigheder være klar på at matche Horsens på fight og det vil ikke gøre mig noget hvis vi spiller en anelse afventende og spiller direkte.

                        Jeg tror mest på den her startformation:
                        Gryte
                        Desler - KEP. - Tingager - JBL
                        Greve - Tverskov - JJT - Jönne
                        AK. - Fester

                        Comment


                          #27
                          Er der nogle som ved om OB trøjer koster det samme på stadion som i Intersport.

                          Comment


                            #28
                            jeg tror/håber på følgende opstilling.

                            Gryte

                            Ryan Tingager Tværskov Barret

                            Desler Izunna Thomassen Jønsson

                            Festersen AK

                            jeg tror ligeledes vi tager en 3-0 sejr med 2 kasser af Jønsson og en af AK.

                            Comment


                              #29
                              Ser fornuftigt ud. Tror at jeg ville prøve at lade Festersen og Jønsson bytte plads..

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
                                jeg tror/håber på følgende opstilling.

                                Gryte

                                Ryan Tingager Tværskov Barret

                                Desler Izunna Thomassen Jønsson

                                Festersen AK

                                jeg tror ligeledes vi tager en 3-0 sejr med 2 kasser af Jønsson og en af AK.
                                Den ser jeg også meget gerne. Alt efter hvor langt Ryan er (Kun Kent kan vurdere dette)så kan man erstatte ham med Oliver Lund. Ellers meget enig i opstillingen.. Det bør som minimum kunne hente 1 point mod ACH.

                                Comment

                                Working...
                                X